Ik houd me ook keurig in. Genoeg ingezet om alle opties goed te begrijpen, maar teveel verloren (Valt mee ik ben Nederlandsquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:50 schreef Eagle_99 het volgende:
Had destijds in Turkije veel 'Iddaa' gespeeldheb helaas nooit wat kunnen winnen
Daarom speel ik het niet meer
Krijg afentoe wel de neiging
En Fener staat op dit moment met 1-0 voor tegen Konya Şekerspor.quote:10.01.2011 Bursaspor 4 - 1 Ş.Urfaspor
10.01.2011 Galatasaray 4 - 1 Adana Demir
11.01.2011 Boluspor 3 - 2 Gençlerbirliği
11.01.2011 BUGSAŞ 2 - 1 Manisaspor
11.01.2011 Gaziosmanpaşa 1 - 3 MP Antalyaspor
11.01.2011 Eyüpspor 2 - 3 Eskişehirspor
11.01.2011 Akhisar Bld. 0 - 1 Kayserispor
11.01.2011 Karabükspor 2 - 0 Ünyespor
11.01.2011 Trabzonspor 2 - 0 Güngören Bld.
11.01.2011 M.İdman Yurdu 1 - 3 Sivasspor
11.01.2011 Ankaragücü 2 - 6 Kasımpaşa
11.01.2011 Adanaspor 1 - 2 İstanbul BB
11.01.2011 Beşiktaş 2 - 1 Gazi Belediyespor
11.01.2011 Samsunspor 4 - 2 Orduspor
Hij heeft gescoord, maar wel via een penaly.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Gekas er 4 gemaakt? Moet natuurlijk wel mijn gelijk op MSNK halen indien mogelijk
Want Bulykin kan er geen 4 maken tegen Ordu als het wel zo was geweest?quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Gekas er 4 gemaakt? Moet natuurlijk wel mijn gelijk op MSNK halen indien mogelijk
Met een beetje pech bestaat Ankaragucu zeer binnenkort niet meer. Ik heb het al eerder gepost... degradatie lijkt sowieso al een zekerheid in ieder geval.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Want Bulykin kan er geen 4 maken tegen Ordu als het wel zo was geweest?
Een penalty dus. Bulykin maakt ze mooier
Rize 3 - 2 Gaziantep, zo zo. Blijft een rare club, Gaziantep. En WTF staat daar nou dat Ankaragucu 2 - 6 heeft verloren van Kasimpasa?Wow.
Ik dacht dat de Gökçek familie Ankaragücü had gekocht, maar dat is volgens mij niet het geval, anders zouden ze niet veel verschillen van IBB.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Met een beetje pech bestaat Ankaragucu zeer binnenkort niet meer. Ik heb het al eerder gepost... degradatie lijkt sowieso al een zekerheid in ieder geval.
Jammer.. je mag het als Besiktasli niet zeggen eigenlijk, maar het is een mooie club.
0-4 hattrick Gekas.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:34 schreef zarGon het volgende:
Op naar Trabzonspor - Samsunspor om 15:00 uur!.
quote:
http://livetv.ru/en/eventinfo/101897_trabzonspor_samsunspor/. Die van CastAmp en VShare werken.quote:Op zondag 15 januari 2012 16:24 schreef Eagle_99 het volgende:
Burak zijn 20ste?![]()
Iemand nog een link? ik ken ee paar maar die werken niet
Maar ik heb hem toch gekocht?!quote:Op zondag 15 januari 2012 16:55 schreef Julis het volgende:
Fuuuuuu. 4-0. Wat een afgang. Mijn hart, wat doe je. [ afbeelding ].
Ah... mijn glazenbol klopte dus toch, maar ging er blind van uit dat Gekas sowieso zou scoren.quote:
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)joen-naar-Ajax.dhtmlquote:Turk Yilmaz voor 7,5 miljoen naar Ajax
Volgens Turkse media verkast Burak Yilmaz komende zomer naar Ajax. De Amsterdammers zouden 7,5 miljoen betalen voor de 26-jarige spits van Trabzonspor, die dit seizoen al 21 keer scoorde in 17 duels. Volgens de Turkse media zijn Ajax en Trabzonspor akkoord over de transferprijs en is er ook overeenstemming met de speler. Het contract van Yilmaz bij Trabzonspor loopt nog tot de zomer van 2015 door. Guus Hiddink, oud-bondscoach van Turkije, zei onlang dit over Yilmaz: 'Ik ben trots op Burak want hij heeft zich ontwikkeld tot een van de beste aanvallers van Europa. Hij had een tijdje moeilijk maar hij heeft veel kwaliteit en Burak geeft nooit op.'
Fener denkt eraan om te gaan degraderen als ze dat invoeren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:12 schreef Eagle_99 het volgende:
Vandaag is bekend geworden dat de teams die schuldig worden gevonden aan omkooppraktijken minimaal 12 punten vermindering kunnen krijgen. Ten minste als dat door de federatie geaccepteerd wordt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Fener denkt eraan om te gaan degraderen als ze dat invoeren.
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:17 schreef Eagle_99 het volgende:
Weet niet of ze dat zelf kunnen beslissen, of tenminste, ik denk niet dat ze zich failliet willen verklaren.
Ik speel trouwens Football Manager, en daar ben ik in het jaar 2030, Fener heeft nog steeds niet de beker gewonnen![]()
![]()
![]()
Een spel kan niet nog realistischer gemaakt worden
Dat zijn gewoon loze dreigementen. Hiermee hopen ze gewoon geen minpunten te krijgenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:56 schreef Julis het volgende:
Burak Yilmaz in je UI. Leuk.
[..]
Fener denkt eraan om te gaan degraderen als ze dat invoeren.
Dat geloof ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon loze dreigementen. Hiermee hopen ze gewoon geen minpunten te krijgen
Nadat Avci weg was van IBB ging het alleen maar bergafwaarts met die clubquote:
3.Lig 2.Grup (http://www.mackolik.com/Team/Default.aspx?id=11).quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:45 schreef Eagle_99 het volgende:
Vroeger had je Istanbulspor, dankzij IBB weet ik niet eens waar ze nu uithangen, als ze uberhaupt nog bestaan.
Hahahaha, waarom wil je dat Ankaragücü ook verdwijnt?quote:Ankaraspor is op de ene of andere manier verdwenen, nu nog de andere.
Door een toekomstige gavatsaray speler gewonnenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:21 schreef msnk het volgende:
Ik zie nu pas de winnende goal voor Fener
[..]
55ste minuut, Kardemir Karabük maakt net de 2-0.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:06 schreef zarGon het volgende:
Kardemir Karabük - Trabzonspor is begonnen..
Bedoelde IBB hoor, Ankaraspor was Ankara BB, "andere=IBB" maar ik heb het fout geschreven zie ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:06 schreef zarGon het volgende:
SAM
SUN
.
[..]
3.Lig 2.Grup (http://www.mackolik.com/Team/Default.aspx?id=11).
[..]
Hahahaha, waarom wil je dat Ankaragücü ook verdwijnt?
Kardemir Karabük - Trabzonspor is begonnen..
Jijquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:50 schreef Samsunspor het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:51 schreef Hathor het volgende:
Er is geen Turkse club die ooit wat in het internationale voetbal gewonnen heeft
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe werkt het degradatie/promotie stelsel in Turkije? Want mijn boys van Samsunspor staan er ondanks de behaalde punten door Gekas en dergelijke niet bepaald rooskleurig voor.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:51 schreef Hathor het volgende:
Er is geen Turkse club die ooit wat in het internationale voetbal gewonnen heeft
quote:
Euh...?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat hebben clubs in de Süper Lig eigenlijk extreem weinig doelpunten voor. Het is misschien maar beker ook om een pure teletekst supporter te zijn
http://www.vi.nl/Competit(...)381&typeofpage=84136quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Euh...?Wut?
Serie A is erger, Primera Division (muv Barcaen Real
uiteraard) is erger, Ligue 1 is soort van gelijk I guess, Primeira Liga is ook verschrikkelijk
, Bundesliga (muv de top), Premier League (muv de top).
Staar je niet blind op de Nederlandse EredivisieNederlands voetbal is juist zo mooi omdat iedereen tegen iedereen aanvalt en scoort
Nee, voor veel goals moet je in de Nederlandse Eerste Divisie wezen
Wtf dat van Sturing wist ik niet eensquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kom je als Edward Sturing nu weer bij Gençlerbirligi terecht. Alles bij elkaar wel veel Nederlandse invloeden.
Klopt, was altijd wel mooi voor mijn betting vrijwel elke wedstrijd was toch een over 4,5 doelpuntenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Wtf dat van Sturing wist ik niet eens
Heb je de Australische A-League al 's gezien? Ook veel Nederlandse namen, zowel spelers als coachesSerginho van Dijk is daar een grootheid
![]()
Belhamel je bent gewoon jaloers op Gekas. Tot nu toe maakt hij elke wedstrijd een doelpunt bij een degradatiekandidaat nota bene iets wat jij niet wilde gelovenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:58 schreef msnk het volgende:
Kan gebeuren. Tussenjaartje. Heeft Ajax ook. Komt goed, over drie jaar zijn ze kampioen van de 1. Lig.
I kied I kied... Over 3 jaar zijn ze failliet.
sry Julis
Dat heb ik nooit gezegd. Ik zei dat het een spits a la Bulykin is, en ik had gelijkquote:Op zondag 29 januari 2012 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Belhamel je bent gewoon jaloers op Gekas. Tot nu toe maakt hij elke wedstrijd een doelpunt bij een degradatiekandidaat nota bene iets wat jij niet wilde geloven
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Samsunspor 2 - 4 Istanbul BBGekas uiteraard wel weer gescoord maar dit gaat niet goed.
Delftquote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef zarGon het volgende:
[..].
Samsun mag niet degraderen voordat Bolu promoveert!
Serieus?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Delftga weg joh ik ben al de Delfse Samsunspor supporter in dit topic
Hahahaha. Jaartje op school gezeten daar.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... tegen Den Hoorn aan. Ken je het CLD aan het Molenhuispad? Daar ongeveer.
Dat ligt eraan. Op dit forum ben ik 14, maar in werkelijkheid ben ik "maar" 3 jaar jonger. Hoe dan ook buiten de slowchat om, wat een kut weekendquote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahahaha. Jaartje op school gezeten daar.
Ik vraag me of we elkaar kennen..
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Op dit forum ben ik 14, maar in werkelijkheid ben ik "maar" 3 jaar jonger.
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef msnk het volgende:
Kunnen jullie een Dreft-meet houdenVraag of klompie ook komt misschien
quote:
quote:
Die hebben het ook laten afweten gisterenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
en als willekeurige stad gooi ik Ankara in het topic.
En dat met een man meer sinds minuut 17.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Die hebben het ook laten afweten gisteren
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
4-2 2-4 wat een rotuitslag, en als willekeurige stad gooi ik Ankara in het topic.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |