Hoe maakt dat je automatisch homfoob?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:28 schreef Levolution het volgende:
Van die mensen die beweren dat ze geen homofoob zijn maar altijd op het eind van hun verhaal disclaimen dat ze zelf wel hetero zijn.
Dat maakt je dan toch automatisch homofoob?
Blijkbaar heb je dan moeite met de gedachte dat iemand wel eens zou kunnen denken dat je homoseksueel bent omdat je het opneemt voor homo's, alsof het iets ergs is dat iemand dat van je denkt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hoe maakt dat je automatisch homfoob?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kerel is alweer zo ver. Büyüdün adam oldun. OKU OGLUM, OKU.Alleen omdat jij het zegt, zal ik het doen ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Off off hiena nog masterscriptie, daarna post-master scriptie. Studeren ftw!![]()
![]()
Achja.. (de meeste) mensen vinden het nu eenmaal belangrijk wat anderen van hun vinden, ookal zeggen ze van niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je dan moeite met de gedachte dat iemand wel eens zou kunnen denken dat je homoseksueel bent omdat je het opneemt voor homo's, alsof het iets ergs is dat iemand dat van je denkt.
Wie gaat er ook naar nyenrodequote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:45 schreef Ayca het volgende:
Was naar die accountancy open dag.. vond het helemaal nietsmaar succes
!
En gelijk de enige WO-studie helaas.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:47 schreef msnk het volgende:
Nyenrode is toch t beste voor accountancy?
Enige die het op WO niveau aanbiedt?quote:
Wtf.. Google accountancy en een wereld zal openen, is echt niet de enige. Elkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Enige die het op WO niveau aanbiedt?
Daarna wel de hele dag in Utrecht doorgebracht, dus dat wel leuk![]()
Eeh dat bieden ze ook aan hoor... Precies hetzelfde!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:54 schreef Ayca het volgende:
Ja oke, maar niet in de vorm die nyerode aanbiedt.
Via bijvoorbeeld de VU ben je dan toch al gauw een jaar of 6-7 bezig tot je alle papiertjes bezit toch? Heb me destijds wel ingelezen, maar is lang geleden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:50 schreef xminator het volgende:
Neen, was zo.
Nu boeit het niet echt meer en heeft het geen toegevoegde waarde meer.
Niet de enige plek, je kunt ook
Naar VU, UVA, ERAsmus, RUG etc. Tot en met master kun je nog voltijd, post master moet je deeltijd omdat je 3 jaar praktijkstage dient te doen.
Ik maar denken waarom is Wikipedia, Youtube en Facebook's logo doorstreept met STOP CENSORSHIP...quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:45 schreef zarGon het volgende:
Over een paar uurtjes gaat Wikipedia voor een dag op zwart.
Die bestaat toch? zo'n site voor eco freaks die denken dat zwarte piksels minder doen en dus minder energie kosten. Ik ben alleen de naam even kwijt.quote:
Bing staat al te trappelen. De menigte volgt toch wat de Amerikanen doen (zie Facebook en Twitter) dus echt super erg zal het niet zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is ook echt een worst-case-scenario. Alleen beseffen veel mensen het niet.
Fixed.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:33 schreef xminator het volgende:
Laatste paar jaar gaat het wel zo
Alleen dit jaar worden ze wel kampioen, omdat Fener een zwaar seizoen achter de rug heeft. niks meer kan omkopen.
quote:
Ik geloof best dat het een en ander is gebeurt. Maar hypocriet zijn is doen alsof andere clubs niks gedaan hebben, want galatasaray heeft ook omgekocht in het verleden. Dat weet iedereen ook.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:43 schreef Weissman het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat jullie geloven dat ze onschuldig zijnHoe hypocriet kan je zijn
Misschien een beetjequote:
Feitelijk klopt het volledigquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Laat weer zien hoe achterlijk de gemiddelde FB-supporter is
Dat geloven alleen supporters van febe. een beetje kinderachtig he, zij doen het dus dan mag ik het ook- mentaliteitquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het een en ander is gebeurt. Maar hypocriet zijn is doen alsof andere clubs niks gedaan hebben, want galatasaray heeft ook omgekocht in het verleden. Dat weet iedereen ook.
Troostje, je hoeft die langstudeerbullshit maar per maand te betalen als ik het goed heb. Dus je hoeft niet gelijk die 3000 euro neer te pompen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:20 schreef Levolution het volgende:
Yes, uitstel van executie. Belangrijk hertentamen gehaald met een 7,5; nog geen langstudeerdersboete.
Nog wel wat kritieke tentamens te gaan.
Niet iedereen heeft een jaar vertraging, dan hoef je ook niet voor een heel jaar te betalen bedoelde ik te zeggen. Als ik zo zijn post lees valt het qua vertraging wel mee(?) en hoeft hij dus niet 3000 euro te betalen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Langstudeerboete krijg je pas achter volgens mij.
Als je per maand moet betalen zou het anders nog steeds 300 euro per maand zijn. Je krijgt dus 3000 euro extra op je studieschuld (denk ik)
Hm dat zou ook nog wel kunnen ja, maar de maanden dat je geen vertraging hebt hoef je niet te betalen is wat ik bedoel te zeggenquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:25 schreef Levolution het volgende:
Ik hoor steeds andere dingen:
3000 euro in één keer ophoesten, 3000 euro bij je studieschuld op, nu hoor ik voor het eerst dat het per maand mag. Ik weet ook niet meer wat het is.
Wat betreft de vertraging: ik heb 1 jaar nu. Als ik in het tweede halfjaar bepaalde tentamens niet haal, heb ik nog een jaar extra, omdat ik mijn bachelorproject pas na het behalen van die tentamens mag doen.
Hoe dan ook. Mocht het zover komen, hoop ik echt dat het gewoon bij de studieschuld op komt. Later betalen is een eitje. Nu betalen is fucked up, of het nou in één keer of per maand is.
En als je het wel gelijk moet betalen, kun je dan niet een voorschotje/lening vragen aan je ouders of zo? Ik ken jouw situatie natuurlijk niet dus als dat niet kan heb ik niks gezegd.quote:Moet ik de volle boete betalen als ik maar een paar maanden uitloop?
Nee, de boete geldt per uitgelopen maand, wat neerkomt op 250 euro. Wie vier maanden te lang studeert, betaalt dus duizend euro extra. Of de boete vooruit moet worden voldaan, of in termijnen wordt geheven is nog niet bekend.
Nog niet bekend dus. Vandaar dat ik er allemaal andere dingen over hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Hm dat zou ook nog wel kunnen ja, maar de maanden dat je geen vertraging hebt hoef je niet te betalen is wat ik bedoel te zeggenEr zijn mensen die beweren dat je met twee maanden vertraging bijvoorbeeld ook gewoon 3000 moet lappen en dat is gewoon niet zo! Het is echt per maand vertraging. Maar oké, jij loopt dan gewoon nóg een jaar achter... Dat is wel minder inderdaad.
Hoop voor je dat je het gewoon haalt dan!
Dit is iig wat ik er over kan vinden wat betreft direct of in termijnen. Niet veel dus.
[..]
En als je het wel gelijk moet betalen, kun je dan niet een voorschotje/lening vragen aan je ouders of zo? Ik ken jouw situatie natuurlijk niet dus als dat niet kan heb ik niks gezegd.
Je hebt gelijk, 3000 euro is ook veel en zonder voor zoiets. Als het je lukt zonder nog een jaar vertraging, goed zoquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik word al geholpen van huis uit. Ik heb zelf ook wat bij elkaar gespaard en ga binnenkort ook werken. Wat ik ga verdienen/sparen is voldoende om het te betalen. Maar wel zonde als je 3000 euro bij elkaar spaart en voor deze shit uit moet geven. Van thuis uit zouden ze uiteraard alles doen om mij aan de studie te houden, maar ik voel me best wel een loser als ik die 3000 euro niet zelf betaal. Mijn huurprijs is bijna 400 euro. De student wordt echt smerig kaalgeplukt.
Maar ben nog altijd wel blij dat je in Nederland ondanks alles over de middelen beschikt om te studeren. Het had slechter gekund. Alleen denk ik dat het voor sommige mensen straks erg moeilijk gaat worden.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet zo'n arrogante zak met misplaatste trots. Ik accepteer graag hulp. Maar zoals het er nu op lijkt, kan ik dat geld zelf ook bij elkaar krijgen. Om dan uit mijn neus te zitten vreten, omdat anderen het toch wel betalen voor me, dat vind ik dan weer niks. Zeker niet omdat ik die vertraging deels aan mijn luiheid heb te danken. Thuis hebben ze het ook niet zo breed.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, 3000 euro is ook veel en zonder voor zoiets. Als het je lukt zonder nog een jaar vertraging, goed zoMaar anders heb je dus gelukkig een vangnet
En je hoeft je echt geen loser te voelen als je hulp ontvangt hoor. Ken er nog zo één, een vriend van me, die is dan weliswaar 26 nu en bijna alles werd door papa betaald maar voelt zich nu ineens te trots om geld van hem te accepteren om een eventuele master te bekostigen.
Ik kan het wel snappen aan de ene kant, maar vind het niet verstandig. Het gaat om je toekomst, maak het niet onnodig moeilijker voor jezelf. Wees juist blij dat er mensen zijn die je willen helpen, accepteer het en bedank ze! Ken ook genoeg mensen die alles maar dan ook echt alles zelf moeten bekostigen, wow denk ik dan![]()
En je hebt helemaal gelijk, hier in Nederland is het vergeleken met de meste landen gewoon geweldig geregeld. Zelfs met al deze nieuwe bullshit-regels, daarom kan men het zich ook veroorloven om het zomaar in te voeren natuurlijk
quote:
Soms schiet het wel heel erg door ja. 100 miljoen voor Hulk vragen is asociaal veel. Of 40~ voor een idioot als Carrollquote:Op donderdag 19 januari 2012 11:54 schreef Ayca het volgende:
En dan nog schandalig veel betaald krijgen ook
Dat veel vinden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:54 schreef Ayca het volgende:
En dan nog schandalig veel betaald krijgen ook
Zoeken op uitzendinggemist?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:15 schreef Mercan het volgende:
Vraagje
Ongeveer twee weken terug was op maandag een documentaire (publieke omroep).
Dit ging over de relatie tussen man en vrouw.
Iemand een linkje naar deze docu?
quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:52 schreef Levolution het volgende:
Ik weet niks van voetbal, maar ik moet lollen hierom.
Ik zit te twijfelen tussenquote:
Nee niet echt.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:34 schreef Weissman het volgende:
Heb je nog meer trefwoorden ? Of aanknopingspunten ? Maakt het makkelijker om je te helpen.
Wordt nog leuk, met mijn master van 3 jaar.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:29 schreef zarGon het volgende:
'Studiefinanciering voor masterstudenten vervalt'.
Het was blijkbaar al bekend, maar ik wist er niet van af.
Ik kan er nog steeds hard om lachen.quote:
Dat wel, maar het motiveert mij ook om na de studie een dikke middelvinger op te steken en voorgoed in het buitenland te verdwijnen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik moet ze nageven, het motiveert mij wel om het vooral niet te verneuken en uit te lopen.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:08 schreef Weissman het volgende:
Het is alweer 5 jaar geleden. Je begreep, in tegenstelling tot je moordenaars wél wat het inhield om onder de Turkse vlag, met elkaar in harmonie te leven.
[ afbeelding ]
R.I.P. Hrant Dink.
En wat ga je in het buitenland doen? En welk buitenland?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:57 schreef Weissman het volgende:
Het motiveert mij om niet te studeren en alsnog naar het buitenland te vertrekken.
Juistum, respect voor de straatheid van het meisje van het gymnasium, zij schoolt een VWO'er uit de Bimra toch maar mooiquote:
Komt wel goed, schatjequote:Op donderdag 19 januari 2012 19:49 schreef Ayca het volgende:
En ik ben sinds dit jaar ook maar gewoon een vwo'er hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |