Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
op het internet afgeven hoe anderen hun kind opvoeden is ook zielig; in mijn ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga je verhuizen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:23 schreef zarGon het volgende:
Whehe, 2 uur en 20 minuten met de trein naar Arnhem (voor werk; intakegesprek) gereisd om nu weer terug te gaan. Of zal ik nog eerst van Arnhem genieten?!
Ik geef je gelijk wat betreft 'positief egoïstisch, maar alsnog egoïstisch'. Het is alleen te makkelijk om het daarmee af te doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik kan geen redenen bedenken behalve persoonlijk gewin voor het hebben van kinderen. En het voortbestaan van de mens. Allemaal egoïstische redenen dus. Egoïstisch hoeft niet per se iets slechts te zijn hoor, zoals jij dat nu associeert, er is ook zoiets als 'goed egoïstisch' maar daardoor is het nog wel egoïstisch.
denk dat je een droom baan zou moeten krijgen wil je op die afstand gaan wonen van alles wat je bekend en dierbaar isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope,. Afstand was de dealbreaker.
Evolutionair is die 'onvoorwaardelijke liefde' (=egoïsme) heel goed te verklaren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk wat betreft 'positief egoïstisch, maar alsnog egoïstisch'. Het is alleen te makkelijk om het daarmee af te doen.
Waar je ook rekening mee mag houden is de perceptie van de verwekkers. Als zij op alle fronten het beste te bieden hebben aan een kind, is het dan niet egoïstisch om dat een kind te onthouden?
Het grappige is ook dat (de meeeeste) moeders geen egoïsten zijn, maar juist met hun onvoorwaardelijke liefde een van waardevolste 'dingen' zijn die je op deze aarde kan vinden.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het grappige is ook dat (de meeeeste) moeders geen egoïsten zijn, maar juist met hun onvoorwaardelijke liefde een van waardevolste 'dingen' zijn die je op deze aarde kan vinden.
Op zich is (zo lang) reizen niet zo'n probleem, maar zo lang reizen met het OV wel. Nog geen rijbewijs (ben ermee bezig) en moest minimaal vier keer overstappen. Niet leuk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
denk dat je een droom baan zou moeten krijgen wil je op die afstand gaan wonen van alles wat je bekend en dierbaar is
Wat betreft moeders heb je zeker een punt. Maar uiteindelijk wil zo'n moeder meestal/voornamelijk een kind omdat ze iemand wil om van te houden toch? Een kindje om op te voeden. Om te knuffelen. Dus toch weer egoïsme dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk wat betreft 'positief egoïstisch, maar alsnog egoïstisch'. Het is alleen te makkelijk om het daarmee af te doen.
Waar je ook rekening mee mag houden is de perceptie van de verwekkers. Als zij op alle fronten het beste te bieden hebben aan een kind, is het dan niet egoïstisch om dat een kind te onthouden?
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik ben tegen abortus.. behalve in bepaalde situaties zoals verkrachting of te oude/jonge leeftijd voor kinderen..
ik was wel te jong, maar had de mogelijkheid om voor het kind te zorgen, weliswaar zou het heel zwaar worden, maar nogmaals, ik had het zelf veroorzaakt en was inmiddels 3 maanden zwanger, dan is abortus imo moord
ongelukje klinkt zo zielig.. noem het ''niet gepland''quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:37 schreef msnk het volgende:
Jij bent wat betreft abortus een stuk conservatiever, dat begrijp en respecteer ik ook wel want je zegt erbij dat het in sommige gevallen wel moet kunnen. Mensen die abortus per definitie niet goedkeuren kan ik sowieso niet serieus nemen.
Dan ga ik je ook niet gelijk als een egoïst bestempelenEn al zou ik dat wel doen, who the fuck cares? Ik bedoel het gewoon ter aanvulling op de discussie die we hadden. Niemand heeft de waarheid in pacht.
Ongelukje, jij bent er blij mee en hij later ook hoop ik
Daarom met een echte vrouw trouwen en niet één of andere Anita.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:23 schreef Weissman het volgende:
Je vergeet je vrouw die door alle drukte niet meer voor haar zelf kan zorgen. Dus of je het genot van een paar kinderen wil inruilen voor kuisheid is de vraag.
Levo wil trouwen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daarom met een echte vrouw trouwen en niet één of andere Anita.
Twee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:17 schreef Levolution het volgende:
Sowieso wil ik 3 à 4 kinderen. Lekker ravotten in huis, boomhutten bouwen, gamen.
Met kinderen kun je je eigen jeugd herleven.
Ik moet eigenlijk telkens glimlachen wanneer jij zo post. Jij typt het alleen, ik maak het werkelijkheid. Leuk dat je mij telkens herinnert aan haar zachte ondeugende lippen.quote:
ik heb de perfecte neus voor haar xxxxquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk telkens glimlachen wanneer jij zo post. Jij typt het alleen, ik maak het werkelijkheid. Leuk dat je mij telkens herinnert aan haar zachte ondeugende lippen..
Oi. Let op je woorden, anders heb je straks een snuitje als Voldemort.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:57 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik heb de perfecte neus voor haar xxxx
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oi. Let op je woorden, anders heb je straks een snuitje als Voldemort.
MvÖquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:46 schreef msnk het volgende:
Aldim, verdim, ben seni yendim
Kaçtin, sattin, bes paraya sattin
Düsledim kayboldum, konustum ziyan oldum
Eskinin huzurunda el pençe divan durdum
Ah, devrimim benim, nedir senden çektigim
Sen gelmedin ama ben degistim
Agla, agla, geçer.
Njah, trouwen/samenwonen. Maakt voor mij geen donder uit.quote:
Twee is net te weinig, vind ik. Te weinig trammelant dan. Ev dedigin moet gewoon een bende zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Twee.
Eén zoon en één dochter. Beiden met een dubbele voornaam..
Kerel is alweer zo ver. Büyüdün adam oldun. OKU OGLUM, OKU.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:28 schreef xminator het volgende:
Ai aii, 1,5 week vakantie en dan aan den afstudeerscriptie beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |