Waarom denk je dat ik al die vragen heb gesteld? om 100% zeker te zijn. Ik wist ook wel dat het kon, maar ik begon net (vanmiddag) toch wel even te schrikken. Ik heb wel vaker een beetje zo'n fout gemaakt omdat ik andere dingen verwachtte.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:00 schreef nelisb het volgende:
Iets kopen voordat je weet hoe het werkt en wat je er precies mee kan :-(
Ja leuk, maar dan moet je het toch echt zelf streamen :pquote:Op zondag 15 januari 2012 01:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Plex vind ik dan weer net een tikkeltje beter..
Volgens mij maakt tele2 gebruik van het kpn netwerk. Dat is iig prima dus.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:47 schreef Suc het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Tele2 i.c.m. een iPhone 4 of iPhone 4S? Hoe is bijvoorbeeld de connectie met het internet, bellen, etc.
In vergelijking met T-Mobile is Tele2 toch wel stukken goedkoper. Scheelt ruim 250 euro
Ik heb het even onderzocht, maar blijkt dus dat ze in het verleden gebruik maakten van het KPN netwerk. Maar sinds 2009 maken ze gebruik van het T-Mobile netwerk.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij maakt tele2 gebruik van het kpn netwerk. Dat is iig prima dus.
Denken dat je voordeel kan halen als je 'vaste klant' bent bij een multinational. Hoe naïefquote:Op zondag 15 januari 2012 16:05 schreef Suc het volgende:
Wel grappig. T-Mobile biedt de iPhone 4S voor 230 euro (excl. 30 euro activatiekosten) aan i.c.m. een iSmart 200 abonnement. Als ik de optie kies om te verlengen, hoef ik geen activatiekosten te betalen, echter schiet mijn toestelprijs wel met 30 euro omhoog naar 260 euro
Zo behandelen ze dus trouwe (8 jaar lange) klanten.
Inderdaad.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Denken dat je voordeel kan halen als je 'vaste klant' bent bij een multinational. Hoe naïef
Inderdaad, denk gewoon eens even logisch na.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Denken dat je voordeel kan halen als je 'vaste klant' bent bij een multinational. Hoe naïef
Want hetgeen er precies mis mee is, is...?quote:Op zondag 15 januari 2012 18:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Sowieso, mensen die korting vragen omdat ze vaste klant zijn, zo zielig.
Gelet op het feit dat dezelfde multinationals jaarlijks MILJOENEN besteden om klanten te werven, is het vooral aan hun kant naïef om te denken dat je de klanten die je al HEBT kan besodemieteren.quote:Op zondag 15 januari 2012 17:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Komop man. Het is een gebruiksartikel.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:10 schreef Fiorellino het volgende:
Mijn iPhone 4S is vandaag gevallen (van 40 cm hoogte ongeveer) maar zat gelukkig in een case. Wel is een klein stukje van de zilveren zijkant beschadigd, niet opvallend maar het stoort me op de een of andere manier wel. Kan ik dit laten vervangen of lekker laten zitten? Mocht het wel te vervangen zijn, hoe hoog zullen de kosten dan worden?
[ afbeelding ]
pfff wat?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:10 schreef Fiorellino het volgende:
Mijn iPhone 4S is vandaag gevallen (van 40 cm hoogte ongeveer) maar zat gelukkig in een case. Wel is een klein stukje van de zilveren zijkant beschadigd, niet opvallend maar het stoort me op de een of andere manier wel. Kan ik dit laten vervangen of lekker laten zitten? Mocht het wel te vervangen zijn, hoe hoog zullen de kosten dan worden?
[ afbeelding ]
Kan je niet laten vervangen. Leer er van.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:15 schreef Fiorellino het volgende:
Ik snap dat het een gebruiksartikel is, maar ik heb hem pas sinds 3 dagen en baal daarom juist.
Je kan het altijd bijschuren. Als je schuurpapier met een hele fijne korrel gebruikt, zie je er niets meer vanquote:Op zondag 15 januari 2012 20:15 schreef Fiorellino het volgende:
Ik snap dat het een gebruiksartikel is, maar ik heb hem pas sinds 3 dagen en baal daarom juist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |