quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, want betyar wil niet zien wat vrouwen in het huidige rollenpatroon voor de maatschappij betekenen, laat staan dat hij de lasten daarvan zou willen overnemen als die steunpilaar weg zou vallen.
Man man man, ik zou maar wat blij zijn als een vrouw over 50 jaar haar gezin voor een paar uur wil verlaten zodat mijn reet tenminste nog wordt afgeveegd.

Oké. Maar dan snap ik niet wat 'die wijven' verpest hebben. Iedereen kan nu immers kiezen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Is net zo goed andersom, als de man huisman wil zijn ook prima.
Keuzes.

Nee hoor. Wederom een buts onzin.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, want betyar wil niet zien wat vrouwen in het huidige rollenpatroon voor de maatschappij betekenen, laat staan dat hij de lasten daarvan zou willen overnemen als die steunpilaar weg zou vallen.

Sommige mannen kunnen erg slecht tegen sterke vrouwen. Heeft wel iets primitiefs eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef Nautilus. het volgende:
Nu moet ik even aan de voorzitster van het IMF denken. Die Française. Ze heeft de top bereikt door, tsja, haar mannelijkheid.

dat kan niet want ik ben van mening dat de huidige maatschappij is gebaseerd op tweeverdieners. Ik geloof dat Erik zelfs heeft gezegd dat het belastingstelsel naar tweeverdieners is gevormd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké. Maar dan snap ik niet wat 'die wijven' verpest hebben. Iedereen kan nu immers kiezen?

Ook goed, maar dan zijn de vrouwen (die wijven) dus niet per se zeurders.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:55 schreef betyar het volgende:
[..]
dat kan niet want ik ben van mening dat de huidige maatschappij is gebaseerd op tweeverdieners. Ik geloof dat Erik zelfs heeft gezegd dat het belastingstelsel naar tweeverdieners is gevormd.

Dat is nogal overdreven al is het nogal een suggestieve UI en dat is ook je bedoeling natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Die wilde dat ik werd geband om de UI.

Doet me veel denken aan The Road to Serfdomquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:55 schreef JoaC het volgende:
Iedereen die 1984 heeft gelezen begrijpt mijn afkeer voor de UI

Even testen: Wat waren volgens Fortuyn dan de voornamelijke puinhopen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
Mooie is dat die puinhopen van Paars waar Fortuyn zo triomfantelijk over lult rechts van aard waren.

Kloptquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is nogal overdreven al is het nogal een suggestieve UI en dat is ook je bedoeling natuurlijk.

Geen idee. Heb het boek niet gelezen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:00 schreef JoaC het volgende:
[..]
Even testen: Wat waren volgens Fortuyn dan de voornamelijke puinhopen?

Marokkanen, Turken en de Islam?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:00 schreef JoaC het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
Typen is wel lastig als je blauw bent.

Maar goed, ik vermoed de privatiseringen edquote:

Een volgevreten linkse elite die het niets kan schelen dat het verkeer niet doorrijdt, de straten niet veilig zijn en islamitische principes het land binnendringen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:00 schreef JoaC het volgende:
[..]

Heb het boek niet in de kast staan, zal later eventueel pakken, staat ergens op een stapel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, ik vermoed de privatiseringen ed

Lekkere beschrijving.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:04 schreef JoaC het volgende:
Ik
[..]
Heb het boek niet in de kast staan, zal later eventueel pakken, staat ergens op een stapel.
De Verweesde Samenleving wel in mijn hand

Paars was niet links hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een volgevreten linkse elite die het niets kan schelen dat het verkeer niet doorrijdt, de straten niet veilig zijn en islamitische principes het land binnendringen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |