Ze houden je in de gaten GFquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
en toen bedachten de wouten "kom we houden een grootscheepse autocontrole voor GF zijn zaak"
Alsof jij enig idee hebt waar het hier over gaatquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:48 schreef cudless het volgende:
[..]
duuus dit topic gaat over kinderfeestjes en je gaat het hebben over spermabank![]()
-.- epic
ik zeg ook maar watquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Alsof jij enig idee hebt waar het hier over gaat
Aangenaam, dit is geen baggerchatquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:58 schreef cudless het volgende:
who me
ik ben cudless
en een jongen
en niewu
Geen idee, wil je je aanmelden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Hey LLquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoi ik werd geroepen?
* LovelyLady rent door de KSC
Tijd voor theequote:
Cappuccinoquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:06 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga nog een verse cappuccino halen, nog iemand iets?
met volle melk is dat pas jummie![]()
Yumquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:08 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Cappuccino
Ik heb vers gemalen espressobonen.
* Ladylike geeft lattequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
Dan wil ik wel een latte ... niet dat dat mag maar voor spek en bonen
stuur je adresgegevens maar via DMquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:11 schreef cudless het volgende:
kom maar halen zit het al te eten hierzo
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yum
Stukje Limburgse vlaai erbij?
zeker dat het brownies zijn niet dat er bevoorbeeld vulling in zitquote:
dan gaan ze wel in de berm staanquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ze moeten toestemming hebben om op de parking te mogen staan he...
wegjagen dus
TMIquote:
Oooh verleidelijk....quote:
Je hebt nog veel te lerenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:12 schreef cudless het volgende:
urm ben nieuw ken geen afkortingen behalve pm![]()
Als ze er zaterdag weer staan, jaag ik ze wegquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan gaan ze wel in de berm staan![]()
dat doen ze nml al aan de overkant van de weg
daar hou ik je aanquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als ze er zaterdag weer staan, jaag ik ze weg
Als je alleen daarom hier bent, kan je beter in onz gaan rondhangenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:16 schreef cudless het volgende:
tja ik heb zeker veel te leren nog 2 maanden en tot 50 poste en kan special forum zien
ik heb een horecazaakquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:17 schreef cudless het volgende:
ff serieus wat voor urm winkel heb je
Een webshop met handgemaakte accessoires, maar ik ga er vanuit dat je mij niet bedoelt?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:17 schreef cudless het volgende:
ff serieus wat voor urm winkel heb je
Ik dacht nog wel een sportschoolquote:
Ah, postopkrikuser die hier daarna niet meer komtquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:16 schreef cudless het volgende:
tja ik heb zeker veel te leren nog 2 maanden en tot 50 poste en kan special forum zien
Dat magquote:
Dit, min de VERSE bonenquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:17 schreef Solique het volgende:
En hier net een verse cappu gehad van vers gemalen bonen met volle melk![]()
[..]
Als je alleen daarom hier bent, kan je beter in onz gaan rondhangen
quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Een webshop met handgemaakte accessoires, maar ik ga er vanuit dat je mij niet bedoelt?
Neequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:18 schreef cudless het volgende:
trouwens volgens mij is dit inmiddels al een onz topic
bedoelde goldfingerquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:18 schreef Muck het volgende:
[..]
Een webshop met handgemaakte accessoires, maar ik ga er vanuit dat je mij niet bedoelt?
Soort van Weight watchersquote:
Paarden-clubquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
Altijd gedacht dat GF een kindercafé had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |