quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
en toen bedachten de wouten "kom we houden een grootscheepse autocontrole voor GF zijn zaak"
nog nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]jagen ze de klanten weg??
of heb je een themafeest??
en wie ben jij?quote:
Ik klaag nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
same here.. en in limburg klagen om 4 a 5 ..![]()
is je parking prive grond?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog niet![]()
ben wel benieuwd hoelang ze de controle blijven houden, om 19.00 uuur gaan we nml open![]()
en dan moeten ze weg van mijn parking
Spermabank.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:40 schreef cudless het volgende:
wat voor winkel/ding heb je???goldfing
Ze moeten toestemming hebben om op de parking te mogen staan he...quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
en toen bedachten de wouten "kom we houden een grootscheepse autocontrole voor GF zijn zaak"
Alleen gooien zij het dan uiteindelijk weg, ipv in de vriezer te doenquote:
Ik klaag ook niet, hier net idd weer een buitjequote:Op donderdag 5 januari 2012 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik klaag niet.
Het weer hier in Venlo is op af en toe een bui na best prima.
duuus dit topic gaat over kinderfeestjes en je gaat het hebben over spermabankquote:
Ze houden je in de gaten GFquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
Alsof jij enig idee hebt waar het hier over gaatquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:48 schreef cudless het volgende:
[..]
duuus dit topic gaat over kinderfeestjes en je gaat het hebben over spermabank![]()
-.- epic
ik zeg ook maar watquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Alsof jij enig idee hebt waar het hier over gaat
Aangenaam, dit is geen baggerchatquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:58 schreef cudless het volgende:
who me
ik ben cudless
en een jongen
en niewu
Geen idee, wil je je aanmelden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Hey LLquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoi ik werd geroepen?
* LovelyLady rent door de KSC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |