Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Mag jij bij GF achter de bar komen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:44 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik ook
Da's helemaal nieteigenlijk
Weet jequote:
jij wil zaterdag komenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mag jij bij GF achter de bar komen?
[..]
Weet je
Nee, ik bedoelde hier thuis, ik was even afgedwaaldquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mag jij bij GF achter de bar komen?
Zolang het maar niet donker is in je hartquote:
Wil en moet zelfsquote:
quote:
Ah okayquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:48 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde hier thuis, ik was even afgedwaald
[..]
Zolang het maar niet donker is in je hart
van wie moet jijquote:
Gewoon doen, met bordje in de hand rondlopenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens wat eten
mousaka![]()
om 7 uur gaan we weer open en dan kan ik niet meer gaan eten
Mn banksaldoquote:
dan stuurt de baas me wegquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon doen, met bordje in de hand rondlopen
bril van zn kop slaanquote:
dat van mij ziet er ook niet leuk uit na al die feestdagenquote:
Ik heb sinds augustus 1 keer weekgeld gehad, dus dan weet je meteen hoe het hier zitquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat van mij ziet er ook niet leuk uit na al die feestdagen![]()
maar eind van de maand komt er een dubbel salaris op binnen![]()
als alles goed gaat
dan slaap ik vannacht op het terrasquote:
ow dacht de pa van fifiquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan slaap ik vannacht op het terras
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb sinds augustus 1 keer weekgeld gehad, dus dan weet je meteen hoe het hier zit
Neequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
volgende week wil je ook werken
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ow dacht de pa van fifi
Okay die moet je zoenen en aanbidden ja
dan heb je geld genoegquote:
Daarom zei ik dat ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
die stuurt mij niet weg, want dan zit zijn bril toch achter in zijn kop geramd![]()
![]()
![]()
Geen idee, hij geeft me maar wat voor het knippenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geen idee, hij geeft me maar wat voor het knippenvoor zo'n verbouwing mag je rustig veel vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Eens kijken wat een stylist vraagt voor een make overquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor zo'n verbouwing mag je rustig veel vragen
dan kan ie net zo goed de sleutels van zijn huis aan je gevenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eens kijken wat een stylist vraagt voor een make over
Ook goedquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kan ie net zo goed de sleutels van zijn huis aan je geven
Smakelijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ga nou echt eten![]()
![]()
laters
Iedere avond weerquote:
Hier worden nu de frietjes gesnedenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:03 schreef Inkomen het volgende:
Wat een rotklus, schoonmaken. Eerst stof happen, dan lasagne.
Zelfgemaakte frietquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iedere avond weer
[..]
Hier worden nu de frietjes gesneden
Mega lekker ja, mn maagsappen vloeien alquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mega lekker ja, mn maagsappen vloeien al
Hier vloeit koffiequote:Op donderdag 5 januari 2012 17:12 schreef Inkomen het volgende:
[..]Hier vloeit slechts appelsap terwijl ik mijn biervoorraad inventariseer
.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:22 schreef DaMart het volgende:
The village people gaan optreden in de club van GF?
quote:
was maar garpje hequote:Op donderdag 5 januari 2012 17:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
We zoeken nog een homo, interesse?
Nee, ik ben al lesbisch.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
We zoeken nog een homo, interesse?
Potverdoriequote:
Broodkoningquote:
Hayquote:
niks tegen kuikens of raar gemaakte pijltjesquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staan wat rare streepjes in je post.
Fijn dat je het zo zonnig zietquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:31 schreef DaMart het volgende:
Vandaag is trouwens een topdag.
Aangenaam beoordelingsgesprek gehad en WIDM begint weer![]()
.
En ik was op tijd uit bed en sporten ging goedquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:31 schreef DaMart het volgende:
Vandaag is trouwens een topdag.
Aangenaam beoordelingsgesprek gehad en WIDM begint weer![]()
.
O, ik dacht dat je wilde uitbeelden dat je met je benen wijd ging.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:30 schreef cudless het volgende:
[..]
niks tegen kuikens of raar gemaakte pijltjes
Ik was laat uit bed maar dat was niet ergquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
En ik was op tijd uit bed en sporten ging goedDus eens
GMTAquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je wilde uitbeelen dat je met je benen wijd ging.
Verhuizen, hier was hijquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:32 schreef cudless het volgende:
hahaha zonnig dies goed ik heb geen zon gezien
Gordijnen open doen en uit je computer hok komenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:32 schreef cudless het volgende:
hahaha zonnig dies goed ik heb geen zon gezien
Dat zijn leuke opstekersquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg een leuke salarisverhoging.
Woohooquote:
ik heb geen computerhok das men kamerquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Gordijnen open doen en uit je computer hok komen
heb je al een huis gevonden bij die salaris verhoging??quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof!! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat nog nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je al een huis gevonden bij die salaris verhoging??
Moet ik ook voor jou morgen even de dokter bellen? Ik moet toch al doen voor Bolle zijn hatsjoequote:
Gezellig naar de dokterquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Moet ik ook voor jou morgen even de dokter bellen? Ik moet toch al doen voor Bolle zijn hatsjoe
Zijn je spullen alweer veilig?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:46 schreef Inkomen het volgende:
Gezellig naar de dokter
Maar neen, het is nog steeds stoffig en morgen de hele dag in de trein naar het zuiden en terug
Deur helemaal functioneel en niemand heeft mijn dvd's gejatquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Zijn je spullen alweer veilig?
eet smakelijk Ll![]()
Woohooquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:55 schreef Inkomen het volgende:
Deur helemaal functioneel en niemand heeft mijn dvd's gejat
Jah sorryquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:57 schreef Inkomen het volgende:
Valt me toch tegen dat je niet eens een poging hebt gewaagd
Luxe probleemquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:57 schreef Barreltje het volgende:
vakantie plannen met 4 werkende mensenbijna niet te doen
quote:
Weet ik tochquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:00 schreef Barreltje het volgende:
ik heb sowieso alleen maar luxe problemen
Dat kloptquote:
Enjoy, luxert!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:05 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje heeft een klankmassage!
toch nog best spannend
Dat het zo heerlijk in je maag doordreunt klankmasseert enzo?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje heeft ook klankmassage.
Goeien metal.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje heeft ook klankmassage.
Goeien metal.
Centjesquote:
Fhaquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat het zo heerlijk in je maag doordreunt klankmasseert enzo?![]()
Knijn
Meneer van de kinderspermabankquote:
rockyquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Centjes.
[..]
Fha![]()
. Jaahaa
![]()
![]()
![]()
.
[..]
Meneer van de kinderspermabank.
Henry heeft de pest inquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:14 schreef DaMart het volgende:
En weer thuis. Heerlijk tegen de wind in gefietst.
Mart is een hele jonge fietsquote:
Gooi die gebruikte condooms toch een keer weg man, dat scheelt zooooveeel zooiquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
van de week toch maar eens kijken voor een laptop tas![]()
als het goed is heb ik die nog 1 in de kelder liggen![]()
alleen weet ik niet precies waar
What you makin'?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:18 schreef Inkomen het volgende:
Hoedt u, bergt uw kinderen, ik ga mijn oven gebruiken
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:20 schreef DaMart het volgende:
OMG, dit stond op 1 op de dag dat ik geboren werd.
Bij mij was het Enyaquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:20 schreef DaMart het volgende:
OMG, dit stond op 1 op de dag dat ik geboren werd.
die zijn pas 1 keer gebruiktquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Gooi die gebruikte condooms toch een keer weg man, dat scheelt zooooveeel zooi
bij mij zal het wel iets van Marlene Dietrich zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Bij mij was het EnyaVolgens wiki in ieder geval.
Crisis zekerquote:
Ook heel fijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
bij mij zal het wel iets van Marlene Dietrich zijn
Dan moet je hier rechtsboven even je geboortedatum intikkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij zal het wel iets van Marlene Dietrich zijn
Hm volgens hen is het Michael Jackson met Smooth Criminal. Ook goed.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:25 schreef DaMart het volgende:
Dan moet je hier rechtsboven even je geboortedatum intikken.
http://megatop50.3fm.nl/
Beter danquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Hm volgens hen is het Michael Jackson met Smooth Criminal. Ook goed.
Goed puntquote:
Jesus ken je klassiekers manquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:27 schreef cudless het volgende:
the power van snapstond op mijn geboorte op 1
who the fock is tha
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Goed punt![]()
Henry heeft Sinead o'connor met die enige mega hit van dr
Stiekem best een feestjequote:
dat gaat niet lukkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je hier rechtsboven even je geboortedatum intikken.
http://megatop50.3fm.nl/
Geeft niet hoor, voor mijn mama lukt het ook nietquote:
Zonde van zo'n tof nummer!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:27 schreef cudless het volgende:
the power van snapstond op mijn geboorte op 1
who the fock is tha
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo niet? Moet ik even typen voor je?.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, voor mijn mama lukt het ook niet
Sowieso wel vet goeie clip natuurlijkquote:
Dat is pas een klassiekerquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Sowieso wel vet goeie clip natuurlijk![]()
Ik had graag Cotton eyed joe willen hebben![]()
Ik wel graag iets van Dune of zo... maar ja, dat had ik eerder moeten bedenken, zodat ik tijdig kon reïncarnerenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Sowieso wel vet goeie clip natuurlijk![]()
Ik had graag Cotton eyed joe willen hebben![]()
Stupid us!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:35 schreef DaMart het volgende:
Ik wel graag iets van Dune of zo... maar ja, dat had ik eerder moeten bedenken, zodat ik tijdig kon reïncarneren.
quote:
Van wie ben jij een back-up account eigenlijk?quote:
Wat had je? tien kilo aardappels?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:41 schreef Ladylike het volgende:
Veeel te veel gegeten
Maar het was zo lekker...![]()
quote:
Niks meer overquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:41 schreef Ladylike het volgende:
Veeel te veel gegeten
Maar het was zo lekker...![]()
ik ben geen backup wtfquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Van wie ben jij een back-up account eigenlijk?
[..]
Wat had je? tien kilo aardappels?
[..]avond!
Om een of andere reden heb ik nu Captain Jack in mijn hoofdquote:
Heyquote:
2 kilo frietjesquote:
Halve biefstuk en wat frieten, haast je!quote:
MKquote:
Ik heb wind mee, tot over een paar tellenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:43 schreef Ladylike het volgende:
Halve biefstuk en wat frieten, haast je!
Hé, da's mijn geboorteliedje!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Om een of andere reden heb ik nu Captain Jack in mijn hoofd
Tot zoquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:44 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik heb wind mee, tot over een paar tellen
Woahquote:
NICEEEquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hé, da's mijn geboorteliedje!
forestquote:
Fhaquote:
laaadyyyyquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey
[..]
2 kilo frietjes
[..]
Halve biefstuk en wat frieten, haast je!
[..]
MK![]()
tegen die tijd heb ik t al opquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:44 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik heb wind mee, tot over een paar tellen
Oeh een meet bij mn schoonmoeder thuisquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tegen die tijd heb ik t al op
quote:
Ik heb een gat in mn bankrekeningquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:46 schreef Memento-Mori het volgende:
mn bh is binnenen heb n geweldig jurkje besteld
[me=Memento-Mori]heeft gat in hand[/me]
Iets met foto'squote:Op donderdag 5 januari 2012 18:46 schreef Memento-Mori het volgende:
mn bh is binnenen heb n geweldig jurkje besteld
[me=Memento-Mori]heeft gat in hand[/me]
Mag je de chinezen voor bedanken geloof ikquote:
Nostalgiequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:47 schreef Moeraskat het volgende:
wat is dat toch met die geboorteliedjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was eerstesquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tegen die tijd heb ik t al op
Komkommerwinterquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:48 schreef Fha het volgende:
[..]
NostalgieKomt door de opperkansloze winter
overal post iedereen tegenwoordig zn geboorteliedje, was paar jaar terug ook al ff in de modequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:48 schreef Fha het volgende:
[..]
NostalgieKomt door de opperkansloze winter
Zie hier: Wie stond er op 1 toen jij geboren werd?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:47 schreef Moeraskat het volgende:
wat is dat toch met die geboorteliedjes
werkzequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
scheren is gedaan![]()
nou aan het werk![]()
ik nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
overal post iedereen tegenwoordig zn geboorteliedje, was paar jaar terug ook al ff in de mode
ja ik weet het. op facebook post ook iedereen hetquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie hier: Wie stond er op 1 toen jij geboren werd?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Jurkje spamNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Kun je ook gewoon meeposten misschien, in plaats van dat irritante gedoe van je steeds?quote:
sorryquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon meeposten misschien, in plaats van dat irritante gedoe van je steeds?
Alvast bedankt.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon meeposten misschien, in plaats van dat irritante gedoe van je steeds?
Alvast bedankt.
Mart, heldquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alvast bedankt.
ninja edit gespotquote:
Jurkje spamWat een leuke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes rukkerquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
scheren is gedaan![]()
nou aan het werk![]()
![]()
Dr. Wokquote:![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
hey Wokquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mart, held. Kusje voor je
. Tenzij je dat niet wilt natuurlijk [ afbeelding ].
Jurkje spamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja wat het konijn met het bazen geboortelied zegt jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
sundaymonday.nl (niet heel goedkoop) maar je kan m op minimaal 7 manieren knopenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:52 schreef Ladylike het volgende:
Hijs echt leuk MM, waar heb je die besteld?
wokquote:
poesjequote:
Dr. Fhalalaquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat een leuke!
[..]
Succes rukker![]()
[..]
Dr. Wok![]()
Llquote:
Dank jequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
zonder e bij de u schatquote:
komt ook maar alleen doordat de top40radio er nog niet was toen ik ben geborenquote:
gelukkig zeg ik "schat" altijd op zijn amsterdamsquote:
maar er waren wel al liedjesquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
komt ook maar alleen doordat de top40radio er nog niet was toen ik ben geboren
Ben Hur zong live voor je, terwijl jullie carpoolden in de strijdwagen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
komt ook maar alleen doordat de top40radio er nog niet was toen ik ben geboren
Ik zeg nooit schat, tenzij schattingquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:55 schreef Fha het volgende:
[..]
gelukkig zeg ik "schat" altijd op zijn amsterdams
Beste woord om spot/irritatie te verbloemenquote:
Patat?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben Hur zong live voor je, terwijl jullie carpoolden in de strijdwagen?
Limburgs schatquote:
echt nietquote:
Jah ik dacht ineens dat jullie dan ook geen autoradio haddenquote:
ha-ha nu krijg je oorlog.quote:
Waarom zeg ik het dan?quote:
Dat hadden we al gedaan johquote:
ik zit in belgie op school tussen brabanders en nederlandse limburgers dus ken de verschillen nietquote:
op zo'n denigrerende toon?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:57 schreef Ladylike het volgende:
Ik zeg nog schat tegen JF als we ruzie hebben
Hommerquote:
Jij zit in de kleuterklas van mn kleinequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:59 schreef cudless het volgende:
[..]
ik zit in belgie op school tussen brabanders en nederlandse limburgers dus ken de verschillen niet
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waarom zeg ik het dan?
echt wel mop![]()
Ja preciesquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
op zo'n denigrerende toon?doe ik ook altijd als ik t met iemand zoooo niet eens ben, van Lieve schat, houd je kop
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij zit in de kleuterklas van mn kleine
ooohh zeg je toch niet foeiquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij zit in de kleuterklas van mn kleine
Weer in zulks een mini bakkie?quote:
Whehehe okay wel op een andere toon jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op zo'n denigrerende toon?doe ik ook altijd als ik t met iemand zoooo niet eens ben, van Lieve schat, houd je kop
Nee, ik beweer dat sommige limburgers het woord sjatteke gebruiken, meer nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]jij beweert dat iedereen limburgs of frans praat in belgie?
Het niveau bepaalt de opmerking!quote:
dat zeg ik ook altijdquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ow dan begrepen we elkaar nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe okay wel op een andere toon ja
[..]
Nee, ik beweer dat sommige limburgers het woord sjatteke gebruiken, meer niet
je bent 12?quote:
Oh nee, bij hem zitten geen brabanders in de klasquote:
Niet erg, kiss and make up?quote:
Woaaah vet nicequote:
of lieve schat, wat denk je nou zelf?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijdof de naam van de persoon in de zin
gaarnequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh nee, bij hem zitten geen brabanders in de klas
Nou dan zit je in groep 3
[..]
Niet erg, kiss and make up?
Ja nog niet, aftellen tot ie klaar isquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Woaaah vet niceMaar ik gun het je wel dus eet smakelijk
Enjoyquote:
quote:
en dan met een wenkb opgetrokkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
of lieve schat, wat denk je nou zelf?iig op n denigrerende toon
ohquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:02 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja nog niet, aftellen tot ie klaar is
Ik zou niet trots zijn hoorquote:
Post je toch verdomd kinderachtig, als ik dat even mag opmerkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:02 schreef cudless het volgende:
[..]
draai om en dan hoge school erachter
Arme jijquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:02 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja nog niet, aftellen tot ie klaar is
Wat moet je met mijn baas?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon dat hij in de bovenbouw zit... op de twaalfde verdieping!
Nja een hond heeft een baas....quote:
je snapt er echt niks van hequote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:04 schreef Bos81 het volgende:
Er was net een Marijke uit Zwolle bij THat's the Question. Maar wat was dat een saaie muts zeg, dat in tegenstelling tot de enige echte Marijke uit Zwolle die niet meer in Zwolle woont..
Heb ik hoorquote:
Ah de quoteknop heb je gevonden, de DM knop is dus het tekstballonnetje in dat zelfde rijtjequote:Op donderdag 5 januari 2012 19:06 schreef cudless het volgende:
[..]
ben gister pas op dit forum sorry hoor
je wilt er mee DM'en?quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ah de quoteknop heb je gevonden, de DM knop is dus het tekstballonnetje in dat zelfde rijtje
haar geest waard hier nog steeds rondquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:04 schreef Bos81 het volgende:
Er was net een Marijke uit Zwolle bij THat's the Question. Maar wat was dat een saaie muts zeg, dat in tegenstelling tot de enige echte Marijke uit Zwolle die niet meer in Zwolle woont..
Nee hij wist niet wat een DM wasquote:
Nu pasquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:07 schreef Ladylike het volgende:
Whehehe ik zie nu pas dat, als je er boven gaat staan bij jezelf er staat: "stuur een bericht aan jezelf (agossie)"
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:07 schreef Ladylike het volgende:
Whehehe ik zie nu pas dat, als je er boven gaat staan bij jezelf er staat: "stuur een bericht aan jezelf (agossie)"
ik buig voor u o waarde ladyquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nee hij wist niet wat een DM was
Ik ben zo behulpzaam
All hail me
ik zag het na de 9e keer. omdat het maar niet aankwamquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:08 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nu pas
Ik zag het meteen bij de eerste keer dat ik een bericht aan mijzelf stuurde
Ik ben langzaam van begripquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:08 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Nu pas
Ik zag het meteen bij de eerste keer dat ik een bericht aan mijzelf stuurde
Dat zijn de details die fok leuk makenquote:
Nou je toch zo laag zit, wil je mn schoenveter even vast doen?quote:
natuurlijk mevrouwquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben langzaam van begrip
[..]
Dat zijn de details die fok leuk maken
[..]
Nou je toch zo laag zit, wil je mn schoenveter even vast doen?
Kijk jongens hij leert wel snelquote:
True lovequote:
awel waar heb ik zo'n beloning aan verdientquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
True love
Krijg jij een kusje van me![]()
no shit sherlockquote:
quote:
Voor wat hoort watquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
awel waar heb ik zo'n beloning aan verdient
Hoge school heb je daar voor nodigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |