Enige die het op WO niveau aanbiedt?quote:
Wtf.. Google accountancy en een wereld zal openen, is echt niet de enige. Elkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Enige die het op WO niveau aanbiedt?
Daarna wel de hele dag in Utrecht doorgebracht, dus dat wel leuk![]()
Eeh dat bieden ze ook aan hoor... Precies hetzelfde!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:54 schreef Ayca het volgende:
Ja oke, maar niet in de vorm die nyerode aanbiedt.
Via bijvoorbeeld de VU ben je dan toch al gauw een jaar of 6-7 bezig tot je alle papiertjes bezit toch? Heb me destijds wel ingelezen, maar is lang geleden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:50 schreef xminator het volgende:
Neen, was zo.
Nu boeit het niet echt meer en heeft het geen toegevoegde waarde meer.
Niet de enige plek, je kunt ook
Naar VU, UVA, ERAsmus, RUG etc. Tot en met master kun je nog voltijd, post master moet je deeltijd omdat je 3 jaar praktijkstage dient te doen.
Ik maar denken waarom is Wikipedia, Youtube en Facebook's logo doorstreept met STOP CENSORSHIP...quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:45 schreef zarGon het volgende:
Over een paar uurtjes gaat Wikipedia voor een dag op zwart.
Die bestaat toch? zo'n site voor eco freaks die denken dat zwarte piksels minder doen en dus minder energie kosten. Ik ben alleen de naam even kwijt.quote:
Bing staat al te trappelen. De menigte volgt toch wat de Amerikanen doen (zie Facebook en Twitter) dus echt super erg zal het niet zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is ook echt een worst-case-scenario. Alleen beseffen veel mensen het niet.
Fixed.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:33 schreef xminator het volgende:
Laatste paar jaar gaat het wel zo
Alleen dit jaar worden ze wel kampioen, omdat Fener een zwaar seizoen achter de rug heeft. niks meer kan omkopen.
quote:
Ik geloof best dat het een en ander is gebeurt. Maar hypocriet zijn is doen alsof andere clubs niks gedaan hebben, want galatasaray heeft ook omgekocht in het verleden. Dat weet iedereen ook.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:43 schreef Weissman het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat jullie geloven dat ze onschuldig zijnHoe hypocriet kan je zijn
Misschien een beetjequote:
Feitelijk klopt het volledigquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Laat weer zien hoe achterlijk de gemiddelde FB-supporter is
Dat geloven alleen supporters van febe. een beetje kinderachtig he, zij doen het dus dan mag ik het ook- mentaliteitquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het een en ander is gebeurt. Maar hypocriet zijn is doen alsof andere clubs niks gedaan hebben, want galatasaray heeft ook omgekocht in het verleden. Dat weet iedereen ook.
Troostje, je hoeft die langstudeerbullshit maar per maand te betalen als ik het goed heb. Dus je hoeft niet gelijk die 3000 euro neer te pompen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:20 schreef Levolution het volgende:
Yes, uitstel van executie. Belangrijk hertentamen gehaald met een 7,5; nog geen langstudeerdersboete.
Nog wel wat kritieke tentamens te gaan.
Niet iedereen heeft een jaar vertraging, dan hoef je ook niet voor een heel jaar te betalen bedoelde ik te zeggen. Als ik zo zijn post lees valt het qua vertraging wel mee(?) en hoeft hij dus niet 3000 euro te betalen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Langstudeerboete krijg je pas achter volgens mij.
Als je per maand moet betalen zou het anders nog steeds 300 euro per maand zijn. Je krijgt dus 3000 euro extra op je studieschuld (denk ik)
Hm dat zou ook nog wel kunnen ja, maar de maanden dat je geen vertraging hebt hoef je niet te betalen is wat ik bedoel te zeggenquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:25 schreef Levolution het volgende:
Ik hoor steeds andere dingen:
3000 euro in één keer ophoesten, 3000 euro bij je studieschuld op, nu hoor ik voor het eerst dat het per maand mag. Ik weet ook niet meer wat het is.
Wat betreft de vertraging: ik heb 1 jaar nu. Als ik in het tweede halfjaar bepaalde tentamens niet haal, heb ik nog een jaar extra, omdat ik mijn bachelorproject pas na het behalen van die tentamens mag doen.
Hoe dan ook. Mocht het zover komen, hoop ik echt dat het gewoon bij de studieschuld op komt. Later betalen is een eitje. Nu betalen is fucked up, of het nou in één keer of per maand is.
En als je het wel gelijk moet betalen, kun je dan niet een voorschotje/lening vragen aan je ouders of zo? Ik ken jouw situatie natuurlijk niet dus als dat niet kan heb ik niks gezegd.quote:Moet ik de volle boete betalen als ik maar een paar maanden uitloop?
Nee, de boete geldt per uitgelopen maand, wat neerkomt op 250 euro. Wie vier maanden te lang studeert, betaalt dus duizend euro extra. Of de boete vooruit moet worden voldaan, of in termijnen wordt geheven is nog niet bekend.
Nog niet bekend dus. Vandaar dat ik er allemaal andere dingen over hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2012 19:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Hm dat zou ook nog wel kunnen ja, maar de maanden dat je geen vertraging hebt hoef je niet te betalen is wat ik bedoel te zeggenEr zijn mensen die beweren dat je met twee maanden vertraging bijvoorbeeld ook gewoon 3000 moet lappen en dat is gewoon niet zo! Het is echt per maand vertraging. Maar oké, jij loopt dan gewoon nóg een jaar achter... Dat is wel minder inderdaad.
Hoop voor je dat je het gewoon haalt dan!
Dit is iig wat ik er over kan vinden wat betreft direct of in termijnen. Niet veel dus.
[..]
En als je het wel gelijk moet betalen, kun je dan niet een voorschotje/lening vragen aan je ouders of zo? Ik ken jouw situatie natuurlijk niet dus als dat niet kan heb ik niks gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |