ik ben geen backup wtfquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Van wie ben jij een back-up account eigenlijk?
[..]
Wat had je? tien kilo aardappels?
[..]avond!
Om een of andere reden heb ik nu Captain Jack in mijn hoofdquote:
Heyquote:
2 kilo frietjesquote:
Halve biefstuk en wat frieten, haast je!quote:
MKquote:
Ik heb wind mee, tot over een paar tellenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:43 schreef Ladylike het volgende:
Halve biefstuk en wat frieten, haast je!
Hé, da's mijn geboorteliedje!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Om een of andere reden heb ik nu Captain Jack in mijn hoofd
Tot zoquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:44 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik heb wind mee, tot over een paar tellen
Woahquote:
NICEEEquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hé, da's mijn geboorteliedje!
forestquote:
Fhaquote:
laaadyyyyquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey
[..]
2 kilo frietjes
[..]
Halve biefstuk en wat frieten, haast je!
[..]
MK![]()
tegen die tijd heb ik t al opquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:44 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik heb wind mee, tot over een paar tellen
Oeh een meet bij mn schoonmoeder thuisquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tegen die tijd heb ik t al op
quote:
Ik heb een gat in mn bankrekeningquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:46 schreef Memento-Mori het volgende:
mn bh is binnenen heb n geweldig jurkje besteld
[me=Memento-Mori]heeft gat in hand[/me]
Iets met foto'squote:Op donderdag 5 januari 2012 18:46 schreef Memento-Mori het volgende:
mn bh is binnenen heb n geweldig jurkje besteld
[me=Memento-Mori]heeft gat in hand[/me]
Mag je de chinezen voor bedanken geloof ikquote:
Nostalgiequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:47 schreef Moeraskat het volgende:
wat is dat toch met die geboorteliedjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was eerstesquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tegen die tijd heb ik t al op
Komkommerwinterquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:48 schreef Fha het volgende:
[..]
NostalgieKomt door de opperkansloze winter
overal post iedereen tegenwoordig zn geboorteliedje, was paar jaar terug ook al ff in de modequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:48 schreef Fha het volgende:
[..]
NostalgieKomt door de opperkansloze winter
Zie hier: Wie stond er op 1 toen jij geboren werd?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:47 schreef Moeraskat het volgende:
wat is dat toch met die geboorteliedjes
werkzequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
scheren is gedaan![]()
nou aan het werk![]()
ik nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
overal post iedereen tegenwoordig zn geboorteliedje, was paar jaar terug ook al ff in de mode
ja ik weet het. op facebook post ook iedereen hetquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie hier: Wie stond er op 1 toen jij geboren werd?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Jurkje spamNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Kun je ook gewoon meeposten misschien, in plaats van dat irritante gedoe van je steeds?quote:
sorryquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon meeposten misschien, in plaats van dat irritante gedoe van je steeds?
Alvast bedankt.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon meeposten misschien, in plaats van dat irritante gedoe van je steeds?
Alvast bedankt.
Mart, heldquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alvast bedankt.
ninja edit gespotquote:
Jurkje spamWat een leuke!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes rukkerquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
scheren is gedaan![]()
nou aan het werk![]()
![]()
Dr. Wokquote:![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
hey Wokquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mart, held. Kusje voor je
. Tenzij je dat niet wilt natuurlijk [ afbeelding ].
Jurkje spamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |