Potverdoriequote:
Broodkoningquote:
Hayquote:
niks tegen kuikens of raar gemaakte pijltjesquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staan wat rare streepjes in je post.
Fijn dat je het zo zonnig zietquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:31 schreef DaMart het volgende:
Vandaag is trouwens een topdag.
Aangenaam beoordelingsgesprek gehad en WIDM begint weer![]()
.
En ik was op tijd uit bed en sporten ging goedquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:31 schreef DaMart het volgende:
Vandaag is trouwens een topdag.
Aangenaam beoordelingsgesprek gehad en WIDM begint weer![]()
.
O, ik dacht dat je wilde uitbeelden dat je met je benen wijd ging.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:30 schreef cudless het volgende:
[..]
niks tegen kuikens of raar gemaakte pijltjes
Ik was laat uit bed maar dat was niet ergquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
En ik was op tijd uit bed en sporten ging goedDus eens
GMTAquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je wilde uitbeelen dat je met je benen wijd ging.
Verhuizen, hier was hijquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:32 schreef cudless het volgende:
hahaha zonnig dies goed ik heb geen zon gezien
Gordijnen open doen en uit je computer hok komenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:32 schreef cudless het volgende:
hahaha zonnig dies goed ik heb geen zon gezien
Dat zijn leuke opstekersquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg een leuke salarisverhoging.
Woohooquote:
ik heb geen computerhok das men kamerquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Gordijnen open doen en uit je computer hok komen
heb je al een huis gevonden bij die salaris verhoging??quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof!! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat nog nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je al een huis gevonden bij die salaris verhoging??
Moet ik ook voor jou morgen even de dokter bellen? Ik moet toch al doen voor Bolle zijn hatsjoequote:
Gezellig naar de dokterquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Moet ik ook voor jou morgen even de dokter bellen? Ik moet toch al doen voor Bolle zijn hatsjoe
Zijn je spullen alweer veilig?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:46 schreef Inkomen het volgende:
Gezellig naar de dokter
Maar neen, het is nog steeds stoffig en morgen de hele dag in de trein naar het zuiden en terug
Deur helemaal functioneel en niemand heeft mijn dvd's gejatquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Zijn je spullen alweer veilig?
eet smakelijk Ll![]()
Woohooquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:55 schreef Inkomen het volgende:
Deur helemaal functioneel en niemand heeft mijn dvd's gejat
Jah sorryquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:57 schreef Inkomen het volgende:
Valt me toch tegen dat je niet eens een poging hebt gewaagd
Luxe probleemquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:57 schreef Barreltje het volgende:
vakantie plannen met 4 werkende mensenbijna niet te doen
quote:
Weet ik tochquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:00 schreef Barreltje het volgende:
ik heb sowieso alleen maar luxe problemen
Dat kloptquote:
Enjoy, luxert!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:05 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje heeft een klankmassage!
toch nog best spannend
Dat het zo heerlijk in je maag doordreunt klankmasseert enzo?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje heeft ook klankmassage.
Goeien metal.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:08 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje heeft ook klankmassage.
Goeien metal.
Centjesquote:
Fhaquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat het zo heerlijk in je maag doordreunt klankmasseert enzo?![]()
Knijn
Meneer van de kinderspermabankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |