Vooral als je kijkt naar het gedrag van sommige kinderen van tegenwoordig (ja, ja, daar is-ie weer).quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:57 schreef Ayca het volgende:
Mja opzich, een corrigerende tik, bij kleine kinderen, is niet gelijk een ramp.
Wacht maar tot dat ie 8-9 is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
hahah is niet nodig, hij luisterd best goed.. en de enkele keer dat hij dat niet doet, zeg ik dat ik tot 3 ga tellen als hij dan nog niet luisterd gaat hij naar bed.. maar voordat ik 1 kan zeggen luisterd hij al![]()
Ja, als je aan die kant van het spectrum staat is een discussie net zo goed als zinloos wat betreft kinderen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:04 schreef msnk het volgende:
Het hebben van kinderen is al egoïstisch,
Mag jij mij vertellen waarom het hebben van een kind niet egoïstisch is?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, als je aan die kant van het spectrum staat is een discussie net zo goed als zinloos wat betreft kinderen.
Ayca denkt dat ik alleen mijn eigen thuissituatie ken?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:10 schreef Ayca het volgende:
Msnk is enig kind en heeft geen vervelende broertjes/zusjes meegemaakt en heeft makkelijk praten.
Ohja, overheen gelezen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
nee hoor, hij weet dat hij bij 3 zn bed in moet en er niet meer uit mag
dus er gebeurd wel degelijk wat
Ho. Niet de rollen omdraaien. Jij beweert dat het egoïstisch is. Mag jij mij vertellen waarom het wél zo is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Mag jij mij vertellen waarom het hebben van een kind niet egoïstisch is?
dat beseft heeft hij al, maar hij is wel zo slim om dat niet te doen, want dan wordt de tijd in bed alleen maar langer!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ohja, overheen gelezen.
Maar wat als hij beseft dat hij weer uit bed kan stappen?
Ik kan geen redenen bedenken behalve persoonlijk gewin voor het hebben van kinderen. En het voortbestaan van de mens. Allemaal egoïstische redenen dus. Egoïstisch hoeft niet per se iets slechts te zijn hoor, zoals jij dat nu associeert, er is ook zoiets als 'goed egoïstisch' maar daardoor is het nog wel egoïstisch.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ho. Niet de rollen omdraaien. Jij beweert dat het egoïstisch is. Mag jij mij vertellen waarom het wél zo is.
Kijk die Dog Whisperer aflevering van South Park. En dan hopen dat je kind niet zo sluw als Cartman wordt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
dat beseft heeft hij al, maar hij is wel zo slim om dat niet te doen, want dan wordt de tijd in bed alleen maar langer!
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kijk die Dog Whisperer aflevering van South Park. En dan hopen dat je kind niet zo sluw als Cartman wordt.
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:12 schreef Levolution het volgende:
Al is het hebben van kinderen egoïstisch (hey, elke handeling die we verrichten komt voort uit egoïsme)
hahaha die heb k al gezien...tsstquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Kijk die Dog Whisperer aflevering van South Park. En dan hopen dat je kind niet zo sluw als Cartman wordt.
op het internet afgeven hoe anderen hun kind opvoeden is ook zielig; in mijn ogen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat dus.
Zelf bepalen hoe jij je kind opvoedt vind ik wel erg conservatief. Sorry, maar kinderen slaan is gewoon zielig in mijn ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |