abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106943568
Google is mijn vriend, dus ja dat zou erg zijn.
  woensdag 18 januari 2012 @ 11:27:37 #127
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_106943671
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 11:09 schreef Weissman het volgende:

[..]

Is ook echt een worst-case-scenario. Alleen beseffen veel mensen het niet.
Bing staat al te trappelen. De menigte volgt toch wat de Amerikanen doen (zie Facebook en Twitter) dus echt super erg zal het niet zijn.

Ik zou 't wel kut vinden ja.
AFC AJAX
pi_106943919
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 18 januari 2012 @ 11:52:19 #129
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_106944278
quote:
U jelly brah? Vergeet de Super Cup niet _O_

:P
AFC AJAX
pi_106945473
quote:
Laat weer zien hoe achterlijk de gemiddelde FB-supporter is :')
pi_106945543
Laatste paar jaar gaat het wel zo :D

Alleen dit jaar worden ze wel kampioen, omdat Fener een zwaar seizoen achter de rug heeft.
pi_106945622
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 12:33 schreef xminator het volgende:

Alleen dit jaar worden ze wel kampioen, omdat Fener een zwaar seizoen achter de rug heeft. niks meer kan omkopen.
Fixed.
pi_106945815
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 12:35 schreef Weissman het volgende:

[..]

Fixed.
:') een aantal key spelers zijn weg en toch stond Fenerbahce een tijd nog 1e en nu 2e. Dat terwijl trabzondspor vorig jaar 2e stond en nu opeens 10e.

We zien wel wie aan omkopen deed en wie niet.
pi_106945845
Ik snap nog steeds niet dat jullie geloven dat ze onschuldig zijn :') Hoe hypocriet kan je zijn :')
pi_106945994
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 12:43 schreef Weissman het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat jullie geloven dat ze onschuldig zijn :') Hoe hypocriet kan je zijn :')
Ik geloof best dat het een en ander is gebeurt. Maar hypocriet zijn is doen alsof andere clubs niks gedaan hebben, want galatasaray heeft ook omgekocht in het verleden. Dat weet iedereen ook.
  woensdag 18 januari 2012 @ 12:50:56 #136
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_106946058
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 12:33 schreef xminator het volgende:
Misschien een beetje :@

Maar daar tegenover staat bij jullie wel altijd die 6-0 :') En kwartfinale CL (terwijl Galatasaray de halve finale speelde van de Europa Cup).

Aight, ik zie net dat DWS Amsterdam Fener er ooit uitknikkerde (Europa Cup) _O_ Jwz :7
AFC AJAX
  woensdag 18 januari 2012 @ 13:20:19 #137
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106947089
Yes, uitstel van executie. Belangrijk hertentamen gehaald met een 7,5; nog geen langstudeerdersboete.
Nog wel wat kritieke tentamens te gaan. :{
This isn't even my final form.
pi_106947845
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 12:30 schreef Weissman het volgende:

[..]

Laat weer zien hoe achterlijk de gemiddelde FB-supporter is :')
Feitelijk klopt het volledig ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_106956975
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 12:48 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik geloof best dat het een en ander is gebeurt. Maar hypocriet zijn is doen alsof andere clubs niks gedaan hebben, want galatasaray heeft ook omgekocht in het verleden. Dat weet iedereen ook.
Dat geloven alleen supporters van febe. een beetje kinderachtig he, zij doen het dus dan mag ik het ook- mentaliteit :')

Maar het gaat niet om GS nu, probeer er niet over heen te lullen :P

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2012 17:43:59 ]
  woensdag 18 januari 2012 @ 18:37:52 #140
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_106959083
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 13:20 schreef Levolution het volgende:
Yes, uitstel van executie. Belangrijk hertentamen gehaald met een 7,5; nog geen langstudeerdersboete.
Nog wel wat kritieke tentamens te gaan. :{
Troostje, je hoeft die langstudeerbullshit maar per maand te betalen als ik het goed heb. Dus je hoeft niet gelijk die 3000 euro neer te pompen.
AFC AJAX
pi_106959361
Langstudeerboete krijg je pas achter volgens mij.
Als je per maand moet betalen zou het anders nog steeds 300 euro per maand zijn. Je krijgt dus 3000 euro extra op je studieschuld (denk ik)
  woensdag 18 januari 2012 @ 18:46:58 #142
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_106959442
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Langstudeerboete krijg je pas achter volgens mij.
Als je per maand moet betalen zou het anders nog steeds 300 euro per maand zijn. Je krijgt dus 3000 euro extra op je studieschuld (denk ik)
Niet iedereen heeft een jaar vertraging, dan hoef je ook niet voor een heel jaar te betalen bedoelde ik te zeggen. Als ik zo zijn post lees valt het qua vertraging wel mee(?) en hoeft hij dus niet 3000 euro te betalen.
AFC AJAX
pi_106960696
joehoeeee
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:25:46 #144
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106960929
Ik hoor steeds andere dingen:
3000 euro in één keer ophoesten, 3000 euro bij je studieschuld op, nu hoor ik voor het eerst dat het per maand mag. Ik weet ook niet meer wat het is.
Wat betreft de vertraging: ik heb 1 jaar nu. Als ik in het tweede halfjaar bepaalde tentamens niet haal, heb ik nog een jaar extra, omdat ik mijn bachelorproject pas na het behalen van die tentamens mag doen.

Hoe dan ook. Mocht het zover komen, hoop ik echt dat het gewoon bij de studieschuld op komt. Later betalen is een eitje. Nu betalen is fucked up, of het nou in één keer of per maand is.
pi_106961055
quote:
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:32:38 #146
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_106961175
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:25 schreef Levolution het volgende:
Ik hoor steeds andere dingen:
3000 euro in één keer ophoesten, 3000 euro bij je studieschuld op, nu hoor ik voor het eerst dat het per maand mag. Ik weet ook niet meer wat het is.
Wat betreft de vertraging: ik heb 1 jaar nu. Als ik in het tweede halfjaar bepaalde tentamens niet haal, heb ik nog een jaar extra, omdat ik mijn bachelorproject pas na het behalen van die tentamens mag doen.

Hoe dan ook. Mocht het zover komen, hoop ik echt dat het gewoon bij de studieschuld op komt. Later betalen is een eitje. Nu betalen is fucked up, of het nou in één keer of per maand is.
Hm dat zou ook nog wel kunnen ja, maar de maanden dat je geen vertraging hebt hoef je niet te betalen is wat ik bedoel te zeggen :P Er zijn mensen die beweren dat je met twee maanden vertraging bijvoorbeeld ook gewoon 3000 moet lappen en dat is gewoon niet zo! Het is echt per maand vertraging. Maar oké, jij loopt dan gewoon nóg een jaar achter... Dat is wel minder inderdaad.

Hoop voor je dat je het gewoon haalt dan!

Dit is iig wat ik er over kan vinden wat betreft direct of in termijnen. Niet veel dus.
quote:
Moet ik de volle boete betalen als ik maar een paar maanden uitloop?
Nee, de boete geldt per uitgelopen maand, wat neerkomt op 250 euro. Wie vier maanden te lang studeert, betaalt dus duizend euro extra. Of de boete vooruit moet worden voldaan, of in termijnen wordt geheven is nog niet bekend.
En als je het wel gelijk moet betalen, kun je dan niet een voorschotje/lening vragen aan je ouders of zo? Ik ken jouw situatie natuurlijk niet dus als dat niet kan heb ik niks gezegd.
AFC AJAX
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:33:25 #147
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_106961205
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahahahaha _O- Oh, die is wel erg goed :@

Deze is wel erg herkenbaar voor mij }:|

AFC AJAX
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:38:37 #148
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106961437
quote:
11s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:32 schreef msnk het volgende:

[..]

Hm dat zou ook nog wel kunnen ja, maar de maanden dat je geen vertraging hebt hoef je niet te betalen is wat ik bedoel te zeggen :P Er zijn mensen die beweren dat je met twee maanden vertraging bijvoorbeeld ook gewoon 3000 moet lappen en dat is gewoon niet zo! Het is echt per maand vertraging. Maar oké, jij loopt dan gewoon nóg een jaar achter... Dat is wel minder inderdaad.

Hoop voor je dat je het gewoon haalt dan!

Dit is iig wat ik er over kan vinden wat betreft direct of in termijnen. Niet veel dus.

[..]

En als je het wel gelijk moet betalen, kun je dan niet een voorschotje/lening vragen aan je ouders of zo? Ik ken jouw situatie natuurlijk niet dus als dat niet kan heb ik niks gezegd.
Nog niet bekend dus. Vandaar dat ik er allemaal andere dingen over hoor.
Dat van het aantal maanden klopt inderdaad wel.

Ik word al geholpen van huis uit. Ik heb zelf ook wat bij elkaar gespaard en ga binnenkort ook werken. Wat ik ga verdienen/sparen is voldoende om het te betalen. Maar wel zonde als je 3000 euro bij elkaar spaart en voor deze shit uit moet geven. Van thuis uit zouden ze uiteraard alles doen om mij aan de studie te houden, maar ik voel me best wel een loser als ik die 3000 euro niet zelf betaal. Mijn huurprijs is bijna 400 euro. De student wordt echt smerig kaalgeplukt. :')

Maar ben nog altijd wel blij dat je in Nederland ondanks alles over de middelen beschikt om te studeren. Het had slechter gekund. Alleen denk ik dat het voor sommige mensen straks erg moeilijk gaat worden.
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:46:13 #149
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_106961742
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik word al geholpen van huis uit. Ik heb zelf ook wat bij elkaar gespaard en ga binnenkort ook werken. Wat ik ga verdienen/sparen is voldoende om het te betalen. Maar wel zonde als je 3000 euro bij elkaar spaart en voor deze shit uit moet geven. Van thuis uit zouden ze uiteraard alles doen om mij aan de studie te houden, maar ik voel me best wel een loser als ik die 3000 euro niet zelf betaal. Mijn huurprijs is bijna 400 euro. De student wordt echt smerig kaalgeplukt. :')

Maar ben nog altijd wel blij dat je in Nederland ondanks alles over de middelen beschikt om te studeren. Het had slechter gekund. Alleen denk ik dat het voor sommige mensen straks erg moeilijk gaat worden.
Je hebt gelijk, 3000 euro is ook veel en zonder voor zoiets. Als het je lukt zonder nog een jaar vertraging, goed zo ^O^ Maar anders heb je dus gelukkig een vangnet ;)

En je hoeft je echt geen loser te voelen als je hulp ontvangt hoor. Ken er nog zo één, een vriend van me, die is dan weliswaar 26 nu en bijna alles werd door papa betaald maar voelt zich nu ineens te trots om geld van hem te accepteren om een eventuele master te bekostigen.

Ik kan het wel snappen aan de ene kant, maar vind het niet verstandig. Het gaat om je toekomst, maak het niet onnodig moeilijker voor jezelf. Wees juist blij dat er mensen zijn die je willen helpen, accepteer het en bedank ze! Ken ook genoeg mensen die alles maar dan ook echt alles zelf moeten bekostigen, wow denk ik dan ;(

En je hebt helemaal gelijk, hier in Nederland is het vergeleken met de meste landen gewoon geweldig geregeld. Zelfs met al deze nieuwe bullshit-regels, daarom kan men het zich ook veroorloven om het zomaar in te voeren natuurlijk }:|
AFC AJAX
  woensdag 18 januari 2012 @ 19:50:28 #150
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_106961903
quote:
11s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:46 schreef msnk het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, 3000 euro is ook veel en zonder voor zoiets. Als het je lukt zonder nog een jaar vertraging, goed zo ^O^ Maar anders heb je dus gelukkig een vangnet ;)

En je hoeft je echt geen loser te voelen als je hulp ontvangt hoor. Ken er nog zo één, een vriend van me, die is dan weliswaar 26 nu en bijna alles werd door papa betaald maar voelt zich nu ineens te trots om geld van hem te accepteren om een eventuele master te bekostigen.

Ik kan het wel snappen aan de ene kant, maar vind het niet verstandig. Het gaat om je toekomst, maak het niet onnodig moeilijker voor jezelf. Wees juist blij dat er mensen zijn die je willen helpen, accepteer het en bedank ze! Ken ook genoeg mensen die alles maar dan ook echt alles zelf moeten bekostigen, wow denk ik dan ;(

En je hebt helemaal gelijk, hier in Nederland is het vergeleken met de meste landen gewoon geweldig geregeld. Zelfs met al deze nieuwe bullshit-regels, daarom kan men het zich ook veroorloven om het zomaar in te voeren natuurlijk }:|
Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet zo'n arrogante zak met misplaatste trots. Ik accepteer graag hulp. Maar zoals het er nu op lijkt, kan ik dat geld zelf ook bij elkaar krijgen. Om dan uit mijn neus te zitten vreten, omdat anderen het toch wel betalen voor me, dat vind ik dan weer niks. Zeker niet omdat ik die vertraging deels aan mijn luiheid heb te danken. Thuis hebben ze het ook niet zo breed.

Bedankt voor je aanmoediging trouwens. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')