abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 september 2011 @ 13:58:55 #1
353974 Blueberry85
Gedreven,impulsief,knettergek
pi_102397307
Als mensen horen dat ik geen kinderwens heb reageren ze vaak heel raar en geforceerd. Zo van dat komt nog wel of je weet niet wat je mist...
Mijn argumenten noemen ze overdreven of egoistisch :%

Ik vind namelijk dat deze wereld nou niet bepaald erop vooruit gaat...en in wat voor wereld zet je een kind?
Het 2e grote punt is dat ik mijn vrijheid niet kwijt wil,ik zie het totaal niet zitten om 18 jaar van mijn leven te wijden aan een kind. Ben dol op de kinderen van een ander maar ik zelf hoef niet zo nodig....De meeste mensen vinden dat dus egotripperij...maar ik vind het in deze tijd nogal egoistisch of 4 kinderen de wereld op te schoppen....
Hoe denken jullie hierover?
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)
pi_102397375
Ik heb ook geen kinderwens. :r Maar ik heb dan ook een hekel aan kinderen van anderen. -O-
pi_102397381
Er zijn al teveel mensen op de wereld naar mijn mening, de aarde kan niet eens alle mondjes vullen.
  maandag 26 september 2011 @ 14:01:24 #4
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_102397387
Ik geef je gelijk.
Je moeder is een hamster
pi_102397420
Uiteraard moet je helemaal zelf weten of je kinderen wilt, daar hebben anderen niets mee te maken. Maar deze reden is zo raar:
quote:
Ik vind namelijk dat deze wereld nou niet bepaald erop vooruit gaat
Volgens mij is er nog een nog nooit een betere tijd geweest om op te groeien...
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  maandag 26 september 2011 @ 14:05:00 #6
353974 Blueberry85
pi_102397493
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:02 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Uiteraard moet je helemaal zelf weten of je kinderen wilt, daar hebben anderen niets mee te maken. Maar deze reden is zo raar:

[..]

Volgens mij is er nog een nog nooit een betere tijd geweest om op te groeien...
En waarom dan wel?
pi_102397504
de aarde zit op het moment gewoon even te vol. :D
gewoon tien jaar lang een kinderverbod invoeren. daarna is er vast wel weer ruimte. :')
  maandag 26 september 2011 @ 14:08:52 #8
308473 Lalavy
Is een apart gevalletje..
pi_102397604
Wil zelf ook geen kinderen.... kosten veel geld, nu is dat geen probleem voor mij... maar anderen om me heen gebruiken vaak dat excuus, mijn excuus is gewoon mijn vrijheid... ik wil lekker kunnen reizen, uitslapen, toffe dingen doen... en vaak belemmeren kids je heel erg daarin...

Nu heb je inderdaad van die mensen die dan zeggen van ja maar het is het mooiste wat er is... zon klein hummeltje op zien groeien!! dat zal best... maar daar gooi ik vaak de pubertijd tegen aan :P
Fuck the sky, i'm the limit!
  maandag 26 september 2011 @ 14:09:25 #9
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_102397620
Ik haat kinderen en afname van vrijheid. Voor mij dus geen kinderen ... !
pi_102397647
Van een vrouw is het vreemder om te horen dan van een man.
pi_102397701
Komt nog wel.
  maandag 26 september 2011 @ 14:12:57 #12
308473 Lalavy
Is een apart gevalletje..
pi_102397727
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2011 14:10 schreef Specularium het volgende:
Van een vrouw is het vreemder om te horen dan van een man.
Snap ik niet... mannen zitten niet met een dikke buik of bevalling... Ook dat zou voor mij niks zijn... mijn nichtje heeft onlangs wel een kind gekregen en is wel weer lekker slank geworden heel snel... maar voor veel vrouwen is het ook nog eens zo dat ze al die kilo's die ze bij zwangerschap erop krijgen geeneens kwijt raken meer... nou mijn figuurtje is prima zo en wil het graag zo houden :)
Fuck the sky, i'm the limit!
pi_102397803
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:58 schreef Blueberry85 het volgende:
Als mensen horen dat ik geen kinderwens heb reageren ze vaak heel raar en geforceerd. Zo van dat komt nog wel of je weet niet wat je mist...
Mijn argumenten noemen ze overdreven of egoistisch :%

Ik vind namelijk dat deze wereld nou niet bepaald erop vooruit gaat...en in wat voor wereld zet je een kind?
Hoezo wat is er mis met de wereld dan? Luxe in overvloed waar wij leven? Dat kind komt echt niks te kort hoor.
En ik denk dat je zelf eerst een aantal dingen "gedaan" moet hebben voor je aan kinderen toe bent, voor de een is dat eerder als voor de ander. Ik riep ook altijd dat ik geen kinderen wou, maar dingen veranderen vanzelf als je er klaar voor bent.
pi_102397839
Weet precies wat je bedoeld... Heb zelf ook absoluut geen kinderwens, en ik haat de opmerkingen van: "dat komt nog wel". Vooral nu veel vrienden om me heen allemaal kinderen hebben (of nog gaan krijgen) krijg ik het gewoon benauwd ervan. Snap niet waarom veel mensen die allemaal zo vanzelfsprekend vinden.

Ben dan ook overigs geen liefhebben van de kinderen van andere. Kotsmisselijk word ik ervan als je weer moet aanhoren wat hun kleine wondertje nu weer kan. :r
pi_102397886
Met de instelling
quote:
dat deze wereld nou niet bepaald erop vooruit gaat...en in wat voor wereld zet je een kind?
had het menselijk ras niet ver gekomen... In de oertijd had je kans om opgevroten te worden, in de middeleeuwen had je o.a. de pest, dus zo bekeken is deze tijd nog helemaal niet zo slecht :)
En als je het niet ziet zitten om minimaal 18 jaar met kind(eren) te zitten, dan moet je er gewoon niet aan beginnen. Wie weet bedenk je je ooit nog....<edit> en misschien ook wel niet </edit>
pi_102397914
Ik hou het lekker bij oefenen.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
  maandag 26 september 2011 @ 14:21:20 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_102397947
Wel een kinderwens hebben, dat is pas egotripperij.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_102397954
Mijn vrouw en ik hebben er ook bewust voor gekozen geen kinderen te krijgen. Ik heb zelfs een vasectomy ondergaan. De eerste dokter wilde dit niet eens doen omdat we geen kinderen hebben. "Duh, dit is precies wat we willen voorkomen"
Als mensen vragen waarom we geen kinderen willen zeg ik meestal droog "Ik ben meer kat persoon" Ze begrijpen toch niet dat jij geen kinderwens heb en ga de discussie niet aan.
pi_102397958
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:16 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ben dan ook overigs geen liefhebben van de kinderen van andere. Kotsmisselijk word ik ervan als je weer moet aanhoren wat hun kleine wondertje nu weer kan. :r
Dat is nog niet eens zo erg, wanneer ze geboren worden en je moet gaan liegen over hoe mooi het baby'tje wel niet is, dat is pas vervelend.
  maandag 26 september 2011 @ 14:22:18 #20
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_102397980
Tja. Zo ken ik ook wel een paar meiden die dat riepen toen ze 25 waren. En 5 jaar later...
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_102397997
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:05 schreef Blueberry85 het volgende:

[..]

En waarom dan wel?
Waarom dan niet? Het hele land leeft in welwaart, ook de echte minima. We wonen in één van de rijkste landen ter wereld. Er is betaalbaar onderwijs op een best redelijk niveau. Er is nauwelijks werkloosheid. Er is infrastructuur van hoge kwaliteit. Kinderen hoeven niet te werken om het gezin het hoofd boven water te laten houden. We hebben al 66 jaar geen oorlog gehad. Er is geen dienstplicht meer. Sociale mobiliteit is groot. Er is gratis gezondheidszorg voor kinderen. De misdaadcijfers dalen al jaren, en het is een van de veiligste landen van de wereld. Onze wegen zijn ontzettend veilig. We hebben nauwelijks last van natuurrampen.

Kijk, een kind op de wereld zetten in Somalië is een ander verhaal....
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  maandag 26 september 2011 @ 14:23:00 #22
353974 Blueberry85
pi_102398004
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Hoezo wat is er mis met de wereld dan? Luxe in overvloed waar wij leven? Dat kind komt echt niks te kort hoor.
En ik denk dat je zelf eerst een aantal dingen "gedaan" moet hebben voor je aan kinderen toe bent, voor de een is dat eerder als voor de ander. Ik riep ook altijd dat ik geen kinderen wou, maar dingen veranderen vanzelf als je er klaar voor bent.
Wat er mis is met de wereld? Kijk eens wat vaker in de krant of naar het nieuws..het heeft niets met luxe te maken maar met de mentaliteit...

En dat het wel veranderd als ik er klaar voor ben hoor ik naar mijn mening iets te vaak! :? Wie zegt dat dat gebeurt....omdat ik toevallig een vrouw ben?
  maandag 26 september 2011 @ 14:24:01 #23
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_102398035
Ik geef je ook gelijk, ben inmiddels 30 en ik heb ook geen kinderwens. Helaas heeft mijn eveneens 30 jarige vriendin dat wel dus dat gaat misschien nog problemen opleveren :')
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  maandag 26 september 2011 @ 14:24:01 #24
353974 Blueberry85
pi_102398036
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:21 schreef eleusis het volgende:
Wel een kinderwens hebben, dat is pas egotripperij.
Amen!
pi_102398065
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:22 schreef Catbert het volgende:
Tja. Zo ken ik ook wel een paar meiden die dat riepen toen ze 25 waren. En 5 jaar later...
Staan ze bij de buurman op de stoep _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')