Ja wat het konijn met het bazen geboortelied zegt jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
Mart, held. Kusje voor je
. Tenzij je dat niet wilt natuurlijk [ afbeelding ].
sundaymonday.nl (niet heel goedkoop) maar je kan m op minimaal 7 manieren knopenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:52 schreef Ladylike het volgende:
Hijs echt leuk MM, waar heb je die besteld?
wokquote:
poesjequote:
Dr. Fhalalaquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Wat een leuke!
[..]
Succes rukker![]()
[..]
Dr. Wok![]()
Llquote:
Dank jequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mart, held. Kusje voor je
. Tenzij je dat niet wilt natuurlijk [ afbeelding ].
zonder e bij de u schatquote:
komt ook maar alleen doordat de top40radio er nog niet was toen ik ben geborenquote:
gelukkig zeg ik "schat" altijd op zijn amsterdamsquote:
maar er waren wel al liedjesquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
komt ook maar alleen doordat de top40radio er nog niet was toen ik ben geboren
Ben Hur zong live voor je, terwijl jullie carpoolden in de strijdwagen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
komt ook maar alleen doordat de top40radio er nog niet was toen ik ben geboren
Ik zeg nooit schat, tenzij schattingquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:55 schreef Fha het volgende:
[..]
gelukkig zeg ik "schat" altijd op zijn amsterdams
Beste woord om spot/irritatie te verbloemenquote:
Patat?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben Hur zong live voor je, terwijl jullie carpoolden in de strijdwagen?
Limburgs schatquote:
echt nietquote:
Jah ik dacht ineens dat jullie dan ook geen autoradio haddenquote:
ha-ha nu krijg je oorlog.quote:
Waarom zeg ik het dan?quote:
Dat hadden we al gedaan johquote:
ik zit in belgie op school tussen brabanders en nederlandse limburgers dus ken de verschillen nietquote:
op zo'n denigrerende toon?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:57 schreef Ladylike het volgende:
Ik zeg nog schat tegen JF als we ruzie hebben
Hommerquote:
Jij zit in de kleuterklas van mn kleinequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:59 schreef cudless het volgende:
[..]
ik zit in belgie op school tussen brabanders en nederlandse limburgers dus ken de verschillen niet
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Waarom zeg ik het dan?
echt wel mop![]()
Ja preciesquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
op zo'n denigrerende toon?doe ik ook altijd als ik t met iemand zoooo niet eens ben, van Lieve schat, houd je kop
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij zit in de kleuterklas van mn kleine
ooohh zeg je toch niet foeiquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij zit in de kleuterklas van mn kleine
Weer in zulks een mini bakkie?quote:
Whehehe okay wel op een andere toon jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op zo'n denigrerende toon?doe ik ook altijd als ik t met iemand zoooo niet eens ben, van Lieve schat, houd je kop
Nee, ik beweer dat sommige limburgers het woord sjatteke gebruiken, meer nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]jij beweert dat iedereen limburgs of frans praat in belgie?
Het niveau bepaalt de opmerking!quote:
dat zeg ik ook altijdquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ow dan begrepen we elkaar nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe okay wel op een andere toon ja
[..]
Nee, ik beweer dat sommige limburgers het woord sjatteke gebruiken, meer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |