er wordt iid veel gesportquote:
kinderen een kwartjequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
Altijd gedacht dat GF een kindercafé had.
dan lopen er hier wel een paar rond die hier vaker moeten komenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Soort van Weight watchers
maar dan anders
Je levert kinderen voor een kwartje?quote:
Nou je het zegt, waar blijft Peter?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan lopen er hier wel een paar rond die hier vaker moeten komen
* knuft warmquote:
Bossiewossiequote:
Inkom goedkoop, Inkomen duurquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je levert kinderen voor een kwartje?
Dacht dat de inkom duurder was
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nou je het zegt, waar blijft Peter?
[..]
* knuft warm
quote:
ook lekkerquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:28 schreef Muck het volgende:
Hier vanavond bloemkool, aardappels en een kipkrokantschnitzel
Hihi je zei komenquote:
bosquote:
Dit keer kook ik het, maar ovenschotels zijn ook lekkerquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ook lekker
Denk dat ik morgen bloemkool maak, kan mn schoonmoeder eens proeven hoe het lekker moet
(ik maak een ovenschotel, is weer eens wat anders)
Jonge als ik lasagne bedoel zeg ik dat hequote:
had het nog nooit geprobeerd, maar het viel hier zeeer in de smaak.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Dit keer kook ik het, maar ovenschotels zijn ook lekker
Ik KOM er zaterdag sowieso, misschien vrijdag ookquote:
Kan ook lekker zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:31 schreef Bos81 het volgende:
hier soep met gevuld stokbrood. Morgen wel weer echt koken..![]()
hier ook bloemkoolquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:28 schreef Muck het volgende:
Hier vanavond bloemkool, aardappels en een kipkrokantschnitzel
Ha gaafquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik KOM er zaterdag sowieso, misschien vrijdag ook
Zeker, kijk maar eens bij de pakjes van Knorr of zo, begin je daar meequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:33 schreef cudless het volgende:
damn ik moet echt veel leren weet nog geneens verschil tussen ovenschotel en lasagna
Die witte sauzen worden hier niet zo gewaardeerdquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier ook bloemkool
Ik zelf eet tagliatelle met zelfgemaakt roomsausje met groente en hamreepjes
Mn schoonmoeder had ook kant en klare, kleine had 2 bakjes opquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:35 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ha gaaf
Hier vanavond kant- en klare lasagne. Echt koken doe ik wel als ik met pensioen ben.
dat weet jij nog niet of jij komt zaterdagquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik KOM er zaterdag sowieso, misschien vrijdag ook
Anders zorg ik daar zelf wel voorquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat weet jij nog niet of jij komt zaterdag
Ik eet dat eigenlijk wel eens in de twee weken. Is gezien mijn stressbestendigheid wel beter ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Kan ook lekker zijn
Lekker hoeft niet ingewikkeld te zijn
dan verstop ik wel de batterijenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Anders zorg ik daar zelf wel voor
Mijn ouders eten vijf dagen in de week AGVquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jonge als ik lasagne bedoel zeg ik dat he
[..]
had het nog nooit geprobeerd, maar het viel hier zeeer in de smaak.
Nu schoonma nog van het "aardappelen, groente, vlees- menu" afhelpen
Spring ik op Fleske, die weigert nooitquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan verstop ik wel de batterijen![]()
Jij woont toch ook zowat in België of niet?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zeker, kijk maar eens bij de pakjes van Knorr of zo, begin je daar mee
[..]
Die witte sauzen worden hier niet zo gewaardeerd
Pasta is altijd met een tomatensaus
Binnenkort ga ik de grens over: ga ik spinazie bij de lasagne doen
Ik ben benieuwd hoe laat hier gekookt wordt, we wachten op schoonpaquote:
wel tijdens jouw werktijdenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Spring ik op Fleske, die weigert nooit
nee niet flash van hier![]()
Maastrichtquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij woont toch ook zowat in België of niet?
anders steek je toch gewoon je vingers in je kutquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Spring ik op Fleske, die weigert nooit
nee niet flash van hier![]()
Ik zei ook niet tijdens werktijdenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel tijdens jouw werktijden![]()
Wahahhaaha Bosquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
anders steek je toch gewoon je vingers in je kut
Of dat, plastischer kan ik het niet brengenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
anders steek je toch gewoon je vingers in je kut
Tot in het volgende topicquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:40 schreef Solique het volgende:
Ik zie thuis wel wat ik ga eten
Nu op weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |