SPOILER: Wie support welk team?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2012 13:05:45 ]
Ambrabat is inderdaad nog steeds bij Kayserispor. Jammer dat Kayserispor hem niet laat gaan.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Gaat Ambrabat nog naar Galatasaray? Zijn huidige club houdt hem buiten de selectie omdat hij zijn voorkeur om te vertrekken heeft uitgesproken is het niet.
quote:
Bedankt. Jüliş heeft meegeholpen!quote:
Dit komt vooral omdat Turkije nog relatief dichtbij Nederland staat qua coefficient.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:06 schreef Smoofie het volgende:
Mooie OP. Ik hoop dat Gala wint. Europees gezien gun ik geen enkele turkse club iets tho.
Grappigquote:Op zondag 8 januari 2012 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Samsungspor 40-0 AC Milaan
Nokiaspor 26-0 Liverpool
Donnerspor 35-1 Real Madrid
Oh ja dat is die club waar Averladze trainer is. Spelen er eigenlijk nog veel spelers met een verleden in Nederland? (Kijk mij me best doen, belofte maakt schuldquote:Op zondag 8 januari 2012 02:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Ambrabat is inderdaad nog steeds bij Kayserispor. Jammer dat Kayserispor hem niet laat gaan.
Samsunspor. Grr.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Samsungspor 40-0 AC Milaan
Nokiaspor 26-0 Liverpool
Donnerspor 35-1 Real Madrid
SCheelt 1 dag. Die van FCT is mooier.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Samsunspor. Grr.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die twee logo's vertonen gelijkenissen. Zelfs het jaartal..
Uhuquote:Op zondag 8 januari 2012 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Grappig
[..]
Oh ja dat is die club waar Averladze trainer is. Spelen er eigenlijk nog veel spelers met een verleden in Nederland? (Kijk mij me best doen, belofte maakt schuld)
Bursaspor?quote:Op zondag 8 januari 2012 02:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Wanneer gaat er eens een team van buiten Istanboel kampioen worden
Bursaspor en Trabzonspor.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Wanneer gaat er eens een team van buiten Istanbul kampioen worden
Speelt de wereldkampioen vrijetrappen er ook nog?quote:Op zondag 8 januari 2012 02:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Uhu, Shota. Ehm, Murat Yildirim (Samsunspor) komt van Ajax. Hij is de eerste speler die op me in kwam. Er zijn vast wel nog een paar.. hmhm. Even denken.
Poeh wat waren die slecht in de CL.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:26 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kan Bursaspor zo slecht zijn? 2 jaar geleden nog kampioen.
1-6 , 0-4 en 0-3 iircquote:Op zondag 8 januari 2012 02:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speelt de wereldkampioen vrijetrappen er ook nog?
[..]
Poeh wat waren die slecht in de CL.
Ohja! Ugur Yildirimquote:Op zondag 8 januari 2012 02:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speelt de wereldkampioen vrijetrappen er ook nog?
[..]
Poeh wat waren die slecht in de CL.
Vorig jaar:quote:Op zondag 8 januari 2012 02:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Wanneer gaat er eens een team van buiten Istanboel kampioen worden
iirc, dafuq? Behandel me een keer als een 13 jarige joh.quote:
Uiteindelijk zijn de straffen waarmee werd gedreigd nog meegevallen?. Iig ik als buitenstander heb er naast het afnemen van de titel weinig meer over gehoord.quote:
If I Remember Correctly. Dumb fuck.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
iirc, dafuq? Behandel me een keer als een 13 jarige joh.
[..]
Uiteindelijk zijn de straffen waarmee werd gedreigd nog meegevallen?. Iig ik als buitenstander heb er naast het afnemen van de titel weinig meer over gehoord.
Al een aantal jaren niet, maar op zich is Izmir in het verleden wel vertegenwoordigd.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Geen team uit Izmir bij de topde luilakken
Als vervanger voor Amrabat dan lijkt mij?, en ben geen Turk gewoon een successupporter. Galatasaray staat nou eenmaal hoger dan Ajax momenteel.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:39 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Veel Turken hier.
Vader is Gala, maar zelf neig ik naar Fener.
Elmander, Bahia, Biseswar, Amrabat, Amoah, Stoch, Aykut Demir, Meric, Deniz Aslan uit mijn hoofd. En nog wel een shitload aan jonge spelers. Omdat Turkse ploegen maar 8 buitenlanders mogen hebben, halen ze veel spelers uit Nederland, Duitsland, Oostenrijk etc, die een Turks paspoort hebben.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Uhu, Shota. Ehm, Murat Yildirim (Samsunspor) komt van Ajax. Hij is de eerste speler die op me in kwam. Er zijn vast wel nog een paar.. hmhm. Even denken.
Voetbal staat hoog in de vaandel hier in de familiequote:Op zondag 8 januari 2012 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als vervanger voor Amrabat dan lijkt mij?, en ben geen Turk gewoon een successupporter. Galatasaray staat nou eenmaal hoger dan Ajax momenteel.
quote:Op zondag 8 januari 2012 02:39 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Veel Turken hier.
Vader is Gala, maar zelf neig ik naar Fener.
quote:Op zondag 8 januari 2012 02:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Elmander, Bahia, Biseswar, Amrabat, Amoah, Stoch, Aykut Demir, Meric, Deniz Aslan uit mijn hoofd. En nog wel een shitload aan jonge spelers. Omdat Turkse ploegen maar 8 buitenlanders mogen hebben, halen ze veel spelers uit Nederland, Duitsland, Oostenrijk etc, die een Turks paspoort hebben.
Lol, hier is het andersom. Ik ben de enige voor Galatasaray. De rest is voor fener.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:45 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Voetbal staat hoog in de vaandel hier in de familie.
Ben de enige voor Fener ook.
Bucaspor vorig jaar nogquote:Op zondag 8 januari 2012 02:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Al een aantal jaren niet, maar op zich is Izmir in het verleden wel vertegenwoordigd.
Standen Turkse 'Eredevisie' vanaf 1959 t/m 2011: http://tr.wikipedia.org/w(...)r%C4%B1n_puan_durumu.
Altay (8), Göztepe (14), Karşıyaka (20) en Izmirspor (34) zijn clubs uit Izmir.
GMTA.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als vervanger voor Amrabat dan lijkt mij?, en ben geen Turk gewoon een successupporter. Galatasaray staat nou eenmaal hoger dan Ajax momenteel.
Waarom die haat aan Fener?quote:Op zondag 8 januari 2012 02:54 schreef Smoofie het volgende:
Ajax ofc. Dan United. Dan Arsenal.
In Turkije Gala ofc.
Kut Fener
Kut beziektas.
Het zit in de genen. Clubhaat en -liefde kun je moeilijk bepalen.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:58 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Waarom die haat aan Fener?
heb ik ook nooit begrepen waarom het de clubs uit izmir maar niet lukt om fatsoenlijk mee te draaien in topquote:Op zondag 8 januari 2012 02:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Geen team uit Izmir bij de topde luilakken
Het ros uit Twente heeft zijn berijder reeds afgeworpen.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Samsunspor. Grr.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die twee logo's vertonen gelijkenissen. Zelfs het jaartal..
Op de logo van Samsunspor staat Atatürk met een paardquote:Op zondag 8 januari 2012 20:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het ros uit Twente heeft zijn berijder reeds afgeworpen.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het ros uit Twente heeft zijn berijder reeds afgeworpen.
Aha. Dan ga ik ervan uit dat hij gewoon blijft zitten.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:44 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Op de logo van Samsunspor staat Atatürk met een paard
Atatürk is belangrijk voor Samsun omdat de Turkse onafhankelijkheidsoorlog officieel met zijn aankomst in Samsun is begonnen in 1919
En hij discrimineert de nieuwste Turk (Smoofie) nu alquote:Op zondag 8 januari 2012 22:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Daar hebben we onze Grunn-troll weerJij trollt ook echt in ieder topic hè
Woah, twee onverwachte uitslagen. Numero 17 en 18 hebben gestunt, net in dezelfde week als de enorme blunder van Samsun in eigen huis tegen Galatasaray. En inmiddels is Kardemir Karabük naar de 16 plek gestegen en Samsun gedaald naar de 17de. Zout in de wonden,quote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef Julis het volgende:
De wedstrijden die vandaag zijn gespeeld:
Ankaragücü 0-0 Beşiktaş
K. Karabükspor 2-1 Gençlerbirliği
Ook nog eens jammer dat het verschil tussen Ankaragücü en Samsun is geslonken met één punt.quote:Beşiktaş heeft belangrijke punten laten liggen in Ankara. Jammer, want ik denk dat Fener de wedstrijd van morgen niet zal verliezen.
Nee.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:32 schreef msnk het volgende:
Fener staat al snel achter zeg. Zullen ze herstellen? Tijd zal 't leren
Beter zo, in Engeland spelen ze soms 3 per weekquote:Op maandag 9 januari 2012 01:37 schreef zarGon het volgende:
Ik vind het trouwens irritant dat er twee wedstrijden per week gespeeld worden.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:22 schreef zarGon het volgende:
90'/90+': rode kaart numero twee voor Antep en 3-1 voor Fener..
Galatasaray en Fenerbahçe hebben dit weekend goed weten te ontsnappen.
Ugur Yildirim heeft inmiddels een restaurant in Deventer.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Ohja! Ugur Yildirim. Nee, hij speelt blijkbaar niet meer in Turkije.
Oehquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:57 schreef zarGon het volgende:
Samsunspor heeft er vier spelers bij!
Uğur Boral, Murat Ceylan, Serdar Özkan ve Theofanis Gekas zijn vandaag aan de pers voorgesteld. (Uğur Boral voetbalde hiervoor bij Fenerbahçe.)
[ afbeelding ]
Bron: Mackolik.com.
Ik ben benieuwd welke aankopen de grote clubs gaan maken.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ugur Yildirim heeft inmiddels een restaurant in Deventer.
Wie de fuck is dat dan? Panathinaikos, Eintracht Frankfurt, NOT impressed. Vitesse-materiaal, meer niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat Gekas geen betere club kan vinden trouwens.
Maar Samsun is wel een mooie stadquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Bundesliga topscorer geweest met Bochem bijvoorbeeld terwijl die degradeerde. 16 goals bij Eintracht terwijl ook die degradeerde. Dan maak je je kansen toch erg goed af (Wat hij ook doet)quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Wie de fuck is dat dan? Panathinaikos, Eintracht Frankfurt, NOT impressed. Vitesse-materiaal, meer niet.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bundesliga topscorer geweest met Bochem bijvoorbeeld terwijl die degradeerde. 16 goals bij Eintracht terwijl ook die degradeerde. Dan maak je je kansen toch erg goed af (Wat hij ook doet)
Een soort van mini-Bulykin dus. Nou ja, clubs zijn ook niet blind. Als die echt een geweldenaar was geweest had een middenmoot in Duitsland of Frankrijk of zo hem wel opgepikt lijkt me.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bundesliga topscorer geweest met Bochem bijvoorbeeld terwijl die degradeerde. 16 goals bij Eintracht terwijl ook die degradeerde. Dan maak je je kansen toch erg goed af (Wat hij ook doet)
Bulykin heeft goed gepresteerd in de Bundesliga?. Naja we zullen zien. Ik had hem wel bij een wat grotere ploeg verwacht.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Een soort van mini-Bulykin dus. Nou ja, clubs zijn ook niet blind. Als die echt een geweldenaar was geweest had een middenmoot in Duitsland of Frankrijk of zo hem wel opgepikt lijkt me.
Als je Bulykin bij zo'n club in de spits zet en je geeft hem alle ballen voor schiet hij er zo 35 in hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bulykin heeft goed gepresteerd in de Bundesliga?Naja we zullen zien. Ik had hem wel bij een wat grotere ploeg verwacht.
Dus bij een club die vrijwel nooit voor het doel komt, en zelden tot nooit een veld overwicht heeft schiet Bulykin een killer in de 16 zolang goede toevoer er 35 in? Overigens is Bulykin al volledig door het ijs gezakt bij Leverkusen.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Als je Bulykin bij zo'n club in de spits zet en je geeft hem alle ballen voor schiet hij er zo 35 in hoor.
En bij Anderlechtquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus bij een club die vrijwel nooit voor het doel komt, en zelden tot nooit een veld overwicht heeft schiet Bulykin een killer in de 16 zolang goede toevoer er 35 in? Overigens is Bulykin volledig door het ijs gezakt bij Leverkusen.
Onbegrijpelijk dat Real Madrid niet heeft toegehapt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:50 schreef msnk het volgende:
[..]
En bij AnderlechtDe club moet ook passen natuurlijk.
Als die kerel echt zo goed is was er echt wel een club geweest hoor. Maar die was er (waarschijnlijk) niet, dus is ie kennelijk minder goed als dat jij had verwachtMaar misschien goed genoeg voor Samsunspor.
Als zelfs Eriksen 25+ mil moet opbrengen aan Barca dan zou meneer-twee-keer-topscoorder toch ook bij minstens een club als Fulham of AZ of zo moeten kunnen spelen?
Sorry hoor maar dat is echt Bulykin wat daar looptOogje voor de goal. Kan Samsun wel gebruiken denk ik, moeten de voorzetten wel aankomen.
Daarom niet meer dan Vitesse-materiaal. Hoger dan Samsun maar laten we niet overdrijven
Mijn ninja, wat doe jequote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Real Madrid niet heeft toegehapt.
Die voorzetten komen er wel. Alleen niemand die ze afmaaktquote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Als die kerel echt zo goed is was er echt wel een club geweest hoor. Maar die was er (waarschijnlijk) niet, dus is ie kennelijk minder goed als dat jij had verwachtMaar misschien goed genoeg voor Samsunspor.
Als zelfs Eriksen 25+ mil moet opbrengen aan Barca dan zou meneer-twee-keer-topscoorder toch ook bij minstens een club als Fulham of AZ of zo moeten kunnen spelen?
Sorry hoor maar dat is echt Bulykin wat daar looptNeusje voor de goal. Kan Samsun wel gebruiken denk ik, moeten de voorzetten wel aankomen.
Daarom niet meer dan Vitesse-materiaal. Hoger dan Samsun maar laten we niet overdrijven
Adana speelt niet slecht, nee. En Galatasaray speelt slordigquote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:52 schreef Eagle_99 het volgende:
GS maakt veel fouten. Hoop dat "mavi simsekler" stunten. Ik gun het ze van harte
[ afbeelding ]
Hoe zat dat ook alweer met oddsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:41 schreef msnk het volgende:
De odds waren er ook naar
Galatasaray - Adanademirspor 1.09 8.20 17.71
Bedrag wat je voor elke euro terugkrijgt. Dus in dit geval 9 cent winst op elke euro. In andere woorden een simpele ja had voldaan in dezequote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:44 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook alweer met odds? Het laagste cijfer betekent het meest waarschijnlijke? (In het voorbeeld van jou winst voor Galatasaray)
Ah zoquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedrag wat je voor elke euro terugkrijgt. Dus in dit geval 9 cent winst op elke euro. In andere woorden een simpele ja had voldaan in deze
Inderdaad ja. Alleen gebeurt zoiets bijna nooitquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:45 schreef Eagle_99 het volgende:
Dus als je op Adana je geld had gezet en ze hadden gestunt had je 17.71 X je bedrag kunnen verdienen
Ja, en terecht blijkt achteraf. Wel bestaan er bets als 2x of draw no bet. Daar waar 2x in deze zou betekenen dat je bette op zowel een gelijkspel als winst voor Adana en draw nog bet (DNB) spreek voor zich. Hiermee vergroot je je kans wat zich ook wel in odds aftekent maar in zo'n geval toch nog een mooi bedrag. Al was je vandaag alsnog met met lege handen naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:45 schreef Eagle_99 het volgende:
Dus als je op Adana je geld had gezet en ze hadden gestunt had je 17.71 X je bedrag kunnen verdienen
Wel mooie transfers van Samsun
Ik houd me ook keurig in. Genoeg ingezet om alle opties goed te begrijpen, maar teveel verloren (Valt mee ik ben Nederlandsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:50 schreef Eagle_99 het volgende:
Had destijds in Turkije veel 'Iddaa' gespeeldheb helaas nooit wat kunnen winnen
Daarom speel ik het niet meer
Krijg afentoe wel de neiging
En Fener staat op dit moment met 1-0 voor tegen Konya Şekerspor.quote:10.01.2011 Bursaspor 4 - 1 Ş.Urfaspor
10.01.2011 Galatasaray 4 - 1 Adana Demir
11.01.2011 Boluspor 3 - 2 Gençlerbirliği
11.01.2011 BUGSAŞ 2 - 1 Manisaspor
11.01.2011 Gaziosmanpaşa 1 - 3 MP Antalyaspor
11.01.2011 Eyüpspor 2 - 3 Eskişehirspor
11.01.2011 Akhisar Bld. 0 - 1 Kayserispor
11.01.2011 Karabükspor 2 - 0 Ünyespor
11.01.2011 Trabzonspor 2 - 0 Güngören Bld.
11.01.2011 M.İdman Yurdu 1 - 3 Sivasspor
11.01.2011 Ankaragücü 2 - 6 Kasımpaşa
11.01.2011 Adanaspor 1 - 2 İstanbul BB
11.01.2011 Beşiktaş 2 - 1 Gazi Belediyespor
11.01.2011 Samsunspor 4 - 2 Orduspor
Hij heeft gescoord, maar wel via een penaly.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Gekas er 4 gemaakt? Moet natuurlijk wel mijn gelijk op MSNK halen indien mogelijk
Want Bulykin kan er geen 4 maken tegen Ordu als het wel zo was geweest?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Gekas er 4 gemaakt? Moet natuurlijk wel mijn gelijk op MSNK halen indien mogelijk
Met een beetje pech bestaat Ankaragucu zeer binnenkort niet meer. Ik heb het al eerder gepost... degradatie lijkt sowieso al een zekerheid in ieder geval.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Want Bulykin kan er geen 4 maken tegen Ordu als het wel zo was geweest?
Een penalty dus. Bulykin maakt ze mooier
Rize 3 - 2 Gaziantep, zo zo. Blijft een rare club, Gaziantep. En WTF staat daar nou dat Ankaragucu 2 - 6 heeft verloren van Kasimpasa?Wow.
Ik dacht dat de Gökçek familie Ankaragücü had gekocht, maar dat is volgens mij niet het geval, anders zouden ze niet veel verschillen van IBB.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Met een beetje pech bestaat Ankaragucu zeer binnenkort niet meer. Ik heb het al eerder gepost... degradatie lijkt sowieso al een zekerheid in ieder geval.
Jammer.. je mag het als Besiktasli niet zeggen eigenlijk, maar het is een mooie club.
0-4 hattrick Gekas.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:34 schreef zarGon het volgende:
Op naar Trabzonspor - Samsunspor om 15:00 uur!.
quote:
http://livetv.ru/en/eventinfo/101897_trabzonspor_samsunspor/. Die van CastAmp en VShare werken.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:24 schreef Eagle_99 het volgende:
Burak zijn 20ste?![]()
Iemand nog een link? ik ken ee paar maar die werken niet
Maar ik heb hem toch gekocht?!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:55 schreef Julis het volgende:
Fuuuuuu. 4-0. Wat een afgang. Mijn hart, wat doe je. [ afbeelding ].
Ah... mijn glazenbol klopte dus toch, maar ging er blind van uit dat Gekas sowieso zou scoren.quote:
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)joen-naar-Ajax.dhtmlquote:Turk Yilmaz voor 7,5 miljoen naar Ajax
Volgens Turkse media verkast Burak Yilmaz komende zomer naar Ajax. De Amsterdammers zouden 7,5 miljoen betalen voor de 26-jarige spits van Trabzonspor, die dit seizoen al 21 keer scoorde in 17 duels. Volgens de Turkse media zijn Ajax en Trabzonspor akkoord over de transferprijs en is er ook overeenstemming met de speler. Het contract van Yilmaz bij Trabzonspor loopt nog tot de zomer van 2015 door. Guus Hiddink, oud-bondscoach van Turkije, zei onlang dit over Yilmaz: 'Ik ben trots op Burak want hij heeft zich ontwikkeld tot een van de beste aanvallers van Europa. Hij had een tijdje moeilijk maar hij heeft veel kwaliteit en Burak geeft nooit op.'
Fener denkt eraan om te gaan degraderen als ze dat invoeren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:12 schreef Eagle_99 het volgende:
Vandaag is bekend geworden dat de teams die schuldig worden gevonden aan omkooppraktijken minimaal 12 punten vermindering kunnen krijgen. Ten minste als dat door de federatie geaccepteerd wordt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Fener denkt eraan om te gaan degraderen als ze dat invoeren.
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:17 schreef Eagle_99 het volgende:
Weet niet of ze dat zelf kunnen beslissen, of tenminste, ik denk niet dat ze zich failliet willen verklaren.
Ik speel trouwens Football Manager, en daar ben ik in het jaar 2030, Fener heeft nog steeds niet de beker gewonnen![]()
![]()
![]()
Een spel kan niet nog realistischer gemaakt worden
Dat zijn gewoon loze dreigementen. Hiermee hopen ze gewoon geen minpunten te krijgenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:56 schreef Julis het volgende:
Burak Yilmaz in je UI. Leuk.
[..]
Fener denkt eraan om te gaan degraderen als ze dat invoeren.
Dat geloof ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon loze dreigementen. Hiermee hopen ze gewoon geen minpunten te krijgen
Nadat Avci weg was van IBB ging het alleen maar bergafwaarts met die clubquote:
3.Lig 2.Grup (http://www.mackolik.com/Team/Default.aspx?id=11).quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:45 schreef Eagle_99 het volgende:
Vroeger had je Istanbulspor, dankzij IBB weet ik niet eens waar ze nu uithangen, als ze uberhaupt nog bestaan.
Hahahaha, waarom wil je dat Ankaragücü ook verdwijnt?quote:Ankaraspor is op de ene of andere manier verdwenen, nu nog de andere.
Door een toekomstige gavatsaray speler gewonnenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:21 schreef msnk het volgende:
Ik zie nu pas de winnende goal voor Fener
[..]
55ste minuut, Kardemir Karabük maakt net de 2-0.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:06 schreef zarGon het volgende:
Kardemir Karabük - Trabzonspor is begonnen..
Bedoelde IBB hoor, Ankaraspor was Ankara BB, "andere=IBB" maar ik heb het fout geschreven zie ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:06 schreef zarGon het volgende:
SAM
SUN
.
[..]
3.Lig 2.Grup (http://www.mackolik.com/Team/Default.aspx?id=11).
[..]
Hahahaha, waarom wil je dat Ankaragücü ook verdwijnt?
Kardemir Karabük - Trabzonspor is begonnen..
Jijquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:50 schreef Samsunspor het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:51 schreef Hathor het volgende:
Er is geen Turkse club die ooit wat in het internationale voetbal gewonnen heeft
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe werkt het degradatie/promotie stelsel in Turkije? Want mijn boys van Samsunspor staan er ondanks de behaalde punten door Gekas en dergelijke niet bepaald rooskleurig voor.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:51 schreef Hathor het volgende:
Er is geen Turkse club die ooit wat in het internationale voetbal gewonnen heeft
quote:
Euh...?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat hebben clubs in de Süper Lig eigenlijk extreem weinig doelpunten voor. Het is misschien maar beker ook om een pure teletekst supporter te zijn
http://www.vi.nl/Competit(...)381&typeofpage=84136quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Euh...?Wut?
Serie A is erger, Primera Division (muv Barcaen Real
uiteraard) is erger, Ligue 1 is soort van gelijk I guess, Primeira Liga is ook verschrikkelijk
, Bundesliga (muv de top), Premier League (muv de top).
Staar je niet blind op de Nederlandse EredivisieNederlands voetbal is juist zo mooi omdat iedereen tegen iedereen aanvalt en scoort
Nee, voor veel goals moet je in de Nederlandse Eerste Divisie wezen
Wtf dat van Sturing wist ik niet eensquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kom je als Edward Sturing nu weer bij Gençlerbirligi terecht. Alles bij elkaar wel veel Nederlandse invloeden.
Klopt, was altijd wel mooi voor mijn betting vrijwel elke wedstrijd was toch een over 4,5 doelpuntenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Wtf dat van Sturing wist ik niet eens
Heb je de Australische A-League al 's gezien? Ook veel Nederlandse namen, zowel spelers als coachesSerginho van Dijk is daar een grootheid
![]()
Belhamel je bent gewoon jaloers op Gekas. Tot nu toe maakt hij elke wedstrijd een doelpunt bij een degradatiekandidaat nota bene iets wat jij niet wilde gelovenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:58 schreef msnk het volgende:
Kan gebeuren. Tussenjaartje. Heeft Ajax ook. Komt goed, over drie jaar zijn ze kampioen van de 1. Lig.
I kied I kied... Over 3 jaar zijn ze failliet.
sry Julis
Dat heb ik nooit gezegd. Ik zei dat het een spits a la Bulykin is, en ik had gelijkquote:Op zondag 29 januari 2012 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Belhamel je bent gewoon jaloers op Gekas. Tot nu toe maakt hij elke wedstrijd een doelpunt bij een degradatiekandidaat nota bene iets wat jij niet wilde geloven
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Samsunspor 2 - 4 Istanbul BBGekas uiteraard wel weer gescoord maar dit gaat niet goed.
Delftquote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef zarGon het volgende:
[..].
Samsun mag niet degraderen voordat Bolu promoveert!
Serieus?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Delftga weg joh ik ben al de Delfse Samsunspor supporter in dit topic
Hahahaha. Jaartje op school gezeten daar.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... tegen Den Hoorn aan. Ken je het CLD aan het Molenhuispad? Daar ongeveer.
Dat ligt eraan. Op dit forum ben ik 14, maar in werkelijkheid ben ik "maar" 3 jaar jonger. Hoe dan ook buiten de slowchat om, wat een kut weekendquote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahahaha. Jaartje op school gezeten daar.
Ik vraag me of we elkaar kennen..
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Op dit forum ben ik 14, maar in werkelijkheid ben ik "maar" 3 jaar jonger.
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef msnk het volgende:
Kunnen jullie een Dreft-meet houdenVraag of klompie ook komt misschien
quote:
quote:
Die hebben het ook laten afweten gisterenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
en als willekeurige stad gooi ik Ankara in het topic.
En dat met een man meer sinds minuut 17.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Die hebben het ook laten afweten gisteren
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
4-2 2-4 wat een rotuitslag, en als willekeurige stad gooi ik Ankara in het topic.
quote:
Ik...quote:Op zondag 29 januari 2012 14:58 schreef msnk het volgende:
Kan gebeuren. Tussenjaartje. Heeft Ajax ook. Komt goed, over drie jaar zijn ze kampioen van de 1. Lig.
I kied I kied... Over 3 jaar zijn ze failliet.
sry Julis
fenevvvquote:Op zondag 29 januari 2012 20:33 schreef Slayage het volgende:
fenev 2-1 mersin
en stoch die eindelijk fatsoenlijk draait
Dat dacht ik wel toen ze promoveerden weet ik veel hoeveel jaar terugquote:Op maandag 30 januari 2012 22:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Sivas en Kayseri doen het wel goed.
Over drie jaar zijn ze failliet. Ik zeg het je. Failliet.
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel toen ze promoveerden weet ik veel hoeveel jaar terugZe zijn er nog steeds!!!
Alleen Erciyes deed wel een stapje terug naar 1. Lig.
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:40 schreef msnk het volgende:
Crosspost. Doe 's even helpen.
Fenerbahçe hè... Met welke Nederlandse club moet je dat nu vergelijken?
Is het nou een feijeenooooit? Want beide kut.
Of Ajax? Nu denk je vast "huh? hoezo Ajax, die zijn toch meister?", dat klopt. Heb je helemaal gelijk in. MAAR ze hebben wel IETS gemeen. Namelijk; heel het land (Ajax=NL, fb=Turkei) en alle andere clubs haten voornamelijk deze twee clubs.
Of toch pisvee? Want fener betekent lantaarn dus connectie met de lampies is dan al snel gemaakt...
Dilemma...
Kijk, daar kan ik mij dus wel in vindenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:45 schreef Julis het volgende:
[..]HAHAHAHHA. Wat een vergelijkingen. Dilemma, dilemma. Fener heeft nooit Europees iets gewonnen, dus Ajax met Fener lijkt me geen goede vergelijking. Qua Europees presteren kun je GS beter met Ajax vergelijken (ook al is er een groot verschil
, maar als je GS moet vergelijken met een Nederlandse club).
Hmmm. Fener - PSV.. Met die lampenvergelijking vind ik eigenlijk wel goed.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Kijk, daar kan ik mij dus wel in vindenNatuurlijk blijft Ajax wel een veel grotere club, maar toch.
Dus kijken we dan naar het kut zijn van fener en fey? Of toch naar pisvee want beide hebben 'IETS' met licht te maken en daarnaast heeft pisvee na Ajax natuurlijk wel het meeste succes behaald. Meer dan fey. En eerlijk is eerlijk, fener heeft ook veel successen behaald...
...Behalve Europees dan. En in de beker.
Ik neig naar pisvee.
Hahaha, Gomezquote:Op maandag 30 januari 2012 22:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmmm. Fener - PSV.. Met die lampenvergelijking vind ik eigenlijk wel goed.
[ afbeelding ]
Fener is een mengeling van PSV en Feyenoord, denk ik dan.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Hahaha, Gomez
Maar ja. Wel een klein probleempje als we fener met peeseevee vergelijken. De Klassieker is namelijk Ajax - fey. En niet Ajax - pee see vee... En in Turkei is dat natuurlijk gewoon Galatasaray - fener... Ach... Je kunt ook niet alles hebben zullen we maar zeggen.
Een soort van compromis?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Fener is een mengeling van PSV en Feyenoord, denk ik dan.
Waar heb je die lijst van?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:03 schreef msnk het volgende:
1. Real Madrid-Barcelona
2. Boca-River
3. Celtic-Rangers
4. Galatasaray-Fenerbahce
5. Ajax-Feyenoord
[..]
Een soort van compromis?
Is van World Soccer Magazine (hier een top25), dus iets met een korreltje zout. Maar Galatasaray-Fener en Ajax-Fey wordt wereldwijd door experts erkend als twee van de grootste derby's von zu Weltquote:
Aha! Dank je. Op deze website (die ken je wellicht al): http://www.footballderbies.com/ staan de Braziliaanse derby's er wel tussenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Is van World Soccer Magazine (hier een top25), dus iets met een korreltje zout. Maar Galatasaray-Fener en Ajax-Fey wordt wereldwijd door experts erkend als twee van de grootste derby's von zu WeltEn terecht natuurlijk.
Probleem is; een lijst zonder een Braziliaanse derby rond de top5 is per definitie niet al te serieus te nemen
Ik kende hem niet eigenlijk! Leuke website.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Aha! Dank je. Op deze website (die ken je wellicht al): http://www.footballderbies.com/ staan de Braziliaanse derby's er wel tussen.
Deze staan dan wel belachelijk hoog vergeleken met veel andere derby'squote:Scotland title= Celtic FC - Rangers FC 8.4
Greece title= Olympiakos Piraeus - Panathinaikos 8.2
Serbia title= Red Star Belgrade - Partizan Belgrade
Ja, zulke lijsten zijn natuurlijk nooit helemaal objectiefquote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik kende hem niet eigenlijk! Leuke website.
Hm, best een oké lijst verder. Kon beter. Espanyol - Barcelona staat wel laag vind ik bijvoorbeeld. En ook Man Utd - Man City mag hoger.
Ajax - Fey is natuurlijk ook geen echte derby, maar eerder grote rivaliteit inderdaad.
[..]
Deze staan dan wel belachelijk hoog vergeleken met veel andere derby's
Hoe verder ik kijk hoe meer ""-momentjes. Maar blijft grappig om te zien.
Wat heeft de keeper dan gedaan op 90+10?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef msnk het volgende:
Ik zie net Denizli - Elazig.
De keeper van Denizli[ afbeelding ]90+10'
Geen idee, met zien bedoelde ik niet zien als in 'beeld' maar uitslag en statsquote:Op maandag 30 januari 2012 23:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat heeft de keeper dan gedaan op 90+10?
True, true. 90+10 kom je niet vaak tegen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Geen idee, met zien bedoelde ik niet zien als in 'beeld' maar uitslag en statsMaar om nou in 90+10 rood te krijgen... Sowieso 90+10... Gekke wedstrijd moet dat zijn geweest
Die rode kaart heeft de keeper blijkbaar gekregen nadat de wedstrijd was afgerond.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Geen idee, met zien bedoelde ik niet zien als in 'beeld' maar uitslag en statsMaar om nou in 90+10 rood te krijgen... Sowieso 90+10... Gekke wedstrijd moet dat zijn geweest
quote:DENİZLİSPOR : 0 - HAKEM DESTEKLİ ELAZIĞSPOR : 1 MAÇ SONA ERDİ.. HAKEME ANA AVRAT KÜFÜR VAR MAÇ BİTTİKTEN SONRA DENİZLİSPORLU FUTBOLCULAR HAKEME SALDIRDI VE DENİZLİSPOR KALECİSİ İSMAİL ŞAHMALI MAÇ BİTTİKTEN SONRA KIRMIZI KART GÖRDÜ HAKEM YOĞUN POLİS GÜVENLİĞİNDE SAHADAN AYRILIYOR..
Hoi buurmanquote:Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef Smoofie het volgende:
Delft
Amsterdam-noord man.
Noord gestoord jwt.
Interestingquote:The Bosphorus sea strait separates the city of Istanbul in an European side and an Asian side. Galatasaray was founded by students of the galatasaray lycee and is on the European side. Fenerbahce is on the Asian side and has a largely working class following. The club used to be the people's club while Galatasaray was supported by the rich and famous. Nowadays Fenerbahce also has the (financial) support of some very rich fans.
Geboren en getogen zelfsquote:
Laatst nog gespeeld. Ik ben een Altay fan maar dat maakt niet uit, mooie derby deze.quote:THE IZMIR DERBY
Can you imagine a 2nd league match with 80.000 spectators? It can happen in the city of Izmir when rival clubs Karsiyaka and Goztepe meet each other in the city derby! The derby between these two is by far the biggest derby in the 3rd biggest city of Turkey. The Gulf of Izmir seperates the two eternal rivals: In the South it’s Göztepe, in the North Karsiyaka. Göztepe were founded after a dispute between Altay directors and they are located in the historical Göztepe district. Karsiyaka is the oldest team in Izmir, and they are the local team of the big Karsiyaka district. Karsiyaka fans don’t want to be known as people from Izmir, they say they are from Karsiyaka, while Göztepe fans call themselves real Smyrnians
Weet ik veelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:21 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Geboren en getogen zelfswat dacht jij dan?
Da's wel stoerquote:[..]
Laatst nog gespeeld. Ik ben een Altay fan maar dat maakt niet uit, mooie derby deze.
Heb niet veel met Nederlands voetbal eigenlijk. Mijn vader is een Fenerbahçe fan, zo ben ik ook opgevoed maar m'n voorkeur gaat toch naar Trabzonspor altijdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Weet ik veelDan ben je vast ook Ajacied?
[..]
Da's wel stoer
Hij heeft bijna het rechte pad gevondenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:30 schreef msnk het volgende:
Waarom heb je FB van je afgeworpen en heb je nu een voorkeur voor TS?
Geen idee eigenlijk, toen ik nog een peuter was was ik ook voor TS zeggen me ouders, komt waarschijnlijk door me opa die altijd al zei dat hij voor TS was om geen onderscheid te maken tussen zijn kleinkinderenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:30 schreef msnk het volgende:
Waarom heb je FB van je afgeworpen en heb je nu een voorkeur voor TS?
Mijn opa had ook een voorkeur voor TS....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:34 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, toen ik nog een peuter was was ik ook voor TS zeggen me ouders, komt waarschijnlijk door me opa die altijd al zei dat hij voor TS was om geen onderscheid te maken tussen zijn kleinkinderenFB, GS en BJK, alle drie worden vertegenwoordigd in de familie
hahahahquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Mijn opa had ook een voorkeur voor TS....... Achmed... Ben jij dat?!?!
Woonde je al je hele leven in Noord? Waarom niet spelen voor De Volewijckers? Vind ik altijd wel opvallend. Ken veel mensen die voor DWV hebben gespeeld, maar niemand voor De Volewijckers.
wat een offtopic gezwam eigenlijk
Talent is overschat joh. Gewoon zorgen dat je iemand nog slechter in je team hebt, en die als eerste erop wijzen voordat jij een fout kunt maken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:45 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hahahah![]()
Nee, sinds 2000, daarvoor Oud-Zuid, De Pijp![]()
Volewijckers ligt aan de andere kant van de brugDWV was dichtbijer, heb trouwens maar een paar maanden gespeeld(ons team werd opgeheven omdat we geenv ervoer konden regelen naar uit wedstrijden), voetbaltalent talent had ik niet
Me neefje speelt nu bij Volewijckers, Ctjes dacht ik.
Mijn enige doelpunt ooit was een eigen doelpunt bij Türkiyemsporquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Talent is overschat joh. Gewoon zorgen dat je iemand nog slechter in je team hebt, en die als eerste erop wijzen voordat jij een fout kunt maken.
Check die Turk dan tussen alle tata'squote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:45 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hahahah![]()
Nee, sinds 2000, daarvoor Oud-Zuid, De Pijp![]()
Nee, mijn opa ging onze huis verkopen, en m'n domme vader heeft het niet overgenomenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Check die Turk dan tussen alle tata'sJuppie! Wilde(n) je ouder(s) tussen vatandaslar wonen of zo?
Zeker, lekker achter Albert Cuyp, een straat verderop was het, hartje Amsterdamquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:40 schreef msnk het volgende:
Ach laat gaan joh. Is toch heerlijk man!
Wel heel erg zonde van dat huis zeg...
aq hattrick tegen fenerquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Samsunspor 3 - 1 Fenerbahçe Fucking Hattrick Gekas. Dus ehm Msnk zal er nog een dag komen dat je mij gelijk gaat geven of is dat valse hoop?
Jaja... dat zou ik zeggenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:56 schreef msnk het volgende:
[..]
aq hattrick tegen fenerGefeliciteerd Julis
Gelijk geven in wat precies?
Ja jonguh, zeg danquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Wie de fuck is dat dan? Panathinaikos, Eintracht Frankfurt, NOT impressed. Vitesse-materiaal, meer niet.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus bij een club die vrijwel nooit voor het doel komt, en zelden tot nooit een veld overwicht heeft schiet Bulykin een killer in de 16 zolang goede toevoer er 35 in? Overigens is Bulykin al volledig door het ijs gezakt bij Leverkusen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dat is echt Bulykin wat daar looptNeusje voor de goal. Kan Samsun wel gebruiken denk ik, moeten de voorzetten wel aankomen.
Beetje zwak hoor. Je stelt me teleur, gelukkig zijn wij ekte Samsunspor supporters wel te vertrouwen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:59 schreef msnk het volgende:
Ik moet je dus gelijk geven dat hij te goed is voor Samsunspor? Dat bevestig ik toch door te zeggen dat hij Vitesse-materiaal is? Wat loop je nou te zeiken als een wijf, DREFToeter
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje zwak hoor. Je stelt me teleur, gelukkig zijn wij ekte Samsunspor supporters wel te vertrouwen.
quote:Dat Gekas geen betere club kan vinden trouwens.
Vitesse > Samsun. Ergo, waar maak jij je druk om?quote:Vitesse-materiaal, meer niet.
Wat is de afkomst van Littlerabbit? Littlerabbit, wat is je afkomst? Eerste keer dat ik zo'n naam hoor. Ergo. Heeft wel wat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:02 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vitesse > Samsun. Ergo, waar maak jij je druk om?
Wat is deze?????quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is de afkomst van Littlerabbit? Littlerabbit, wat is je afkomst? Eerste keer dat ik zo'n naam hoor. Ergo. Heeft wel wat.
Nederlands, maar dit topic had wat pit nodig en ik moest mijn gelijk halen op msnkquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is de afkomst van Littlerabbit? Littlerabbit, wat is je afkomst? Eerste keer dat ik zo'n naam hoor. Ergo. Heeft wel wat.
Wahrheit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als je een competitie dan toch gaat volgen om zoiets knulligs, waarom jezelf dan niet direct supporter van een club noemen
FUCK JAAAAAAquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:02 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vitesse > Samsun. Ergo, waar maak jij je druk om?
Dank je welquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:56 schreef msnk het volgende:
[..]
aq hattrick tegen fenerGefeliciteerd Julis
Gelijk geven in wat precies?
Hmm. Het is dat ik Vitesse niet echt volg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja sorry maar 't is toch zeker zo en ik lieg niet graag
Stel het volgende plaatje in als je UI!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is mijn usernaam inderdaad behoorlijk kut, maar wat doe je eraan he.
Mocht je een Android-telefoon hebben: https://market.android.co(...)ZXlsLm1hY2tvbGlrIl0.. Mackolik-app,quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:25 schreef Eagle_99 het volgende:
shit ik maar wachten op 4 uurvergeten dat dat Turkse tijd was
Dankje, ga ik gebruikenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mocht je een Android-telefoon hebben: https://market.android.co(...)ZXlsLm1hY2tvbGlrIl0.. Mackolik-app,.
Mja, ik voelde die penalty aankomen. Voor de penalty was de verdediging te agressief in het strafschopgebied.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:32 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dankje, ga ik gebruiken![]()
Ontopic:
Klote scheids
Fernandes en nog een paarquote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef msnk het volgende:
Benieuwd naar Fener - BJK. BJK mist Quaresma, Almeida en Edu had ik gelezen, klopt dat?
Dan lijken ze me nogal kansloos...
In een derby zegt dat niet veel.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef msnk het volgende:
Benieuwd naar Fener - BJK. BJK mist Quaresma, Almeida en Edu had ik gelezen, klopt dat?
Dan lijken ze me nogal kansloos...
Kom op, BJK!twitter:twitozof twitterde op zondag 05-02-2012 om 17:39:49Beşiktaş fenerbahçeyi yensin bende buraya çıplak fotoğrafımı koyarım reageer retweet
Dat had jij wel gewild hé? Naakte piemels bekijkenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:01 schreef zarGon het volgende:
Kom op, BJK!twitter:twitozof twitterde op zondag 05-02-2012 om 17:39:49Beşiktaş fenerbahçeyi yensin bende buraya çıplak fotoğrafımı koyarım reageer retweet
De profs doen het ook niet veel beter dus dat verbaast me nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:25 schreef ajacied4lf het volgende:
http://www.kpnvandaag.nl/#eredivisieLive/video-39371/
A1 van Fener kan er echt heeelemaal niks van
quote:Spelersbus Samsunspor aangereden door trein
De spelers van de Turkse voetbalclub Samsunspor, waar ook oud-Feyenoorder André Bahia actief is, zijn gisteren ontsnapt aan een drama. De spelersbus werd aangereden door een trein. Er vielen geen gewonden, maar de schade was aanzienlijk en de spelers en staf van de club waren in shock.
De medewerker die verantwoordelijk was voor de slagbomen was in slaap gevallen. En dat was niet het enige. Ook de machinist had te diep in het glaasje gekeken.
Beide mannen zijn meegenomen naar het politiebureau en zitten nog vast voor nader onderzoek. De machinist bleek een promilage van 0,55 in zijn bloed te hebben.
Samsunspor keerde 's nachts terug van de uitwedstrijd tegen Karabükspor.
Nooit dat ze 0,5s eerder niet buitenspel stonden als ik dit zo zie hoorquote:Op donderdag 9 februari 2012 20:20 schreef Slayage het volgende:
foto is te laat genomen, ik zie de bal al vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |