Bedoelde IBB hoor, Ankaraspor was Ankara BB, "andere=IBB" maar ik heb het fout geschreven zie ik.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:06 schreef zarGon het volgende:
SAM
SUN
.
[..]
3.Lig 2.Grup (http://www.mackolik.com/Team/Default.aspx?id=11).
[..]
Hahahaha, waarom wil je dat Ankaragücü ook verdwijnt?
Kardemir Karabük - Trabzonspor is begonnen..
Jijquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:50 schreef Samsunspor het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:51 schreef Hathor het volgende:
Er is geen Turkse club die ooit wat in het internationale voetbal gewonnen heeft
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoe werkt het degradatie/promotie stelsel in Turkije? Want mijn boys van Samsunspor staan er ondanks de behaalde punten door Gekas en dergelijke niet bepaald rooskleurig voor.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:51 schreef Hathor het volgende:
Er is geen Turkse club die ooit wat in het internationale voetbal gewonnen heeft
quote:
Euh...?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat hebben clubs in de Süper Lig eigenlijk extreem weinig doelpunten voor. Het is misschien maar beker ook om een pure teletekst supporter te zijn
http://www.vi.nl/Competit(...)381&typeofpage=84136quote:Op zaterdag 28 januari 2012 14:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Euh...?Wut?
Serie A is erger, Primera Division (muv Barcaen Real
uiteraard) is erger, Ligue 1 is soort van gelijk I guess, Primeira Liga is ook verschrikkelijk
, Bundesliga (muv de top), Premier League (muv de top).
Staar je niet blind op de Nederlandse EredivisieNederlands voetbal is juist zo mooi omdat iedereen tegen iedereen aanvalt en scoort
Nee, voor veel goals moet je in de Nederlandse Eerste Divisie wezen
Wtf dat van Sturing wist ik niet eensquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kom je als Edward Sturing nu weer bij Gençlerbirligi terecht. Alles bij elkaar wel veel Nederlandse invloeden.
Klopt, was altijd wel mooi voor mijn betting vrijwel elke wedstrijd was toch een over 4,5 doelpuntenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Wtf dat van Sturing wist ik niet eens
Heb je de Australische A-League al 's gezien? Ook veel Nederlandse namen, zowel spelers als coachesSerginho van Dijk is daar een grootheid
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |