Het ros uit Twente heeft zijn berijder reeds afgeworpen.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Samsunspor. Grr.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die twee logo's vertonen gelijkenissen. Zelfs het jaartal..
Op de logo van Samsunspor staat Atatürk met een paardquote:Op zondag 8 januari 2012 20:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het ros uit Twente heeft zijn berijder reeds afgeworpen.
quote:Op zondag 8 januari 2012 20:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het ros uit Twente heeft zijn berijder reeds afgeworpen.
Aha. Dan ga ik ervan uit dat hij gewoon blijft zitten.quote:Op zondag 8 januari 2012 20:44 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Op de logo van Samsunspor staat Atatürk met een paard
Atatürk is belangrijk voor Samsun omdat de Turkse onafhankelijkheidsoorlog officieel met zijn aankomst in Samsun is begonnen in 1919
En hij discrimineert de nieuwste Turk (Smoofie) nu alquote:Op zondag 8 januari 2012 22:57 schreef msnk het volgende:
[..]
Daar hebben we onze Grunn-troll weerJij trollt ook echt in ieder topic hè
Woah, twee onverwachte uitslagen. Numero 17 en 18 hebben gestunt, net in dezelfde week als de enorme blunder van Samsun in eigen huis tegen Galatasaray. En inmiddels is Kardemir Karabük naar de 16 plek gestegen en Samsun gedaald naar de 17de. Zout in de wonden,quote:Op zondag 8 januari 2012 20:51 schreef Julis het volgende:
De wedstrijden die vandaag zijn gespeeld:
Ankaragücü 0-0 Beşiktaş
K. Karabükspor 2-1 Gençlerbirliği
Ook nog eens jammer dat het verschil tussen Ankaragücü en Samsun is geslonken met één punt.quote:Beşiktaş heeft belangrijke punten laten liggen in Ankara. Jammer, want ik denk dat Fener de wedstrijd van morgen niet zal verliezen.
Nee.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:32 schreef msnk het volgende:
Fener staat al snel achter zeg. Zullen ze herstellen? Tijd zal 't leren
Beter zo, in Engeland spelen ze soms 3 per weekquote:Op maandag 9 januari 2012 01:37 schreef zarGon het volgende:
Ik vind het trouwens irritant dat er twee wedstrijden per week gespeeld worden.
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:22 schreef zarGon het volgende:
90'/90+': rode kaart numero twee voor Antep en 3-1 voor Fener..
Galatasaray en Fenerbahçe hebben dit weekend goed weten te ontsnappen.
Ugur Yildirim heeft inmiddels een restaurant in Deventer.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Ohja! Ugur Yildirim. Nee, hij speelt blijkbaar niet meer in Turkije.
Oehquote:Op dinsdag 10 januari 2012 14:57 schreef zarGon het volgende:
Samsunspor heeft er vier spelers bij!
Uğur Boral, Murat Ceylan, Serdar Özkan ve Theofanis Gekas zijn vandaag aan de pers voorgesteld. (Uğur Boral voetbalde hiervoor bij Fenerbahçe.)
[ afbeelding ]
Bron: Mackolik.com.
Ik ben benieuwd welke aankopen de grote clubs gaan maken.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ugur Yildirim heeft inmiddels een restaurant in Deventer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |