dan heb je geld genoegquote:
Daarom zei ik dat ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
die stuurt mij niet weg, want dan zit zijn bril toch achter in zijn kop geramd![]()
![]()
![]()
Geen idee, hij geeft me maar wat voor het knippenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geen idee, hij geeft me maar wat voor het knippenvoor zo'n verbouwing mag je rustig veel vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Eens kijken wat een stylist vraagt voor een make overquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor zo'n verbouwing mag je rustig veel vragen
dan kan ie net zo goed de sleutels van zijn huis aan je gevenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eens kijken wat een stylist vraagt voor een make over
Ook goedquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kan ie net zo goed de sleutels van zijn huis aan je geven
Smakelijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ik ga nou echt eten![]()
![]()
laters
Iedere avond weerquote:
Hier worden nu de frietjes gesnedenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:03 schreef Inkomen het volgende:
Wat een rotklus, schoonmaken. Eerst stof happen, dan lasagne.
Zelfgemaakte frietquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iedere avond weer
[..]
Hier worden nu de frietjes gesneden
Mega lekker ja, mn maagsappen vloeien alquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mega lekker ja, mn maagsappen vloeien al
Hier vloeit koffiequote:Op donderdag 5 januari 2012 17:12 schreef Inkomen het volgende:
[..]Hier vloeit slechts appelsap terwijl ik mijn biervoorraad inventariseer
.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:22 schreef DaMart het volgende:
The village people gaan optreden in de club van GF?
quote:
was maar garpje hequote:Op donderdag 5 januari 2012 17:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
We zoeken nog een homo, interesse?
Nee, ik ben al lesbisch.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
We zoeken nog een homo, interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |