SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Mhmmm, willen we niet allemaal terug naar de 'zorgeloze' basisschool? Geen verantwoordelijkheden en buitenspelen totdat het donker was.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:35 schreef Levolution het volgende:
Succes allebei.
Ik moet de komende weken ook leren. Shit man, nooit rust. Ben je blij dat er een tentamen voorbij is, ligt de volgende alweer op de loer.
Ook daarom; analfabeet zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mhmmm, willen we niet allemaal terug naar de 'zorgeloze' basisschool? Geen verantwoordelijkheden en buitenspelen totdat het donker was.
Daarna kwam voortgezet onderwijs. Je vond het niet leuk, maar toen je op het middelbaar/hoger onderwijs zat, verlangde je weer naar het voortgezet onderwijs. En voor je het weet, ben je aan het werken en verlang je naar het mbo/hbo/wo.
Het leven is een een kreuepele teef zoals GenusButeo ooit eens zei. Een kreupele teef.
Waarheid man, je wil altijd terug.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mhmmm, willen we niet allemaal terug naar de 'zorgeloze' basisschool? Geen verantwoordelijkheden en buitenspelen totdat het donker was.
Daarna kwam voortgezet onderwijs. Je vond het niet leuk, maar toen je op het middelbaar/hoger onderwijs zat, verlangde je weer naar het voortgezet onderwijs. En voor je het weet, ben je aan het werken en verlang je naar het mbo/hbo/wo.
Het leven is een een kreuepele teef zoals GenusButeo ooit eens zei. Een kreupele teef.
Kinderen nu hebben wel allemaal snoep, iedere dag!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarheid man, je wil altijd terug.
Je koestert de dingen als ze weg zijn en toch leren we er niet van.
De basisschool was echt anders tho. Na school was je ook echt vrij (behalve zo nu en dan topografie leren). Zorgeloos spelen, hutten bouwen. Ik zie nu wel dat ze op de basisschool steeds meer huiswerk krijgen. Prestatiegerichte maatschappij. De kinderen hebben het niet zo goed als wij hadden.
Niks mis met die luxeproducten voor het vermaak en de ontwikkeling van het kind, maar het gaat ten koste van belangrijkere dingen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kinderen nu hebben wel allemaal snoep, iedere dag!
Na school kreeg ik een appel of banaan en dan was het wachten op de maaltijd in de avond
Kids nu krijgen koekjes, chocolade en andere heerlijkheden
Als kind had ik een Atari 2600 en en Nes 8 bit, dat waren een paar gekleurde pixels en duff geluidjes! nu hebben ze allemaal een Xbox of PS3, gave beelden en spelen tegen een kind aan de andere kant van de wereld!![]()
Okay tegenwoordig zijn kinderen allemaal te dik en aan de ritalin en hebben een rugzakje maar daar krijgen ze dan ook een hoop voor terug!
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:24 schreef Teoman het volgende:
Ik zeg eerlijk toen ik klein was.. Was het niet zo van, aa mijn zoon is slecht in dit, laten we hem helpen steunen, bijles dit dat. Nee vriend, een 5? Één dikke smeck he weyyow.
Het ligt eraan hè. Context, reden en bedoeling. Ik heb vroeger ook klappen gekregen (wel alleen van m'n ma) wanneer ik te ver ging. En met klappen bedoel ik niet bont en blauw, maar een tikje om grenzen aan te geven. Ik kreeg het heel af en toe en het doet heel even pijn, maar opvoedkundig gezien heeft het een groot (gunstig) effect. Niets mis mee. Kinderen zijn lastig en eigenwijs.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:50 schreef msnk het volgende:
Ik heb medelijden met zulke mensen, vooral vaders, die zo zwak zijn dat ze kinderen (en vaak ook vrouwen) moeten slaan. Zielig ook voor die kinderen van hun.
Kun je net zo goed jezelf gelijk ophangen met zo'n zwaktebod.
Vooral als je kijkt naar het gedrag van sommige kinderen van tegenwoordig (ja, ja, daar is-ie weer).quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:57 schreef Ayca het volgende:
Mja opzich, een corrigerende tik, bij kleine kinderen, is niet gelijk een ramp.
Wacht maar tot dat ie 8-9 is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
hahah is niet nodig, hij luisterd best goed.. en de enkele keer dat hij dat niet doet, zeg ik dat ik tot 3 ga tellen als hij dan nog niet luisterd gaat hij naar bed.. maar voordat ik 1 kan zeggen luisterd hij al![]()
Ja, als je aan die kant van het spectrum staat is een discussie net zo goed als zinloos wat betreft kinderen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:04 schreef msnk het volgende:
Het hebben van kinderen is al egoïstisch,
Mag jij mij vertellen waarom het hebben van een kind niet egoïstisch is?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, als je aan die kant van het spectrum staat is een discussie net zo goed als zinloos wat betreft kinderen.
Ayca denkt dat ik alleen mijn eigen thuissituatie ken?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:10 schreef Ayca het volgende:
Msnk is enig kind en heeft geen vervelende broertjes/zusjes meegemaakt en heeft makkelijk praten.
Ohja, overheen gelezen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
nee hoor, hij weet dat hij bij 3 zn bed in moet en er niet meer uit mag
dus er gebeurd wel degelijk wat
Ho. Niet de rollen omdraaien. Jij beweert dat het egoïstisch is. Mag jij mij vertellen waarom het wél zo is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Mag jij mij vertellen waarom het hebben van een kind niet egoïstisch is?
dat beseft heeft hij al, maar hij is wel zo slim om dat niet te doen, want dan wordt de tijd in bed alleen maar langer!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ohja, overheen gelezen.
Maar wat als hij beseft dat hij weer uit bed kan stappen?
Ik kan geen redenen bedenken behalve persoonlijk gewin voor het hebben van kinderen. En het voortbestaan van de mens. Allemaal egoïstische redenen dus. Egoïstisch hoeft niet per se iets slechts te zijn hoor, zoals jij dat nu associeert, er is ook zoiets als 'goed egoïstisch' maar daardoor is het nog wel egoïstisch.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ho. Niet de rollen omdraaien. Jij beweert dat het egoïstisch is. Mag jij mij vertellen waarom het wél zo is.
Kijk die Dog Whisperer aflevering van South Park. En dan hopen dat je kind niet zo sluw als Cartman wordt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
dat beseft heeft hij al, maar hij is wel zo slim om dat niet te doen, want dan wordt de tijd in bed alleen maar langer!
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kijk die Dog Whisperer aflevering van South Park. En dan hopen dat je kind niet zo sluw als Cartman wordt.
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:12 schreef Levolution het volgende:
Al is het hebben van kinderen egoïstisch (hey, elke handeling die we verrichten komt voort uit egoïsme)
hahaha die heb k al gezien...tsstquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kijk die Dog Whisperer aflevering van South Park. En dan hopen dat je kind niet zo sluw als Cartman wordt.
op het internet afgeven hoe anderen hun kind opvoeden is ook zielig; in mijn ogen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat dus.
Zelf bepalen hoe jij je kind opvoedt vind ik wel erg conservatief. Sorry, maar kinderen slaan is gewoon zielig in mijn ogen.
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
op het internet afgeven hoe anderen hun kind opvoeden is ook zielig; in mijn ogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga je verhuizen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:23 schreef zarGon het volgende:
Whehe, 2 uur en 20 minuten met de trein naar Arnhem (voor werk; intakegesprek) gereisd om nu weer terug te gaan. Of zal ik nog eerst van Arnhem genieten?!
Ik geef je gelijk wat betreft 'positief egoïstisch, maar alsnog egoïstisch'. Het is alleen te makkelijk om het daarmee af te doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik kan geen redenen bedenken behalve persoonlijk gewin voor het hebben van kinderen. En het voortbestaan van de mens. Allemaal egoïstische redenen dus. Egoïstisch hoeft niet per se iets slechts te zijn hoor, zoals jij dat nu associeert, er is ook zoiets als 'goed egoïstisch' maar daardoor is het nog wel egoïstisch.
denk dat je een droom baan zou moeten krijgen wil je op die afstand gaan wonen van alles wat je bekend en dierbaar isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope,. Afstand was de dealbreaker.
Evolutionair is die 'onvoorwaardelijke liefde' (=egoïsme) heel goed te verklaren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk wat betreft 'positief egoïstisch, maar alsnog egoïstisch'. Het is alleen te makkelijk om het daarmee af te doen.
Waar je ook rekening mee mag houden is de perceptie van de verwekkers. Als zij op alle fronten het beste te bieden hebben aan een kind, is het dan niet egoïstisch om dat een kind te onthouden?
Het grappige is ook dat (de meeeeste) moeders geen egoïsten zijn, maar juist met hun onvoorwaardelijke liefde een van waardevolste 'dingen' zijn die je op deze aarde kan vinden.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het grappige is ook dat (de meeeeste) moeders geen egoïsten zijn, maar juist met hun onvoorwaardelijke liefde een van waardevolste 'dingen' zijn die je op deze aarde kan vinden.
Op zich is (zo lang) reizen niet zo'n probleem, maar zo lang reizen met het OV wel. Nog geen rijbewijs (ben ermee bezig) en moest minimaal vier keer overstappen. Niet leuk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
denk dat je een droom baan zou moeten krijgen wil je op die afstand gaan wonen van alles wat je bekend en dierbaar is
Wat betreft moeders heb je zeker een punt. Maar uiteindelijk wil zo'n moeder meestal/voornamelijk een kind omdat ze iemand wil om van te houden toch? Een kindje om op te voeden. Om te knuffelen. Dus toch weer egoïsme dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk wat betreft 'positief egoïstisch, maar alsnog egoïstisch'. Het is alleen te makkelijk om het daarmee af te doen.
Waar je ook rekening mee mag houden is de perceptie van de verwekkers. Als zij op alle fronten het beste te bieden hebben aan een kind, is het dan niet egoïstisch om dat een kind te onthouden?
Dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:27 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik ben tegen abortus.. behalve in bepaalde situaties zoals verkrachting of te oude/jonge leeftijd voor kinderen..
ik was wel te jong, maar had de mogelijkheid om voor het kind te zorgen, weliswaar zou het heel zwaar worden, maar nogmaals, ik had het zelf veroorzaakt en was inmiddels 3 maanden zwanger, dan is abortus imo moord
ongelukje klinkt zo zielig.. noem het ''niet gepland''quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:37 schreef msnk het volgende:
Jij bent wat betreft abortus een stuk conservatiever, dat begrijp en respecteer ik ook wel want je zegt erbij dat het in sommige gevallen wel moet kunnen. Mensen die abortus per definitie niet goedkeuren kan ik sowieso niet serieus nemen.
Dan ga ik je ook niet gelijk als een egoïst bestempelenEn al zou ik dat wel doen, who the fuck cares? Ik bedoel het gewoon ter aanvulling op de discussie die we hadden. Niemand heeft de waarheid in pacht.
Ongelukje, jij bent er blij mee en hij later ook hoop ik
Daarom met een echte vrouw trouwen en niet één of andere Anita.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:23 schreef Weissman het volgende:
Je vergeet je vrouw die door alle drukte niet meer voor haar zelf kan zorgen. Dus of je het genot van een paar kinderen wil inruilen voor kuisheid is de vraag.
Levo wil trouwen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Daarom met een echte vrouw trouwen en niet één of andere Anita.
Twee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:17 schreef Levolution het volgende:
Sowieso wil ik 3 à 4 kinderen. Lekker ravotten in huis, boomhutten bouwen, gamen.
Met kinderen kun je je eigen jeugd herleven.
Ik moet eigenlijk telkens glimlachen wanneer jij zo post. Jij typt het alleen, ik maak het werkelijkheid. Leuk dat je mij telkens herinnert aan haar zachte ondeugende lippen.quote:
ik heb de perfecte neus voor haar xxxxquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk telkens glimlachen wanneer jij zo post. Jij typt het alleen, ik maak het werkelijkheid. Leuk dat je mij telkens herinnert aan haar zachte ondeugende lippen..
Oi. Let op je woorden, anders heb je straks een snuitje als Voldemort.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:57 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik heb de perfecte neus voor haar xxxx
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oi. Let op je woorden, anders heb je straks een snuitje als Voldemort.
MvÖquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:46 schreef msnk het volgende:
Aldim, verdim, ben seni yendim
Kaçtin, sattin, bes paraya sattin
Düsledim kayboldum, konustum ziyan oldum
Eskinin huzurunda el pençe divan durdum
Ah, devrimim benim, nedir senden çektigim
Sen gelmedin ama ben degistim
Agla, agla, geçer.
Njah, trouwen/samenwonen. Maakt voor mij geen donder uit.quote:
Twee is net te weinig, vind ik. Te weinig trammelant dan. Ev dedigin moet gewoon een bende zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Twee.
Eén zoon en één dochter. Beiden met een dubbele voornaam..
Kerel is alweer zo ver. Büyüdün adam oldun. OKU OGLUM, OKU.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:28 schreef xminator het volgende:
Ai aii, 1,5 week vakantie en dan aan den afstudeerscriptie beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |