Ik...quote:Op zondag 29 januari 2012 14:58 schreef msnk het volgende:
Kan gebeuren. Tussenjaartje. Heeft Ajax ook. Komt goed, over drie jaar zijn ze kampioen van de 1. Lig.
I kied I kied... Over 3 jaar zijn ze failliet.
sry Julis
fenevvvquote:Op zondag 29 januari 2012 20:33 schreef Slayage het volgende:
fenev 2-1 mersin
en stoch die eindelijk fatsoenlijk draait
Dat dacht ik wel toen ze promoveerden weet ik veel hoeveel jaar terugquote:Op maandag 30 januari 2012 22:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Sivas en Kayseri doen het wel goed.
Over drie jaar zijn ze failliet. Ik zeg het je. Failliet.
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel toen ze promoveerden weet ik veel hoeveel jaar terugZe zijn er nog steeds!!!
Alleen Erciyes deed wel een stapje terug naar 1. Lig.
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:40 schreef msnk het volgende:
Crosspost. Doe 's even helpen.
Fenerbahçe hè... Met welke Nederlandse club moet je dat nu vergelijken?
Is het nou een feijeenooooit? Want beide kut.
Of Ajax? Nu denk je vast "huh? hoezo Ajax, die zijn toch meister?", dat klopt. Heb je helemaal gelijk in. MAAR ze hebben wel IETS gemeen. Namelijk; heel het land (Ajax=NL, fb=Turkei) en alle andere clubs haten voornamelijk deze twee clubs.
Of toch pisvee? Want fener betekent lantaarn dus connectie met de lampies is dan al snel gemaakt...
Dilemma...
Kijk, daar kan ik mij dus wel in vindenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:45 schreef Julis het volgende:
[..]HAHAHAHHA. Wat een vergelijkingen. Dilemma, dilemma. Fener heeft nooit Europees iets gewonnen, dus Ajax met Fener lijkt me geen goede vergelijking. Qua Europees presteren kun je GS beter met Ajax vergelijken (ook al is er een groot verschil
, maar als je GS moet vergelijken met een Nederlandse club).
Hmmm. Fener - PSV.. Met die lampenvergelijking vind ik eigenlijk wel goed.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:48 schreef msnk het volgende:
[..]
Kijk, daar kan ik mij dus wel in vindenNatuurlijk blijft Ajax wel een veel grotere club, maar toch.
Dus kijken we dan naar het kut zijn van fener en fey? Of toch naar pisvee want beide hebben 'IETS' met licht te maken en daarnaast heeft pisvee na Ajax natuurlijk wel het meeste succes behaald. Meer dan fey. En eerlijk is eerlijk, fener heeft ook veel successen behaald...
...Behalve Europees dan. En in de beker.
Ik neig naar pisvee.
Hahaha, Gomezquote:Op maandag 30 januari 2012 22:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Hmmm. Fener - PSV.. Met die lampenvergelijking vind ik eigenlijk wel goed.
[ afbeelding ]
Fener is een mengeling van PSV en Feyenoord, denk ik dan.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Hahaha, Gomez
Maar ja. Wel een klein probleempje als we fener met peeseevee vergelijken. De Klassieker is namelijk Ajax - fey. En niet Ajax - pee see vee... En in Turkei is dat natuurlijk gewoon Galatasaray - fener... Ach... Je kunt ook niet alles hebben zullen we maar zeggen.
Een soort van compromis?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:01 schreef Julis het volgende:
[..]
Fener is een mengeling van PSV en Feyenoord, denk ik dan.
Waar heb je die lijst van?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:03 schreef msnk het volgende:
1. Real Madrid-Barcelona
2. Boca-River
3. Celtic-Rangers
4. Galatasaray-Fenerbahce
5. Ajax-Feyenoord
[..]
Een soort van compromis?
Is van World Soccer Magazine (hier een top25), dus iets met een korreltje zout. Maar Galatasaray-Fener en Ajax-Fey wordt wereldwijd door experts erkend als twee van de grootste derby's von zu Weltquote:
Aha! Dank je. Op deze website (die ken je wellicht al): http://www.footballderbies.com/ staan de Braziliaanse derby's er wel tussenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Is van World Soccer Magazine (hier een top25), dus iets met een korreltje zout. Maar Galatasaray-Fener en Ajax-Fey wordt wereldwijd door experts erkend als twee van de grootste derby's von zu WeltEn terecht natuurlijk.
Probleem is; een lijst zonder een Braziliaanse derby rond de top5 is per definitie niet al te serieus te nemen
Ik kende hem niet eigenlijk! Leuke website.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Aha! Dank je. Op deze website (die ken je wellicht al): http://www.footballderbies.com/ staan de Braziliaanse derby's er wel tussen.
Deze staan dan wel belachelijk hoog vergeleken met veel andere derby'squote:Scotland title= Celtic FC - Rangers FC 8.4
Greece title= Olympiakos Piraeus - Panathinaikos 8.2
Serbia title= Red Star Belgrade - Partizan Belgrade
Ja, zulke lijsten zijn natuurlijk nooit helemaal objectiefquote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik kende hem niet eigenlijk! Leuke website.
Hm, best een oké lijst verder. Kon beter. Espanyol - Barcelona staat wel laag vind ik bijvoorbeeld. En ook Man Utd - Man City mag hoger.
Ajax - Fey is natuurlijk ook geen echte derby, maar eerder grote rivaliteit inderdaad.
[..]
Deze staan dan wel belachelijk hoog vergeleken met veel andere derby's
Hoe verder ik kijk hoe meer ""-momentjes. Maar blijft grappig om te zien.
Wat heeft de keeper dan gedaan op 90+10?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef msnk het volgende:
Ik zie net Denizli - Elazig.
De keeper van Denizli[ afbeelding ]90+10'
Geen idee, met zien bedoelde ik niet zien als in 'beeld' maar uitslag en statsquote:Op maandag 30 januari 2012 23:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Wat heeft de keeper dan gedaan op 90+10?
True, true. 90+10 kom je niet vaak tegen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Geen idee, met zien bedoelde ik niet zien als in 'beeld' maar uitslag en statsMaar om nou in 90+10 rood te krijgen... Sowieso 90+10... Gekke wedstrijd moet dat zijn geweest
Die rode kaart heeft de keeper blijkbaar gekregen nadat de wedstrijd was afgerond.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Geen idee, met zien bedoelde ik niet zien als in 'beeld' maar uitslag en statsMaar om nou in 90+10 rood te krijgen... Sowieso 90+10... Gekke wedstrijd moet dat zijn geweest
quote:DENİZLİSPOR : 0 - HAKEM DESTEKLİ ELAZIĞSPOR : 1 MAÇ SONA ERDİ.. HAKEME ANA AVRAT KÜFÜR VAR MAÇ BİTTİKTEN SONRA DENİZLİSPORLU FUTBOLCULAR HAKEME SALDIRDI VE DENİZLİSPOR KALECİSİ İSMAİL ŞAHMALI MAÇ BİTTİKTEN SONRA KIRMIZI KART GÖRDÜ HAKEM YOĞUN POLİS GÜVENLİĞİNDE SAHADAN AYRILIYOR..
Hoi buurmanquote:Op zondag 29 januari 2012 15:43 schreef Smoofie het volgende:
Delft
Amsterdam-noord man.
Noord gestoord jwt.
Interestingquote:The Bosphorus sea strait separates the city of Istanbul in an European side and an Asian side. Galatasaray was founded by students of the galatasaray lycee and is on the European side. Fenerbahce is on the Asian side and has a largely working class following. The club used to be the people's club while Galatasaray was supported by the rich and famous. Nowadays Fenerbahce also has the (financial) support of some very rich fans.
Geboren en getogen zelfsquote:
Laatst nog gespeeld. Ik ben een Altay fan maar dat maakt niet uit, mooie derby deze.quote:THE IZMIR DERBY
Can you imagine a 2nd league match with 80.000 spectators? It can happen in the city of Izmir when rival clubs Karsiyaka and Goztepe meet each other in the city derby! The derby between these two is by far the biggest derby in the 3rd biggest city of Turkey. The Gulf of Izmir seperates the two eternal rivals: In the South it’s Göztepe, in the North Karsiyaka. Göztepe were founded after a dispute between Altay directors and they are located in the historical Göztepe district. Karsiyaka is the oldest team in Izmir, and they are the local team of the big Karsiyaka district. Karsiyaka fans don’t want to be known as people from Izmir, they say they are from Karsiyaka, while Göztepe fans call themselves real Smyrnians
Weet ik veelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:21 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Geboren en getogen zelfswat dacht jij dan?
Da's wel stoerquote:[..]
Laatst nog gespeeld. Ik ben een Altay fan maar dat maakt niet uit, mooie derby deze.
Heb niet veel met Nederlands voetbal eigenlijk. Mijn vader is een Fenerbahçe fan, zo ben ik ook opgevoed maar m'n voorkeur gaat toch naar Trabzonspor altijdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Weet ik veelDan ben je vast ook Ajacied?
[..]
Da's wel stoer
Hij heeft bijna het rechte pad gevondenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:30 schreef msnk het volgende:
Waarom heb je FB van je afgeworpen en heb je nu een voorkeur voor TS?
Geen idee eigenlijk, toen ik nog een peuter was was ik ook voor TS zeggen me ouders, komt waarschijnlijk door me opa die altijd al zei dat hij voor TS was om geen onderscheid te maken tussen zijn kleinkinderenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:30 schreef msnk het volgende:
Waarom heb je FB van je afgeworpen en heb je nu een voorkeur voor TS?
Mijn opa had ook een voorkeur voor TS....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:34 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, toen ik nog een peuter was was ik ook voor TS zeggen me ouders, komt waarschijnlijk door me opa die altijd al zei dat hij voor TS was om geen onderscheid te maken tussen zijn kleinkinderenFB, GS en BJK, alle drie worden vertegenwoordigd in de familie
hahahahquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Mijn opa had ook een voorkeur voor TS....... Achmed... Ben jij dat?!?!
Woonde je al je hele leven in Noord? Waarom niet spelen voor De Volewijckers? Vind ik altijd wel opvallend. Ken veel mensen die voor DWV hebben gespeeld, maar niemand voor De Volewijckers.
wat een offtopic gezwam eigenlijk
Talent is overschat joh. Gewoon zorgen dat je iemand nog slechter in je team hebt, en die als eerste erop wijzen voordat jij een fout kunt maken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:45 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hahahah![]()
Nee, sinds 2000, daarvoor Oud-Zuid, De Pijp![]()
Volewijckers ligt aan de andere kant van de brugDWV was dichtbijer, heb trouwens maar een paar maanden gespeeld(ons team werd opgeheven omdat we geenv ervoer konden regelen naar uit wedstrijden), voetbaltalent talent had ik niet
Me neefje speelt nu bij Volewijckers, Ctjes dacht ik.
Mijn enige doelpunt ooit was een eigen doelpunt bij Türkiyemsporquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Talent is overschat joh. Gewoon zorgen dat je iemand nog slechter in je team hebt, en die als eerste erop wijzen voordat jij een fout kunt maken.
Check die Turk dan tussen alle tata'squote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:45 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hahahah![]()
Nee, sinds 2000, daarvoor Oud-Zuid, De Pijp![]()
Nee, mijn opa ging onze huis verkopen, en m'n domme vader heeft het niet overgenomenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Check die Turk dan tussen alle tata'sJuppie! Wilde(n) je ouder(s) tussen vatandaslar wonen of zo?
Zeker, lekker achter Albert Cuyp, een straat verderop was het, hartje Amsterdamquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:40 schreef msnk het volgende:
Ach laat gaan joh. Is toch heerlijk man!
Wel heel erg zonde van dat huis zeg...
aq hattrick tegen fenerquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Samsunspor 3 - 1 Fenerbahçe Fucking Hattrick Gekas. Dus ehm Msnk zal er nog een dag komen dat je mij gelijk gaat geven of is dat valse hoop?
Jaja... dat zou ik zeggenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:56 schreef msnk het volgende:
[..]
aq hattrick tegen fenerGefeliciteerd Julis
Gelijk geven in wat precies?
Ja jonguh, zeg danquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat Gekas geen betere club kan vinden trouwens.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Wie de fuck is dat dan? Panathinaikos, Eintracht Frankfurt, NOT impressed. Vitesse-materiaal, meer niet.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus bij een club die vrijwel nooit voor het doel komt, en zelden tot nooit een veld overwicht heeft schiet Bulykin een killer in de 16 zolang goede toevoer er 35 in? Overigens is Bulykin al volledig door het ijs gezakt bij Leverkusen.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 18:50 schreef msnk het volgende:
[..]
En bij AnderlechtDe club moet ook passen natuurlijk.
Als die kerel echt zo goed is was er echt wel een club geweest hoor. Maar die was er (waarschijnlijk) niet, dus is ie kennelijk minder goed als dat jij had verwachtMaar misschien goed genoeg voor Samsunspor.
Als zelfs Eriksen 25+ mil moet opbrengen aan Barca dan zou meneer-twee-keer-topscoorder toch ook bij minstens een club als Fulham of AZ of zo moeten kunnen spelen?
Sorry hoor maar dat is echt Bulykin wat daar looptNeusje voor de goal. Kan Samsun wel gebruiken denk ik, moeten de voorzetten wel aankomen.
Daarom niet meer dan Vitesse-materiaal. Hoger dan Samsun maar laten we niet overdrijven
Beetje zwak hoor. Je stelt me teleur, gelukkig zijn wij ekte Samsunspor supporters wel te vertrouwen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:59 schreef msnk het volgende:
Ik moet je dus gelijk geven dat hij te goed is voor Samsunspor? Dat bevestig ik toch door te zeggen dat hij Vitesse-materiaal is? Wat loop je nou te zeiken als een wijf, DREFToeter
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje zwak hoor. Je stelt me teleur, gelukkig zijn wij ekte Samsunspor supporters wel te vertrouwen.
quote:Dat Gekas geen betere club kan vinden trouwens.
Vitesse > Samsun. Ergo, waar maak jij je druk om?quote:Vitesse-materiaal, meer niet.
Wat is de afkomst van Littlerabbit? Littlerabbit, wat is je afkomst? Eerste keer dat ik zo'n naam hoor. Ergo. Heeft wel wat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:02 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vitesse > Samsun. Ergo, waar maak jij je druk om?
Wat is deze?????quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is de afkomst van Littlerabbit? Littlerabbit, wat is je afkomst? Eerste keer dat ik zo'n naam hoor. Ergo. Heeft wel wat.
Nederlands, maar dit topic had wat pit nodig en ik moest mijn gelijk halen op msnkquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is de afkomst van Littlerabbit? Littlerabbit, wat is je afkomst? Eerste keer dat ik zo'n naam hoor. Ergo. Heeft wel wat.
Wahrheit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En als je een competitie dan toch gaat volgen om zoiets knulligs, waarom jezelf dan niet direct supporter van een club noemen
FUCK JAAAAAAquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:02 schreef msnk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vitesse > Samsun. Ergo, waar maak jij je druk om?
Dank je welquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:56 schreef msnk het volgende:
[..]
aq hattrick tegen fenerGefeliciteerd Julis
Gelijk geven in wat precies?
Hmm. Het is dat ik Vitesse niet echt volg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja sorry maar 't is toch zeker zo en ik lieg niet graag
Stel het volgende plaatje in als je UI!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is mijn usernaam inderdaad behoorlijk kut, maar wat doe je eraan he.
Mocht je een Android-telefoon hebben: https://market.android.co(...)ZXlsLm1hY2tvbGlrIl0.. Mackolik-app,quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:25 schreef Eagle_99 het volgende:
shit ik maar wachten op 4 uurvergeten dat dat Turkse tijd was
Dankje, ga ik gebruikenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mocht je een Android-telefoon hebben: https://market.android.co(...)ZXlsLm1hY2tvbGlrIl0.. Mackolik-app,.
Mja, ik voelde die penalty aankomen. Voor de penalty was de verdediging te agressief in het strafschopgebied.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:32 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dankje, ga ik gebruiken![]()
Ontopic:
Klote scheids
Fernandes en nog een paarquote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef msnk het volgende:
Benieuwd naar Fener - BJK. BJK mist Quaresma, Almeida en Edu had ik gelezen, klopt dat?
Dan lijken ze me nogal kansloos...
In een derby zegt dat niet veel.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef msnk het volgende:
Benieuwd naar Fener - BJK. BJK mist Quaresma, Almeida en Edu had ik gelezen, klopt dat?
Dan lijken ze me nogal kansloos...
Kom op, BJK!twitter:twitozof twitterde op zondag 05-02-2012 om 17:39:49Beşiktaş fenerbahçeyi yensin bende buraya çıplak fotoğrafımı koyarım reageer retweet
Dat had jij wel gewild hé? Naakte piemels bekijkenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:01 schreef zarGon het volgende:
Kom op, BJK!twitter:twitozof twitterde op zondag 05-02-2012 om 17:39:49Beşiktaş fenerbahçeyi yensin bende buraya çıplak fotoğrafımı koyarım reageer retweet
De profs doen het ook niet veel beter dus dat verbaast me nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:25 schreef ajacied4lf het volgende:
http://www.kpnvandaag.nl/#eredivisieLive/video-39371/
A1 van Fener kan er echt heeelemaal niks van
quote:Spelersbus Samsunspor aangereden door trein
De spelers van de Turkse voetbalclub Samsunspor, waar ook oud-Feyenoorder André Bahia actief is, zijn gisteren ontsnapt aan een drama. De spelersbus werd aangereden door een trein. Er vielen geen gewonden, maar de schade was aanzienlijk en de spelers en staf van de club waren in shock.
De medewerker die verantwoordelijk was voor de slagbomen was in slaap gevallen. En dat was niet het enige. Ook de machinist had te diep in het glaasje gekeken.
Beide mannen zijn meegenomen naar het politiebureau en zitten nog vast voor nader onderzoek. De machinist bleek een promilage van 0,55 in zijn bloed te hebben.
Samsunspor keerde 's nachts terug van de uitwedstrijd tegen Karabükspor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |