Ja jonguh, zeg danquote:

quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat Gekas geen betere club kan vinden trouwens.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Wie de fuck is dat dan? Panathinaikos, Eintracht Frankfurt, NOT impressed. Vitesse-materiaal, meer niet.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus bij een club die vrijwel nooit voor het doel komt, en zelden tot nooit een veld overwicht heeft schiet Bulykin een killer in de 16 zolang goede toevoer er 35 in? Overigens is Bulykin al volledig door het ijs gezakt bij Leverkusen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:50 schreef msnk het volgende:
[..]
En bij AnderlechtDe club moet ook passen natuurlijk.
Als die kerel echt zo goed is was er echt wel een club geweest hoor. Maar die was er (waarschijnlijk) niet, dus is ie kennelijk minder goed als dat jij had verwachtMaar misschien goed genoeg voor Samsunspor.
Als zelfs Eriksen 25+ mil moet opbrengen aan Barca dan zou meneer-twee-keer-topscoorder toch ook bij minstens een club als Fulham of AZ of zo moeten kunnen spelen?
Sorry hoor maar dat is echt Bulykin wat daar looptNeusje voor de goal. Kan Samsun wel gebruiken denk ik, moeten de voorzetten wel aankomen.
Daarom niet meer dan Vitesse-materiaal. Hoger dan Samsun maar laten we niet overdrijven

Beetje zwak hoor. Je stelt me teleur, gelukkig zijn wij ekte Samsunspor supporters wel te vertrouwen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:59 schreef msnk het volgende:
Ik moet je dus gelijk geven dat hij te goed is voor Samsunspor? Dat bevestig ik toch door te zeggen dat hij Vitesse-materiaal is? Wat loop je nou te zeiken als een wijf, DREFToeter

quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje zwak hoor. Je stelt me teleur, gelukkig zijn wij ekte Samsunspor supporters wel te vertrouwen.
quote:Dat Gekas geen betere club kan vinden trouwens.
Vitesse > Samsun. Ergo, waar maak jij je druk om?quote:Vitesse-materiaal, meer niet.

Wat is de afkomst van Littlerabbit? Littlerabbit, wat is je afkomst? Eerste keer dat ik zo'n naam hoor. Ergo. Heeft wel wat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:02 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vitesse > Samsun. Ergo, waar maak jij je druk om?

Wat is deze?????quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is de afkomst van Littlerabbit? Littlerabbit, wat is je afkomst? Eerste keer dat ik zo'n naam hoor. Ergo. Heeft wel wat.

Nederlands, maar dit topic had wat pit nodig en ik moest mijn gelijk halen op msnkquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is de afkomst van Littlerabbit? Littlerabbit, wat is je afkomst? Eerste keer dat ik zo'n naam hoor. Ergo. Heeft wel wat.
 . En als je een competitie dan toch gaat volgen om zoiets knulligs, waarom jezelf dan niet direct supporter van een club noemen
. En als je een competitie dan toch gaat volgen om zoiets knulligs, waarom jezelf dan niet direct supporter van een club noemen  . Al is mijn usernaam inderdaad behoorlijk kut, maar wat doe je eraan he.
. Al is mijn usernaam inderdaad behoorlijk kut, maar wat doe je eraan he.

Wahrheit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als je een competitie dan toch gaat volgen om zoiets knulligs, waarom jezelf dan niet direct supporter van een club noemen

FUCK JAAAAAAquote:

!!!!!
!!!!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:02 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vitesse > Samsun. Ergo, waar maak jij je druk om?
 . Ik ga niet happen.
. Ik ga niet happen.Dank je welquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:56 schreef msnk het volgende:
[..]
aq hattrick tegen fenerGefeliciteerd Julis
Gelijk geven in wat precies?
 .
.

. Tot nu toe al 6 doelpunten gemaakt in 5 wedstrijden
. Tot nu toe al 6 doelpunten gemaakt in 5 wedstrijden  .
. 

Hmm. Het is dat ik Vitesse niet echt volg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja sorry maar 't is toch zeker zo en ik lieg niet graag
 Maar voor mij is Samsunspor beter.
 Maar voor mij is Samsunspor beter.

Stel het volgende plaatje in als je UI!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is mijn usernaam inderdaad behoorlijk kut, maar wat doe je eraan he.

Zou die vandaag al spelen tegen Antep?
 Zou die vandaag al spelen tegen Antep?

.
. .
.  

vergeten dat dat Turkse tijd was
  vergeten dat dat Turkse tijd was

Mocht je een Android-telefoon hebben: https://market.android.co(...)ZXlsLm1hY2tvbGlrIl0.. Mackolik-app,quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:25 schreef Eagle_99 het volgende:
shit ik maar wachten op 4 uurvergeten dat dat Turkse tijd was
 .
.

.
. . Eerst Karabük en nu Antalya. (Nog 10 minuten te gaan, maar mja.)
. Eerst Karabük en nu Antalya. (Nog 10 minuten te gaan, maar mja.)

Dankje, ga ik gebruikenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mocht je een Android-telefoon hebben: https://market.android.co(...)ZXlsLm1hY2tvbGlrIl0.. Mackolik-app,.

Klote scheids
  Klote scheids  

Mja, ik voelde die penalty aankomen. Voor de penalty was de verdediging te agressief in het strafschopgebied.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:32 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dankje, ga ik gebruiken
Ontopic:
Klote scheids

Fernandes en nog een paarquote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef msnk het volgende:
Benieuwd naar Fener - BJK. BJK mist Quaresma, Almeida en Edu had ik gelezen, klopt dat?
Dan lijken ze me nogal kansloos...

In een derby zegt dat niet veel.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef msnk het volgende:
Benieuwd naar Fener - BJK. BJK mist Quaresma, Almeida en Edu had ik gelezen, klopt dat?
Dan lijken ze me nogal kansloos...

Kom op, BJK!twitter:twitozof twitterde op zondag 05-02-2012 om 17:39:49Beşiktaş fenerbahçeyi yensin bende buraya çıplak fotoğrafımı koyarım reageer retweet

Dat had jij wel gewild hé? Naakte piemels bekijkenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:01 schreef zarGon het volgende:
Kom op, BJK!twitter:twitozof twitterde op zondag 05-02-2012 om 17:39:49Beşiktaş fenerbahçeyi yensin bende buraya çıplak fotoğrafımı koyarım reageer retweet

.
. .
. 

De profs doen het ook niet veel beter dus dat verbaast me nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:25 schreef ajacied4lf het volgende:
http://www.kpnvandaag.nl/#eredivisieLive/video-39371/
A1 van Fener kan er echt heeelemaal niks van

quote:Spelersbus Samsunspor aangereden door trein
De spelers van de Turkse voetbalclub Samsunspor, waar ook oud-Feyenoorder André Bahia actief is, zijn gisteren ontsnapt aan een drama. De spelersbus werd aangereden door een trein. Er vielen geen gewonden, maar de schade was aanzienlijk en de spelers en staf van de club waren in shock.
De medewerker die verantwoordelijk was voor de slagbomen was in slaap gevallen. En dat was niet het enige. Ook de machinist had te diep in het glaasje gekeken.
Beide mannen zijn meegenomen naar het politiebureau en zitten nog vast voor nader onderzoek. De machinist bleek een promilage van 0,55 in zijn bloed te hebben.
Samsunspor keerde 's nachts terug van de uitwedstrijd tegen Karabükspor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |