Mooi, maar ze moeten dan ook niet zeuren dat ze geen tijd voor het gezin hebben en dat de kinderopvang zo duur is.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:41 schreef Disana het volgende:
Ik ben de wijven die zich aan hekken vastketenden, voor stemrecht vochten, hun bh's verbrandden en een feministisch blad schreven dankbaar. Zij hebben de weg voor mij gebaand om te doen wat ik wilde en waar ik goed in was.
Daar gaat het niet om. Nog niet zo lang geleden had ik niet kunnen studeren en had ik met een schare kinderen aan mijn schort achter het aanrecht gestaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar was je dan goed in? En waarom ben je dat nu niet meer?
Onzin natuurlijk. Omdat ik een andere mening ergens over heb weet ik niet waar ik over praat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:41 schreef Tem het volgende:
[..]
precies algemeenheden net als.
[..]
Je weet niet eens waar je het over hebt maar het klinkt stoer.
Mij ontgaat het punt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ik een vrouwenblad lees ben ik een vrouw?
Joh meid, ik ben het helemaal met je eens hoor, zonder vrouwen was het op de uni maar een suffe bedoening geweest en had men veel meer eelt op de rechterhand gehad.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Nog niet zo lang geleden had ik niet kunnen studeren en had ik met een schare kinderen aan mijn schort achter het aanrecht gestaan.
Waarom mogen ze niet zeuren? Je doet alsof het voor vrouwen een gunst is te mogen werken.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Mooi, maar ze moeten dan ook niet zeuren dat ze geen tijd voor het gezin hebben en dat de kinderopvang zo duur is.
Nee je generaliseert en neemt het aan als waarheid.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Omdat ik een andere mening ergens over heb weet ik niet waar ik over praat?
Nee nee, het draait om keuzes maken. Van mij mogen vrouwen alles.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom mogen ze niet zeuren? Je doet alsof het voor vrouwen een gunst is te mogen werken.
Precies, het is voor iedereen prettiger als er mannen en vrouwen zijn. Behalve voor de enkele man die er nog moeite mee heeft misschien.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Joh meid, ik ben het helemaal met je eens hoor, zonder vrouwen was het op de uni maar een suffe bedoening geweest en had men veel meer eelt op de rechterhand gehad.
Waarom is het voor mannen vanzelfsprekend dat ze een baan hebben en voor vrouwen een keuze?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee nee, het draait om keuzes maken. Van mij mogen vrouwen alles.
Maar ik ben er wel blij om dat mijn studentenvereniging alleen uit mannen bestaat, soms heb je het eventjes nodig om met mannen onder elkaar te zijn, geeft een gemoedelijke groepsdynamiek.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, het is voor iedereen prettiger als er mannen en vrouwen zijn. Behalve voor de enkele man die er nog moeite mee heeft misschien.
Niemand zegt dat we constant met elkaar opgescheept willen zittenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar ik ben er wel blij om dat mijn studentenvereniging alleen uit mannen bestaat, soms heb je het eventjes nodig om met mannen onder elkaar te zijn, geeft een gemoedelijke groepsdynamiek.
Daar gaat het uiteraard niet om.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
Hee betyar, neem jij straks je (schoon)ouders in huis om ze dagelijks te verzorgen, of ben je dan toch blij dat er zoveel vrouwen bij de thuiszorg werken?
Dat is het niet. Waar staat dat?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom is het voor mannen vanzelfsprekend dat ze een baan hebben en voor vrouwen een keuze?
Die is al vrij oud.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef JoaC het volgende:
Betyar, ben je in je UI nu de Top Hat van Monopoly aan het ophangen?
Nou jij zei dat werken voor vrouwen een keuze is en dat ze daarom niet moeten zeuren. Dan vraag ik waarom het voor vrouwen een keuze is terwijl we het van mannen vanzelfsprekend vinden.quote:
Nee, want betyar wil niet zien wat vrouwen in het huidige rollenpatroon voor de maatschappij betekenen, laat staan dat hij de lasten daarvan zou willen overnemen als die steunpilaar weg zou vallen.quote:
Is net zo goed andersom, als de man huisman wil zijn ook prima.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou jij zei dat werken voor vrouwen een keuze is en dat ze daarom niet moeten zeuren. Dan vraag ik waarom het voor vrouwen een keuze is terwijl we het van mannen vanzelfsprekend vinden.
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, want betyar wil niet zien wat vrouwen in het huidige rollenpatroon voor de maatschappij betekenen, laat staan dat hij de lasten daarvan zou willen overnemen als die steunpilaar weg zou vallen.
Man man man, ik zou maar wat blij zijn als een vrouw over 50 jaar haar gezin voor een paar uur wil verlaten zodat mijn reet tenminste nog wordt afgeveegd.
Oké. Maar dan snap ik niet wat 'die wijven' verpest hebben. Iedereen kan nu immers kiezen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Is net zo goed andersom, als de man huisman wil zijn ook prima.
Keuzes.
Nee hoor. Wederom een buts onzin.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, want betyar wil niet zien wat vrouwen in het huidige rollenpatroon voor de maatschappij betekenen, laat staan dat hij de lasten daarvan zou willen overnemen als die steunpilaar weg zou vallen.
Sommige mannen kunnen erg slecht tegen sterke vrouwen. Heeft wel iets primitiefs eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:47 schreef Nautilus. het volgende:
Nu moet ik even aan de voorzitster van het IMF denken. Die Française. Ze heeft de top bereikt door, tsja, haar mannelijkheid.
dat kan niet want ik ben van mening dat de huidige maatschappij is gebaseerd op tweeverdieners. Ik geloof dat Erik zelfs heeft gezegd dat het belastingstelsel naar tweeverdieners is gevormd.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké. Maar dan snap ik niet wat 'die wijven' verpest hebben. Iedereen kan nu immers kiezen?
Ook goed, maar dan zijn de vrouwen (die wijven) dus niet per se zeurders.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:55 schreef betyar het volgende:
[..]
dat kan niet want ik ben van mening dat de huidige maatschappij is gebaseerd op tweeverdieners. Ik geloof dat Erik zelfs heeft gezegd dat het belastingstelsel naar tweeverdieners is gevormd.
Dat is nogal overdreven al is het nogal een suggestieve UI en dat is ook je bedoeling natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Die wilde dat ik werd geband om de UI.
Doet me veel denken aan The Road to Serfdomquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:55 schreef JoaC het volgende:
Iedereen die 1984 heeft gelezen begrijpt mijn afkeer voor de UI
Even testen: Wat waren volgens Fortuyn dan de voornamelijke puinhopen?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
Mooie is dat die puinhopen van Paars waar Fortuyn zo triomfantelijk over lult rechts van aard waren.
Kloptquote:Op vrijdag 6 januari 2012 22:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is nogal overdreven al is het nogal een suggestieve UI en dat is ook je bedoeling natuurlijk.
Geen idee. Heb het boek niet gelezen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:00 schreef JoaC het volgende:
[..]
Even testen: Wat waren volgens Fortuyn dan de voornamelijke puinhopen?
Marokkanen, Turken en de Islam?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:00 schreef JoaC het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
Typen is wel lastig als je blauw bent.
Maar goed, ik vermoed de privatiseringen edquote:
Een volgevreten linkse elite die het niets kan schelen dat het verkeer niet doorrijdt, de straten niet veilig zijn en islamitische principes het land binnendringen.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:00 schreef JoaC het volgende:
[..]
Heb het boek niet in de kast staan, zal later eventueel pakken, staat ergens op een stapel.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, ik vermoed de privatiseringen ed
Lekkere beschrijving.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:04 schreef JoaC het volgende:
Ik
[..]
Heb het boek niet in de kast staan, zal later eventueel pakken, staat ergens op een stapel.
De Verweesde Samenleving wel in mijn hand
Paars was niet links hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een volgevreten linkse elite die het niets kan schelen dat het verkeer niet doorrijdt, de straten niet veilig zijn en islamitische principes het land binnendringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |