is het daar nog ergerquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en dan mag je nog blij zijn dat je niet aan de kust woont
over het algemeen is de wind erger aan de kust..quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is het daar nog erger![]()
hier is van alles het maisveld ingewaaid
ik zit midden tussen de bomen en een maisveld dus zou het wel mee moeten vallenquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
over het algemeen is de wind erger aan de kust..
(daar kan het snelheid maken en als het aan land komt wordt "de wind" afgeremd..
nou is de wind dan wel weer erger tussen hoge gebouwen, maar daar heb jij volgens mij geen last van
Groningen doet bijna onderwaterstaan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is het daar nog erger![]()
hier is van alles het maisveld ingewaaid
de whutquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Groningen doet bijna onderwaterstaan.
En hier in de buurt, bij Kampen, is de wereldberoemde balgstuw ook opgeblazen.
Tot vanmorgen had ik er ook nog nooit van gehoord hoor.quote:
Eerste evacuaties bij Leek en de grachten in de binnenstad zitten behoorlijk vol, dus als het zo doorgaat wordt het nog leukquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Groningen doet bijna onderwaterstaan.
sinds wanneer is DVHN een dochter van de telegraaf ??quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:55 schreef Inkomen het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)-overstromingsgevaar
Ik ben benieuwd
Goed bezigquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:38 schreef Muck het volgende:
Zo, vijf zakken gevuld met troep en weggedaan
Dat was hier vanmorgenquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:01 schreef cudless het volgende:
waait het bij jullie ook zo hard?
eerst hadden we nog een kerstboom in de tuin maar die ligt nu bij de buurtjes
Aan het gebouw en schilderijen te zien waait het minder maar nog wel hard genoeg.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:01 schreef cudless het volgende:
waait het bij jullie ook zo hard?
eerst hadden we nog een kerstboom in de tuin maar die ligt nu bij de buurtjes
wat heb je precies in limburg??quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:12 schreef cudless het volgende:
fijn hebben wij natuurlijk weer in limburg
dat hebben we in heel nederland..quote:
Ik zit in Maastricht, zelfs blauwe lucht hierquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:12 schreef cudless het volgende:
fijn hebben wij natuurlijk weer in limburg
Hebben wij hier genoeg van, gebouw schommelt zelfs door de wind.quote:
Ah, 7 a 8 hierquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:20 schreef Barreltje het volgende:
http://www.buienradar.nl/wb.aspx?soort=wind&tijd=0
same here.. en in limburg klagen om 4 a 5 ..quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Hebben wij hier genoeg van, gebouw schommelt zelfs door de wind.
[..]
Ah, 7 a 8 hier
ik lust geen koffiequote:Op donderdag 5 januari 2012 15:22 schreef cudless het volgende:
ging dit topic nou over cappucino of over rukweer?oO<
tenzij de werkster em meegenomen heeftquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:23 schreef cudless het volgende:
jullie zijn tenminste geen kerstboom kwijt
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
en toen bedachten de wouten "kom we houden een grootscheepse autocontrole voor GF zijn zaak"
nog nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]jagen ze de klanten weg??
of heb je een themafeest??
en wie ben jij?quote:
Ik klaag nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
same here.. en in limburg klagen om 4 a 5 ..![]()
is je parking prive grond?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog niet![]()
ben wel benieuwd hoelang ze de controle blijven houden, om 19.00 uuur gaan we nml open![]()
en dan moeten ze weg van mijn parking
Spermabank.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:40 schreef cudless het volgende:
wat voor winkel/ding heb je???goldfing
Ze moeten toestemming hebben om op de parking te mogen staan he...quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
en toen bedachten de wouten "kom we houden een grootscheepse autocontrole voor GF zijn zaak"
Alleen gooien zij het dan uiteindelijk weg, ipv in de vriezer te doenquote:
Ik klaag ook niet, hier net idd weer een buitjequote:Op donderdag 5 januari 2012 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik klaag niet.
Het weer hier in Venlo is op af en toe een bui na best prima.
duuus dit topic gaat over kinderfeestjes en je gaat het hebben over spermabankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |