SPOILER: Wie support welk team?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2012 13:05:45 ]
Ambrabat is inderdaad nog steeds bij Kayserispor. Jammer dat Kayserispor hem niet laat gaan.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Gaat Ambrabat nog naar Galatasaray? Zijn huidige club houdt hem buiten de selectie omdat hij zijn voorkeur om te vertrekken heeft uitgesproken is het niet.
quote:
Bedankt. Jüliş heeft meegeholpen!quote:
Dit komt vooral omdat Turkije nog relatief dichtbij Nederland staat qua coefficient.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:06 schreef Smoofie het volgende:
Mooie OP. Ik hoop dat Gala wint. Europees gezien gun ik geen enkele turkse club iets tho.
Grappigquote:Op zondag 8 januari 2012 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Samsungspor 40-0 AC Milaan
Nokiaspor 26-0 Liverpool
Donnerspor 35-1 Real Madrid
Oh ja dat is die club waar Averladze trainer is. Spelen er eigenlijk nog veel spelers met een verleden in Nederland? (Kijk mij me best doen, belofte maakt schuldquote:Op zondag 8 januari 2012 02:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Ambrabat is inderdaad nog steeds bij Kayserispor. Jammer dat Kayserispor hem niet laat gaan.
Samsunspor. Grr.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Samsungspor 40-0 AC Milaan
Nokiaspor 26-0 Liverpool
Donnerspor 35-1 Real Madrid
SCheelt 1 dag. Die van FCT is mooier.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:18 schreef Julis het volgende:
[..]
Samsunspor. Grr.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die twee logo's vertonen gelijkenissen. Zelfs het jaartal..
Uhuquote:Op zondag 8 januari 2012 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Grappig
[..]
Oh ja dat is die club waar Averladze trainer is. Spelen er eigenlijk nog veel spelers met een verleden in Nederland? (Kijk mij me best doen, belofte maakt schuld)
Bursaspor?quote:Op zondag 8 januari 2012 02:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Wanneer gaat er eens een team van buiten Istanboel kampioen worden
Bursaspor en Trabzonspor.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Wanneer gaat er eens een team van buiten Istanbul kampioen worden
Speelt de wereldkampioen vrijetrappen er ook nog?quote:Op zondag 8 januari 2012 02:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Uhu, Shota. Ehm, Murat Yildirim (Samsunspor) komt van Ajax. Hij is de eerste speler die op me in kwam. Er zijn vast wel nog een paar.. hmhm. Even denken.
Poeh wat waren die slecht in de CL.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:26 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kan Bursaspor zo slecht zijn? 2 jaar geleden nog kampioen.
1-6 , 0-4 en 0-3 iircquote:Op zondag 8 januari 2012 02:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speelt de wereldkampioen vrijetrappen er ook nog?
[..]
Poeh wat waren die slecht in de CL.
Ohja! Ugur Yildirimquote:Op zondag 8 januari 2012 02:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speelt de wereldkampioen vrijetrappen er ook nog?
[..]
Poeh wat waren die slecht in de CL.
Vorig jaar:quote:Op zondag 8 januari 2012 02:24 schreef WammesWaggel het volgende:
Wanneer gaat er eens een team van buiten Istanboel kampioen worden
iirc, dafuq? Behandel me een keer als een 13 jarige joh.quote:
Uiteindelijk zijn de straffen waarmee werd gedreigd nog meegevallen?. Iig ik als buitenstander heb er naast het afnemen van de titel weinig meer over gehoord.quote:
If I Remember Correctly. Dumb fuck.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
iirc, dafuq? Behandel me een keer als een 13 jarige joh.
[..]
Uiteindelijk zijn de straffen waarmee werd gedreigd nog meegevallen?. Iig ik als buitenstander heb er naast het afnemen van de titel weinig meer over gehoord.
Al een aantal jaren niet, maar op zich is Izmir in het verleden wel vertegenwoordigd.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Geen team uit Izmir bij de topde luilakken
Als vervanger voor Amrabat dan lijkt mij?, en ben geen Turk gewoon een successupporter. Galatasaray staat nou eenmaal hoger dan Ajax momenteel.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:39 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Veel Turken hier.
Vader is Gala, maar zelf neig ik naar Fener.
Elmander, Bahia, Biseswar, Amrabat, Amoah, Stoch, Aykut Demir, Meric, Deniz Aslan uit mijn hoofd. En nog wel een shitload aan jonge spelers. Omdat Turkse ploegen maar 8 buitenlanders mogen hebben, halen ze veel spelers uit Nederland, Duitsland, Oostenrijk etc, die een Turks paspoort hebben.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Uhu, Shota. Ehm, Murat Yildirim (Samsunspor) komt van Ajax. Hij is de eerste speler die op me in kwam. Er zijn vast wel nog een paar.. hmhm. Even denken.
Voetbal staat hoog in de vaandel hier in de familiequote:Op zondag 8 januari 2012 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als vervanger voor Amrabat dan lijkt mij?, en ben geen Turk gewoon een successupporter. Galatasaray staat nou eenmaal hoger dan Ajax momenteel.
quote:Op zondag 8 januari 2012 02:39 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Veel Turken hier.
Vader is Gala, maar zelf neig ik naar Fener.
quote:Op zondag 8 januari 2012 02:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Elmander, Bahia, Biseswar, Amrabat, Amoah, Stoch, Aykut Demir, Meric, Deniz Aslan uit mijn hoofd. En nog wel een shitload aan jonge spelers. Omdat Turkse ploegen maar 8 buitenlanders mogen hebben, halen ze veel spelers uit Nederland, Duitsland, Oostenrijk etc, die een Turks paspoort hebben.
Lol, hier is het andersom. Ik ben de enige voor Galatasaray. De rest is voor fener.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:45 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Voetbal staat hoog in de vaandel hier in de familie.
Ben de enige voor Fener ook.
Bucaspor vorig jaar nogquote:Op zondag 8 januari 2012 02:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Al een aantal jaren niet, maar op zich is Izmir in het verleden wel vertegenwoordigd.
Standen Turkse 'Eredevisie' vanaf 1959 t/m 2011: http://tr.wikipedia.org/w(...)r%C4%B1n_puan_durumu.
Altay (8), Göztepe (14), Karşıyaka (20) en Izmirspor (34) zijn clubs uit Izmir.
GMTA.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als vervanger voor Amrabat dan lijkt mij?, en ben geen Turk gewoon een successupporter. Galatasaray staat nou eenmaal hoger dan Ajax momenteel.
Waarom die haat aan Fener?quote:Op zondag 8 januari 2012 02:54 schreef Smoofie het volgende:
Ajax ofc. Dan United. Dan Arsenal.
In Turkije Gala ofc.
Kut Fener
Kut beziektas.
Het zit in de genen. Clubhaat en -liefde kun je moeilijk bepalen.quote:Op zondag 8 januari 2012 02:58 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Waarom die haat aan Fener?
heb ik ook nooit begrepen waarom het de clubs uit izmir maar niet lukt om fatsoenlijk mee te draaien in topquote:Op zondag 8 januari 2012 02:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Geen team uit Izmir bij de topde luilakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |