Belhamel je bent gewoon jaloers op Gekas. Tot nu toe maakt hij elke wedstrijd een doelpunt bij een degradatiekandidaat nota bene iets wat jij niet wilde gelovenquote:Op zondag 29 januari 2012 14:58 schreef msnk het volgende:
Kan gebeuren. Tussenjaartje. Heeft Ajax ook. Komt goed, over drie jaar zijn ze kampioen van de 1. Lig.
I kied I kied... Over 3 jaar zijn ze failliet.
sry Julis
Dat heb ik nooit gezegd. Ik zei dat het een spits a la Bulykin is, en ik had gelijkquote:Op zondag 29 januari 2012 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Belhamel je bent gewoon jaloers op Gekas. Tot nu toe maakt hij elke wedstrijd een doelpunt bij een degradatiekandidaat nota bene iets wat jij niet wilde geloven
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Samsunspor 2 - 4 Istanbul BBGekas uiteraard wel weer gescoord maar dit gaat niet goed.
Delftquote:Op zondag 29 januari 2012 15:35 schreef zarGon het volgende:
[..].
Samsun mag niet degraderen voordat Bolu promoveert!
Serieus?quote:Op zondag 29 januari 2012 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Delftga weg joh ik ben al de Delfse Samsunspor supporter in dit topic
Hahahaha. Jaartje op school gezeten daar.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... tegen Den Hoorn aan. Ken je het CLD aan het Molenhuispad? Daar ongeveer.
Dat ligt eraan. Op dit forum ben ik 14, maar in werkelijkheid ben ik "maar" 3 jaar jonger. Hoe dan ook buiten de slowchat om, wat een kut weekendquote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hahahaha. Jaartje op school gezeten daar.
Ik vraag me of we elkaar kennen..
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Op dit forum ben ik 14, maar in werkelijkheid ben ik "maar" 3 jaar jonger.
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:42 schreef msnk het volgende:
Kunnen jullie een Dreft-meet houdenVraag of klompie ook komt misschien
quote:
quote:
Die hebben het ook laten afweten gisterenquote:Op zondag 29 januari 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
en als willekeurige stad gooi ik Ankara in het topic.
En dat met een man meer sinds minuut 17.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Die hebben het ook laten afweten gisteren
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 15:57 schreef Littlerabbit het volgende:
4-2 2-4 wat een rotuitslag, en als willekeurige stad gooi ik Ankara in het topic.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |