quote:
Soms schiet het wel heel erg door ja. 100 miljoen voor Hulk vragen is asociaal veel. Of 40~ voor een idioot als Carrollquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:54 schreef Ayca het volgende:
En dan nog schandalig veel betaald krijgen ook
Dat veel vinden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:54 schreef Ayca het volgende:
En dan nog schandalig veel betaald krijgen ook
Zoeken op uitzendinggemist?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:15 schreef Mercan het volgende:
Vraagje
Ongeveer twee weken terug was op maandag een documentaire (publieke omroep).
Dit ging over de relatie tussen man en vrouw.
Iemand een linkje naar deze docu?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:52 schreef Levolution het volgende:
Ik weet niks van voetbal, maar ik moet lollen hierom.
Ik zit te twijfelen tussenquote:
Nee niet echt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:34 schreef Weissman het volgende:
Heb je nog meer trefwoorden ? Of aanknopingspunten ? Maakt het makkelijker om je te helpen.
Wordt nog leuk, met mijn master van 3 jaar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:29 schreef zarGon het volgende:
'Studiefinanciering voor masterstudenten vervalt'.
Het was blijkbaar al bekend, maar ik wist er niet van af.
Ik kan er nog steeds hard om lachen.quote:
Dat wel, maar het motiveert mij ook om na de studie een dikke middelvinger op te steken en voorgoed in het buitenland te verdwijnen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik moet ze nageven, het motiveert mij wel om het vooral niet te verneuken en uit te lopen.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:08 schreef Weissman het volgende:
Het is alweer 5 jaar geleden. Je begreep, in tegenstelling tot je moordenaars wél wat het inhield om onder de Turkse vlag, met elkaar in harmonie te leven.
[ afbeelding ]
R.I.P. Hrant Dink.
En wat ga je in het buitenland doen? En welk buitenland?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:57 schreef Weissman het volgende:
Het motiveert mij om niet te studeren en alsnog naar het buitenland te vertrekken.
Juistum, respect voor de straatheid van het meisje van het gymnasium, zij schoolt een VWO'er uit de Bimra toch maar mooiquote:
Komt wel goed, schatjequote:Op donderdag 19 januari 2012 19:49 schreef Ayca het volgende:
En ik ben sinds dit jaar ook maar gewoon een vwo'er hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |