Alles behalve zelfs.quote:
Paars was voornamelijk liberaal, en daar is de PvdA tot vandaag aan toe nog niet bovenop gekomen.quote:
Je kan gewoon per topic in POL een bingokaart invullenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Moet er toch eens aan beginnen maar moet nog een juiste vorm zien te vinden.
"De collectieve sector".quote:
En het waren geen puinhopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"De collectieve sector".
Het zijn ook niet de puinhopen van Paars, maar de puinhopen van acht jaar Paars. Een proces dus.
Kerel, ga je verdiepejn ofzo.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"De collectieve sector".
Het zijn ook niet de puinhopen van Paars, maar de puinhopen van acht jaar Paars. Een proces dus.
Dat wel.quote:
quote:Sarkozy waarschuwt voor einde vrede in Europa
PARIJS - De Franse president Nicolas Sarkozy heeft vrijdag gewaarschuwd voor een mogelijk donkere toekomst van Europa. Na een ontmoeting met de Italiaanse premier Mario Monti riep hij op de eenheid te bewaren en de euro te redden.
"Wij mogen Europa niet laten vallen. De euro vormt het hart van Europa. Als de euro wordt vernietigd, gaat heel Europa in rook op. Als Europa in rook opgaat, bedreigt dat in de toekomst ook de vrede op ons continent."
Dezelfde kijk
Volgens Sarkozy hebben Parijs en Rome wel 'exact dezelfde' kijk op de toekomst van Europa en op de manier waarop de crisis moet worden opgelost.
Leiders bijeen
De Franse president liet verder weten dat de leiders van de drie grootste economieën van Europa op 20 januari met elkaar zullen spreken. Drie dagen voor de ontmoeting van de Europese ministers van Financiën komt Sarkozy dan bijeen met de Duitse bondskanselier Angela Merkel en de Italiaanse premier Monti. Op 30 januari volgt een Europese top.
quote:
Gewoon blijven ontkennen. Hoeveel zetels heeft de PvdA in de laatste peilingen?quote:
True, maar het sloeg op pijnpunten zoals immigratie, discriminatie en privatisatie veel te ver door.quote:
Fortuyn is doodquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:10 schreef JoaC het volgende:
Als ik Fortuyn lees over het inrichten van de samenleving als gezin met een paternalistische staat begin ik toch bang te worden.
Dan wordt het helemaal een makkie vanavond.quote:
Ideeën kan je niet vermoorden, mensen mag je niet vermoorden.quote:
Ik vind de eerste twee punten nu veel verder doorslaan. De andere kant op.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar het sloeg op pijnpunten zoals immigratie, discriminatie en privatisatie veel te ver door.
Heb ik ook een quiz vraag!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:13 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ideeën kan je niet vermoorden, mensen mag je niet vermoorden.
Zijn dood was dus een verlies.
Was zei ik nou net: er waren zeker puinhopen. Die werden echter pas later zichtbaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan wordt het helemaal een makkie vanavond.
Allebei homo....quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:15 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Heb ik ook een quiz vraag!
Wat is het verband tussen mijn UI en Pimmetje?
[ afbeelding ]
Rotterdamquote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:15 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Heb ik ook een quiz vraag!
Wat is het verband tussen mijn UI en Pimmetje?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |