Godver! Ik wil het net postenquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:07 schreef Etcetera het volgende:
Broek van kostuum te klein, blazer zit goed : dilemma! pareltje
Echt hequote:Op donderdag 5 januari 2012 10:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Godver! Ik wil het net posten
Wát een topic
nee, ik heb een entresol in de woonkamer, en mijn bovenverdieping loop over het appatement van mijn benedenbuurman heen. 2 appartementen beslaan 3 woonlagen. zijn slaapkamers liggen onder mijn woonkamer, hij heeft ze dus op de begane grond en hij komt op de eerste verdieping binnen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maisonette? Overdreven zitkuil?
Ik snap er geen flikker meer van maar ik ben dan ook moequote:Op donderdag 5 januari 2012 10:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, ik heb een entresol in de woonkamer, en mij bovenverdieping loop over het appatement van mijn benedenbuurman heen. 2 apartementen beslaan 3 woonlagen. zijn sallpkamers liggen onder mijn woonkamer, hij heeft ze dus op de begane grond en hij komt op de eerste verdieping binnen.
snap je het nog?
Ik ook niet Maar ik weet zo ook niet wat een entresol isquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap er geen flikker meer van maar ik ben dan ook moe
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tussenvloerquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook niet Maar ik weet zo ook niet wat een entresol is
Ik zeg pics!
Wat ik dacht!quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook niet Maar ik weet zo ook niet wat een entresol is
Ik zeg pics!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:15 schreef Bart het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tussenvloer
Weer wat geleerdquote:
Ik mag toch hopen dat een mod hem aanspreekt op zijn taalgebruik jegens Lienekien, ik vind het echt te ver gaanquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Echt he'ik heb meer stijl dan de gemiddelde FOK!ker'
En dan een pak kopen van 30 euro
En dan ook nog Lienekien uitschelden voor sletje én excuses van haar verwachten
Die gast is gewoon van de wereld joh. Lienekien is wijs genoeg om te weten hoe ze dat op moet vattenquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:23 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat een mod hem aanspreekt op zijn taalgebruik jegens Lienekien, ik vind het echt te ver gaan
Klopt. En dat is wel te doen hoor, ik heb geen toilet op de verdieping omdat ik dan ergens in de keuken een koker had moeten maken waar de afvoer doorheen kan en dat was het me niet waard.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:50 schreef Soempie het volgende:
Wij hebben alleen een toilet beneden en ik denk TM ook?
quote:
Pa is weer uit het ziekenhuis, hartritmestoornissen bleken de oorzaak.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Welkom terug!
Alles nog goed afgelopen met die vader?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben toch wel heel blij met een wc op de verdieping, ons vorige huis had de badkamer op de klassieke jaren 30-huizen-plek, in de uitbouw achter de keuken. Onverwarmd dus steenkoud in de winter
Dat begint over een paar dagenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:10 schreef Soempie het volgende:
Normaal gesproken hoef ik er 's nachts toch niet uit.
Heb je oud en nieuw in Edinburgh gevierd? Daar schijnt het juist een groot feest te zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:25 schreef MadMaster het volgende:
Oud en nieuw was leuk, maar erg 'bekrompen' naar Nederlandse maatstaven.
Mixed feelings dus...
quote:
Dat moet ik ook, maar het waait en ik heb geen zin...quote:
Maar je krijgt er vast zóveel voor terugquote:
Ach joh, misschien heb je geluk met de grabbelton...quote:
Maar de whiskey was wel goed?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:25 schreef MadMaster het volgende:
Vakantie was chaotisch, rommelig, door alle gebeurtenissen.
De terugrit naar Edinburgh was ook een ramp, aangezien de wind met 100mph over het land ging en ik werkelijk alles heb zien vliegen wat kon. Benzine zo goed als op, bruggen afgesloten, zodat je niet de rivieren over kon steken, alle tankstations dicht, geweldig...
Oud en nieuw was leuk, maar erg 'bekrompen' naar Nederlandse maatstaven.
Mixed feelings dus...
Ja, hechtingen. 80% van de vrouwen scheurt uit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar je krijgt er vast zóveel voor terug![]()
Moet dit?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, hechtingen. 80% van de vrouwen scheurt uit.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind van nietquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Liever niet, maar dat is niet aan mijquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Liever niet, maar dat is niet aan mij
Dan kan ik met een gerust hart wat tosti's gaan bakkenquote:
Gekapt? Ze knippen toch?quote:
Hm, dat is niet tof. Vreemd sfeertje denk ik?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:53 schreef CaLeX het volgende:
Best wel heftig, de reorganisatie gesprekken zijn hier bezig.
Mensen die hier 30+ jaar hebben gewerkt krijgen een hand en mogen naar huis
Geen sociaal plan? Geen rugzakregelingen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:53 schreef CaLeX het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:53 schreef CaLeX het volgende:
Dat klinkt als een negatief iets?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en ik ben bang dat ik na gister wel een plekje heb verworven in het quizteam van m'n collega waar ik gister en vorige week bij inviel
Nee, ik vind het leuk en het is gezellig. En het zijn allemaal 40-ers, dus ik ben wel een toegevoegde waarde in bijvoorbeeld de muziekrondesquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klinkt als een negatief iets?
Boventallig/overcompleet is vaak een erg geniepige manierquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:05 schreef CaLeX het volgende:
@Nem, wel een sociaal plan maar die hebben ze wat afgebroken vorig jaar (anders konden we meteen stoppen)
Voor mij houd het in dat als ik boventallig verkaard word dan heb ik nog een maand 100%, en daarna de WW in. Mocht ik voor de WW een andere baan vinden dan krijg ik 10k bruto mee, daarna 17,5k
Weggaan vind ik niet erg, maar na 2,5 jaar in wil ik wel eens weten waar ik aan toe ben.....
Ik heb wel een toilet op mijn eigen verdiepingquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die maat van de woonkamer op je tekening is net zo groot als een redelijke slaapkamer
wat ik veel storender zou vinden is het ontbreken van het toilet op de 1ste verdieping.....
Als je wikipedia leest is de vide schijnbaar juist het stuk waar de vloer ontbreekt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:33 schreef wyccie het volgende:
Vannacht dacht ik tijdens die regenstorm nog aan Soempie. Visioenen van een Wiebel en Soempie in een klein autootje in de harde wind.
Maar ze gaat natuurlijk thuis bevallen, dus mijn medelijden gaat nu uit naar de verloskundige.![]()
Soms is er dus weinig verschil tussen een vide en entresol, Jojo, of niet?
quote:Een vide ontstaat als een deel van een verdiepingsvloer wordt weggelaten waardoor uitzicht op een lagere verdieping ontstaat.
Het eerste is een min, het tweede een plus. Zoiets dus?quote:[entresol]...een zelfdragende constructie die geplaatst wordt tussen twee etagevloeren, en die veel wordt toegepast in een hoge ruimte voor het creëren van extra vloeroppervlakte.
Waarom pas over 3 weken? Echt zwaar klote CaLeX.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:01 schreef CaLeX het volgende:
@Jojo, iig mans genoeg. Maar die van ons weer niet, die weet wel watvoor functies we hebben (mens volg werk of solliciteren) maar die wil het pas over 3 weken zeggen :S
Soemp vraagje: wat doe je tegenwoordig de hele dag? Ga je nog wel echt de deur uit of is het meer voor de buis hangen tot junior zich meldt?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom pas over 3 weken? Echt zwaar klote CaLeX.
Mja, ik vind het zwaar lullig als het ze om de inzet van deze maand te doen is als ze al meer weten...quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:52 schreef wyccie het volgende:
Omdat ze dan hun taak nog kunnen afmaken?
Omdat we dan het grootste gedeelte van het jaarwerk achter de rug hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom pas over 3 weken? Echt zwaar klote CaLeX.
Dat vond ik dus ook welquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, ik heb die plattegrond ook ff bekeken en da's toch een prima huis joh
Vrienden van mij hebben 2 jaar met een kind in zo'n huis gewoond, en nu zijn ze een stap vooruit gegaan. Je moet ook nog wat te wensen overhouden toch?
Ik zie 2 fatsoenlijke slaapkamers en nog een kleintje, en beneden ook prima met zo'n halfopen keuken
Ook nog ff snel gekeken echt een leuke indelingquote:
Good luck!quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:21 schreef Soempie het volgende:
Je hebt gelijk wyccie, ik vind het alleen zo lullig die onzekerheid...
Trouwens, waar blijft die foto van je nieuwe schoenen?![]()
Ik ben naar de verloskundige.
Ik weet wel dat wanneer je niest met je ogen open dat je ogen eruit vallen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:17 schreef Etcetera het volgende:
SC Dokter Wyccie, is het tegenhouden van een nies schadelijk
Oh ja, komt eraan. Ben nog wel even bezig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:21 schreef Soempie het volgende:
Trouwens, waar blijft die foto van je nieuwe schoenen?![]()
Whutquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet wel dat wanneer je niest met je ogen open dat je ogen eruit vallen!![]()
Doen wequote:Prachtig huisje. Duimen!
Ooooh soemp wat fijn!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:06 schreef Soempie het volgende:
Even copy paste uit Z&G
Ik heb 1 cm ontsluiting en het strippen kon dus. Vervolgens zei ze dat de kleine waarschijnlijk best wat haartjes heeft, omdat ze zoiets kon voelen. En dat ze denkt dat ik echt niet meer een week rondloop. Morgen gaat het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Allereerst voor controle maandag of dinsdag en dan eventueel voor een inleiding. Maar ik hoop dat het gewoon doorzet voor die tijd.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:06 schreef Soempie het volgende:
Even copy paste uit Z&G
Ik heb 1 cm ontsluiting en het strippen kon dus. Vervolgens zei ze dat de kleine waarschijnlijk best wat haartjes heeft, omdat ze zoiets kon voelen. En dat ze denkt dat ik echt niet meer een week rondloop. Morgen gaat het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Allereerst voor controle maandag of dinsdag en dan eventueel voor een inleiding. Maar ik hoop dat het gewoon doorzet voor die tijd.
Ik wil ook kunnen gaan knutselen met indelingen enzoquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:08 schreef LadyBlack het volgende:
Heb mn laptop maar even aangeslingerd, dus toch nog de plattegrond
[ afbeelding ]
De lengte van de woonkamer is 8 meter.
En dit is echt een groot zat huis Etc
Nou dan weet je wat je jullie te doen staat hequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:11 schreef Soempie het volgende:
En Wiebel was trots, want ik gaf geen krimp.![]()
En ik hoop dat het vannacht doorzet, want dan heeft de leukste verloskundige dienst.
Oh, ik ben jaloers.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:08 schreef LadyBlack het volgende:
Heb mn laptop maar even aangeslingerd, dus toch nog de plattegrond
[ afbeelding ]
De lengte van de woonkamer is 8 meter.
En dit is echt een groot zat huis Etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, ik heb die plattegrond ook ff bekeken en da's toch een prima huis joh
Vrienden van mij hebben 2 jaar met een kind in zo'n huis gewoond, en nu zijn ze een stap vooruit gegaan. Je moet ook nog wat te wensen overhouden toch?
Ik zie 2 fatsoenlijke slaapkamers en nog een kleintje, en beneden ook prima met zo'n halfopen keuken
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik ben jaloers.![]()
Wat is het voor lege vierkant in je badkamer?
En zie ik twee hobbelpaardjes in de computerkamer?![]()
Soempie, je gaat morgen bevallen!
Dat vierkant is denk ik een luchtkoker ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het niet precies.
En die hobbelpaardjes, bedoel je die dingen bij het raam? Dat zijn gitaren
De indeling beneden is trouwens echt van heel lang geleden, het is nu heel anders
Oh en toffe laarzen!![]()
Checkquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:17 schreef Soempie het volgende:
En ik vind het leuk om jullie huizen te zien. Maar ik ben ook zo iemand die altijd onopvallend naar binnen probeert te kijken als mensen de gordijnen niet dicht hebben.
Ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:17 schreef Soempie het volgende:
Leuke laarzen wyccie! Ik vind de kleur ook tof.![]()
En ik vind het leuk om jullie huizen te zien. Maar ik ben ook zo iemand die altijd onopvallend naar binnen probeert te kijken als mensen de gordijnen niet dicht hebben.
't kan ook nog een week duren.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ook
Vlakbij het noorderplantsoen zag ik een keer dat mensen een briefje op hun raam hadden geplakt met de tekst:
"Geeft u uw adres door, dan komen wij ook een keer bij u naar binnen kijken"!
Hehe, nu zie ik het ja. Maar het hadden ook best een jongen en meisje op hobbelpaardjes kunnen zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
En die hobbelpaardjes, bedoel je die dingen bij het raam? Dat zijn gitaren
Ik gok op morgen. In het weekend moet ik werken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:21 schreef Soempie het volgende:
Ze zei ook iets van, dat als ze al zo goed het hoofdje direct na de vliezen kan voelen, dat het dan vaak wel bijna zover is.Ik ben echt nieuwsgierig.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:32 schreef wyccie het volgende:
Als je dan toch buiten mijn vakantie wilt bevallen, dan kan dat vanaf zes uur 's avonds, maar dan moet het wel gedaan zijn tegen elf uur. Ik moet ook een beetje aan mijn slaap komen.
Zaterdag 07-01 om 04:45.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
't kan ook nog een week duren.![]()
Ze zei ook iets van, dat als ze al zo goed het hoofdje direct na de vliezen kan voelen, dat het dan vaak wel bijna zover is.Ik ben echt nieuwsgierig.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:33 schreef Wiebelkont het volgende:
Hopen dat ze het mooi tussen 2 potjes Battlefield in kan plannen! Als ik te lang afk ben word ik gekicked en verlies ik mijn punten!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:32 schreef wyccie het volgende:
Als je dan toch buiten mijn vakantie wilt bevallen, dan kan dat vanaf zes uur 's avonds, maar dan moet het wel gedaan zijn tegen elf uur. Ik moet ook een beetje aan mijn slaap komen.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:33 schreef Wiebelkont het volgende:
Hopen dat ze het mooi tussen 2 potjes Battlefield in kan plannen! Als ik te lang afk ben word ik gekicked en verlies ik mijn punten!
Ik zie je al staan naast een roodaangelopen Soempie met koptelefoon op teamspeak, roepend dat ze je niet moeten kickenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:33 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik zie 't al helemaal voor me. *bang bang * (geen idee of het een schietspel is), even naar Soempie rennen, met washandje over haar voorhoofd, puf puf, wee weg en terug naar je pc.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:33 schreef Wiebelkont het volgende:
Jij hebt het al vaak genoeg meegemaaktquote:
Maar nog nooit online!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:39 schreef Etcetera het volgende:
Jij hebt het al vaak genoeg meegemaakt
Je kunt toch teruglezenquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:41 schreef Wiebelkont het volgende:
Maar even zere neus: Ik heb in de tijd dat Soempie hier liep te slowchatten haar bed opnieuw opgedekt, de slaapkamer opgeruimd en ik ben nu de Jerrycan met steriel water aan het vullen voor tijdens de bevalling.
Superquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:41 schreef Wiebelkont het volgende:
Maar even zere neus: Ik heb in de tijd dat Soempie hier liep te slowchatten haar bed opnieuw opgedekt, de slaapkamer opgeruimd en ik ben nu de Jerrycan met steriel water aan het vullen voor tijdens de bevalling.
Go Soempquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:06 schreef Soempie het volgende:
Even copy paste uit Z&G
Ja ingedaald welquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:55 schreef Soempie het volgende:
Eerste kindjes komen inderdaad vaak later. Weet ze of de baby al is ingedaald? Ik hoop in elk geval dat ze ook fluitend door haar bevalling fietst.
Natuurlijk durft ie dat wel. Maar Battlefield gaat voor he!.quote:
Dan is het te hopen dat je niet alsnog naar het ziekenhuis moet!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:33 schreef Wiebelkont het volgende:
Nee, in Aberfeldy.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je oud en nieuw in Edinburgh gevierd? Daar schijnt het juist een groot feest te zijn
Dat lijkt me wel gezellig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:29 schreef MadMaster het volgende:
Wel leuk om 0.00u de klokken van de kerk en een massaal gejuich op straat. En daarna natuurlijk allemaal 'Wij houden van Oranje' (Auld Lang Syne) zingen...
Oliebollen hadden we 's middags zelf wel gemaakt en gegeten, 's avonds hadden we ze niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel gezellig.
Oliebollen en Auld Lang Syne.![]()
Ik maak kans op een woningquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:36 schreef MadMaster het volgende:
Even bijgelezen in dit topic en we hebben dus een nieuwe woning voor Etc. (waar meer info?)
Volgende week bezichting/keuzemoment?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik maak kans op een woningsta 3de bij 2 woningen, is nog afwachten
Erg Nederlands volgens mij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:41 schreef Soempie het volgende:
Zijn oliebollen iets Nederlands of toch niet?
Geen idee, hoop dat het wel een beetje snel gaatquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgende week bezichting/keuzemoment?
Valt meequote:En is dat vlakbij Tolbert?
In Schotland kende ze het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:41 schreef Soempie het volgende:
Zijn oliebollen iets Nederlands of toch niet?
Voorzichtig met de poedersuiker is MM zeker niet geweest.quote:
Het was de vraag of ze daarvoor te porren waren, maar al snel ging het nieuws door het dorpje en stonden ze in de rij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:54 schreef wyccie het volgende:
Mooi dat ze in de rij staan voor jullie oelieboelies.
Nee, heb ook niks meer gezegd er over.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MM, nog iets van het verhuurbedrijf gehoord over de waterschade?
Ja, we waren op een gegeven moment 'bang' dat we zelf niets meer zouden hebben 's avonds. Ze kwamen ze op een gegeevn moment met 6 stuks tegelijk halen voor de mensen 'at home'..quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:34 schreef Soempie het volgende:
Op alle drie de foto's staan ook steeds andere mensen, dus daar is ook aan te zien dat het goed liep.
Ze heeft alleen het vlies losgemaakt. En dat kan dan binnen 48 uur (las ik net op internet) de bevalling op gang helpen, omdat er een hormoon vrij komt. En daarna was er bloed. Maar ik denk dat het bij K. dan net wat anders is gegaan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar Soemp heeft ze nou geprobeerd een wee op de wekken? Toen ze dat deed bij K. trouwens had die al 3 cm geloof ik
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze heeft alleen het vlies losgemaakt. En dat kan dan binnen 48 uur (las ik net op internet) de bevalling op gang helpen, omdat er een hormoon vrij komt. En daarna was er bloed. Maar ik denk dat het bij K. dan net wat anders is gegaan.
Ik word een beetje gestoord van de oma's trouwens. Stelletje zenuwpezen.
Blijven ze bellen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:18 schreef Soempie het volgende:
Elke dag en berichtjes via facebook.quote:
Wat lief! Gaan jullie elkaar voor het eerst in het echie zien.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga een date regelen voor E. en mij
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:34 schreef Etcetera het volgende:
Telefoon uitzetten, op offline op facebook en kijken wat voor berichtjes er verschijnen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Elke dag en berichtjes via facebook.
Omdat een date voor mij gevoelsmatig iets is wat je vóór een relatie doet, niet tijdensquote:
Wiebel is er al mee begonnen zelf te bellen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Telefoon uitzetten, op offline op facebook en kijken wat voor berichtjes er verschijnen!
Maar, hoezo noem je het een date dan? Je regelt dan toch gewoon een uitje? Ik begrijp het niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat een date voor mij gevoelsmatig iets is wat je vóór een relatie doet, niet tijdens
Rustig maar mamaquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar, hoezo noem je het een date dan? Je regelt dan toch gewoon een uitje? Ik begrijp het niet.
Alleen doe je het volgens mij ook niet slechtquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Rustig maar mama't was meer een geintje
Ik sprak 'm aan op msn, met pssst, lekker ding, zin om een keer te daten? En hij zei: oeh, dat klinkt goed!
We zijn een beetje gestoord samen
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:41 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Alleen doe je het volgens mij ook niet slecht
Jamaar, dat vertelde je er niet bij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Rustig maar mama't was meer een geintje
Ik sprak 'm aan op msn, met pssst, lekker ding, zin om een keer te daten? En hij zei: oeh, dat klinkt goed!
We zijn een beetje gestoord samen
Dat eerste of dat laatstequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jamaar, dat vertelde je er niet bij.
Heb je al iets leuks in gedachten?
Strandwandelingquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat eerste of dat laatste
Ik heb nog geen idee eerlijk gezegd. Wat doe je op een eerste date? (behalve bioscoop, dat doen we regelmatig)
Strandwandeling en vliegeren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Strandwandeling
of een onwennige afspraak in een belgisch bieren cafe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Wordt meer "wegduiken voor rondvliegende strandtenten" op het moment, verder wel één van mijn favorietenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Strandwandeling en vliegeren.En dan warme choco drinken in een strandtent.
Ik heb gewoon nog nooit een eerste date gehadquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat eerste of dat laatste
Ik heb nog geen idee eerlijk gezegd. Wat doe je op een eerste date? (behalve bioscoop, dat doen we regelmatig)
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Schotland kende ze het in ieder geval niet.
Oelieboelies, oilballs, donuts en andere namen gaven de Schotten ze.
Hieronder wat plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja, zag ik van de week een trailer van. Kijken of het me lukt te kijkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:31 schreef Soempie het volgende:
Nog een uurtje tot WIDM.Kijken er nog meer mensen hier? Diaan keek vorig jaar wel, toch?
Moet je het nú al spannend maken?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:34 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je het nú al spannend maken?
[..]
Dus we zien je vannacht hier?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze heeft alleen het vlies losgemaakt. En dat kan dan binnen 48 uur (las ik net op internet) de bevalling op gang helpen, omdat er een hormoon vrij komt. En daarna was er bloed. Maar ik denk dat het bij K. dan net wat anders is gegaan.
Wat is het scenario? Spionnenspel?quote:
[..]
Ik denk Art, die heeft vast een dubbelrol...quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk dat Marit het gedaan heeft
Ik zie dat ik je nummer niet meer heb.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stuur me even een SMS als het vannacht zover is, dan kruip ik achter de laptop...![]()
4-6 Uur is nog relatief lang, het kan sneller gedaan zijn...quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie dat ik je nummer niet meer heb.
Maar dan nog denk ik dat je ruim de tijd hebt voordat het zover is en dat je allang weer wakker bent
Alhoewel ik wel eens verhalen heb gehoord van 4-6 uur
Yeps... ik kijk weer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:31 schreef Soempie het volgende:
Nog een uurtje tot WIDM.Kijken er nog meer mensen hier? Diaan keek vorig jaar wel, toch?
Toen ik zwanger was van Twan ben ik 2x gestript... zonder resultaat helaas. Strippen helpt vaker niet dan wel. Ik hoop voor Soempie dat het bij haar wel werkt...quote:
mijn nicht was 14 uur bezig met de eerste en de 2de was er in 2 uur.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie dat ik je nummer niet meer heb.
Maar dan nog denk ik dat je ruim de tijd hebt voordat het zover is en dat je allang weer wakker bent
Alhoewel ik wel eens verhalen heb gehoord van 4-6 uur
Dat dus.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Het begrip 'strippen' vond ik altijd wel iets hebben, maar vanaf nu is dat toch wel iets minder geworden...
Schier onmogelijk...quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het veer is vandaag uit de vaart he
Verbaast me niks, een collega woont/werkt deels op Schier (ze hebben daar een boekenwinkel) en de terugtocht zondag was al pittig...quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het veer is vandaag uit de vaart he
Dat vind ik leuk om te horenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb besloten dat E. en ik naar Schier gaan, strandwandeling, warme choco daarnaNu nog even bepalen wanneer
Wait, whutquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk om te horen
Vernoemen jullie dan wel een kind naar me, aangezien ik geholpen heb de eerste date te plannen?
Het raakt een beetje op he?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:42 schreef Whiteguy het volgende:
Bij WIDM zouden bekende Nederlanders meedoen.
Ik ken alleen Dio en Frits Huffnagel...
Ah, nadat ze de alien-zonnebril afzette, meisje van eenvandaag / brandpunt komt ook bekend voor.
Edit: maarten van der weijden is ook een 'oh-ja' momentje.
Zolang het maar geen bluswater is is het toch geen ramp.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
HAGEL!
En we hadden lekkage van de week
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zolang het maar geen vruchtwater is is het toch geen ramp.
quote:
"Ofy does Dallas" is deel 1?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:26 schreef Ofyles2 het volgende:
@TT: Ik ben nog niet begonnen aan mijn nieuwste DVD-reeks...
Nope.quote:
Ah, zoiets als Fucking Åmål...quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nope.
The Bridge.
Een Zweeds-/Deense krimi.
Dat is een romantische film, niet mijn genre.quote:
Ja, ik dacht echt toen ik de foto's zag dat ze weer eens een widm hadden zonder bekende Nederlanders.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:42 schreef Whiteguy het volgende:
Bij WIDM zouden bekende Nederlanders meedoen.
Ik ken alleen Dio en Frits Huffnagel...
Ah, nadat ze de alien-zonnebril afzette, meisje van eenvandaag / brandpunt komt ook bekend voor.
Edit: maarten van der weijden is ook een 'oh-ja' momentje.
Ik kan me nog herinneren dat je die ooit aanraadde en dat die toen zo moeilijk te krijgen was.quote:
Vast niet. Ik was al in jubelstemming toen ze zei dat ik 1 cm ontsluiting heb.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toen ik zwanger was van Twan ben ik 2x gestript... zonder resultaat helaas. Strippen helpt vaker niet dan wel. Ik hoop voor Soempie dat het bij haar wel werkt...
Ja, en zonder ondertitels heb je er niks aan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat je die ooit aanraadde en dat die toen zo moeilijk te krijgen was.
Neuh niet echtquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, en zonder ondertitels heb je er niks aan.
Er ligt nog een DVD bij Fame, even kopen voordat het niet meer kan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat je die ooit aanraadde en dat die toen zo moeilijk te krijgen was.
Neuh, ik geloof het welquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Er ligt nog een DVD bij Fame, even kopen voordat het niet meer kan.
Mijn kennis van het Deens en Zweeds is gemiddeld, al is lezen natuurlijk makkelijker dan verstaan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, en zonder ondertitels heb je er niks aan.
Canvas zendt momenteel The Killing 2 uit. Was al begonnen, zie (nu nog) de noodzaak niet voor de resterende aflevering een DVD te kopen.quote:
Toen hij thuis kwam heeft ie wel in een keer vanalles opgeruimd en dergeljike, dus ik denk toen wel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg Soemp, is Wiebel niet zenuwachtig?
Komt nog wel denk ik. Als het bijna zover isquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:14 schreef Soempie het volgende:
Toen hij thuis kwam heeft ie wel in een keer vanalles opgeruimd en dergeljike, dus ik denk toen wel.Maar behalve pijn in m'n rug en wat bloed is er niks aan de hand. Wat Diaan ook al zegt: vaak/ meestal doet het niks.
Lijkt me een goeie instellingquote:Ik ben juist helemaal niet meer zenuwachtig. Eerder nieuwsgierig naar hoe het allemaal gaat voelen en naar de baby zelf. Ik maakte me zo druk om de verloskundige die tussen m'n benen zou kijken en er vingers in zou steken enzo, voor dat deel van de bevalling. En nu weet ik hoe dat is en maakt het me ook niet meer uit. 't Gaat vast verrekte pijn doen, maar daar maak ik me dus geen zorgen om.
Nou ja, bezorgd is 'ie altijd al geweestquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:17 schreef Soempie het volgende:
Oja, hij zat vanmiddag de hele tijd beneden, terwijl hij eigenlijk wel zin had om dat schietspel te doen. Dus toen heb ik hem gerustgesteld en naar boven gestuurd.Dus toch wel wat zenuwachtig.
Hij lekt dus? Dat zou je moeten zien toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb echt een grafhumeur... mijn koffiepotje doet het niet meer nadat ik uit goeie voorzorg er een nieuwe filterring voor heb gekocht in Italie
En wat ik ook probeer, nu komt de koffie niet meer omhoog
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb echt een grafhumeur... mijn koffiepotje doet het niet meer nadat ik uit goeie voorzorg er een nieuwe filterring voor heb gekocht in Italie
Niemand nog?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
koffie is een serieus ietsquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niemand nog?
Kop ik hem wel even in:
Zo lang het bij de koffie blijft die niet meer omhoog komt.. is de schade te overzien.
ring sluit dus niet goed, geen drukopbouwquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
per pak?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:21 schreef Soempie het volgende:
WG
Bastongekoeken zijn wel heel lekker.
Ja dat welquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:21 schreef Soempie het volgende:
WG
Ducktape! Tie-raps!quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ring sluit dus niet goed, geen drukopbouw
Eensquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:21 schreef Soempie het volgende:
WG
Dan niet meer.quote:
Ja, ik heb al een voorspelling gedaan. 9 Maart.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan niet meer.
Ik zie dat er een Elfstedenforum is.
Dat was ook onze conclusie, maar de oude ring was helemaal gaar dus die is weg, en de ring van mn oude koffiepotje blijkt ook niet te helpen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ring sluit dus niet goed, geen drukopbouw
Ik denk dat de gekochte ring dunner is. Maar heb je geen lekgeluiden dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat was ook onze conclusie, maar de oude ring was helemaal gaar dus die is weg, en de ring van mn oude koffiepotje blijkt ook niet te helpen.
Dus blijkbaar is Bialetti weer zo'n kutmerk dat alleen met dure eigen onderdelen werkt
Muahahaha zat het trechtertje niet verstopt dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Vriendje heeft de koffietrechtertjes omgewisseld en nu doet ie het wel!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vast niet. Ik was al in jubelstemming toen ze zei dat ik 1 cm ontsluiting heb.Hoef ik die niet meer te doen.
Nouja, hij lekt lucht, en dat hoor je wel jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat de gekochte ring dunner is. Maar heb je geen lekgeluiden dan?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Muahahaha zat het trechtertje niet verstopt dan?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Muahahaha zat het trechtertje niet verstopt dan?
Hier noodweerquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Heerlijk weertje is het hier
Maar na het verwisselen doet 'ie het wel? En lekt dus ook niet meer?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, hij lekt lucht, en dat hoor je wel ja
heb je er daar dan meer van in 1 maat?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Hij had m nu met water alleen laten lopen, de koffieproef moet ie dus nog doorstaan, maar ik heb goeie hoop ja!quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar na het verwisselen doet 'ie het wel? En lekt dus ook niet meer?
Koffie geeft wel tegendruk en misschien dat 'ie dat dan weer niet aankan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hij had m nu met water alleen laten lopen, de koffieproef moet ie dus nog doorstaan, maar ik heb goeie hoop ja!
Nou zijn we er al een paar dagen mee aan het stoeien, dus misschien zijn die trechtertjes wel eerder verwisseld hoor...
Maar men, wat kan ik daar opgefokt van raken
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb je er daar dan meer van in 1 maat?
Oeh, die rimboemanier, dat lijkt me wel nasty als je dan toch niet voorzichtig genoeg drinktquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Koffie geeft wel tegendruk en misschien dat 'ie dat dan weer niet aankan.
En erg frustrerend inderdaad.
Anders zet je het op de rimboe manier. Koffie in je kopje en verzichtig drinken.
Ja, ooit een "lekke" cafetierre gehad. Goor joh, zo'n hap koffiegruis in je mondquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh, die rimboemanier, dat lijkt me wel nasty als je dan toch niet voorzichtig genoeg drinkt
Nou, lees ik net niet dat je nog 4 van die potjes hebt?quote:Voor noodgevallen hebben we zakjes nescafe espresso, die zijn wel te doen.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc, liefje![]()
En ik moest stiekem lachen om je ninja edit
Een goeie port is altijd een plezier.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ja maar inmiddels is de koffie op... *huil*
Het is trouwens ook al vet laat, dus ik heb ook maar niet meer zo'n nescafe genomen. Ik heb nu port
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |