Potverdoriequote:
Broodkoningquote:
Hayquote:
niks tegen kuikens of raar gemaakte pijltjesquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staan wat rare streepjes in je post.
Fijn dat je het zo zonnig zietquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:31 schreef DaMart het volgende:
Vandaag is trouwens een topdag.
Aangenaam beoordelingsgesprek gehad en WIDM begint weer![]()
.
En ik was op tijd uit bed en sporten ging goedquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:31 schreef DaMart het volgende:
Vandaag is trouwens een topdag.
Aangenaam beoordelingsgesprek gehad en WIDM begint weer![]()
.
O, ik dacht dat je wilde uitbeelden dat je met je benen wijd ging.quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:30 schreef cudless het volgende:
[..]
niks tegen kuikens of raar gemaakte pijltjes
Ik was laat uit bed maar dat was niet ergquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:32 schreef Fha het volgende:
[..]
En ik was op tijd uit bed en sporten ging goedDus eens
GMTAquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je wilde uitbeelen dat je met je benen wijd ging.
Verhuizen, hier was hijquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:32 schreef cudless het volgende:
hahaha zonnig dies goed ik heb geen zon gezien
Gordijnen open doen en uit je computer hok komenquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:32 schreef cudless het volgende:
hahaha zonnig dies goed ik heb geen zon gezien
Dat zijn leuke opstekersquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg een leuke salarisverhoging.
Woohooquote:
ik heb geen computerhok das men kamerquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Gordijnen open doen en uit je computer hok komen
heb je al een huis gevonden bij die salaris verhoging??quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof!! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat nog nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 17:36 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heb je al een huis gevonden bij die salaris verhoging??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |