Oliebollen hadden we 's middags zelf wel gemaakt en gegeten, 's avonds hadden we ze niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel gezellig.
Oliebollen en Auld Lang Syne.![]()
Ik maak kans op een woningquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:36 schreef MadMaster het volgende:
Even bijgelezen in dit topic en we hebben dus een nieuwe woning voor Etc. (waar meer info?)
Volgende week bezichting/keuzemoment?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik maak kans op een woningsta 3de bij 2 woningen, is nog afwachten
Erg Nederlands volgens mij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:41 schreef Soempie het volgende:
Zijn oliebollen iets Nederlands of toch niet?
Geen idee, hoop dat het wel een beetje snel gaatquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgende week bezichting/keuzemoment?
Valt meequote:En is dat vlakbij Tolbert?
In Schotland kende ze het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:41 schreef Soempie het volgende:
Zijn oliebollen iets Nederlands of toch niet?
Voorzichtig met de poedersuiker is MM zeker niet geweest.quote:
Het was de vraag of ze daarvoor te porren waren, maar al snel ging het nieuws door het dorpje en stonden ze in de rij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:54 schreef wyccie het volgende:
Mooi dat ze in de rij staan voor jullie oelieboelies.
Nee, heb ook niks meer gezegd er over.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MM, nog iets van het verhuurbedrijf gehoord over de waterschade?
Ja, we waren op een gegeven moment 'bang' dat we zelf niets meer zouden hebben 's avonds. Ze kwamen ze op een gegeevn moment met 6 stuks tegelijk halen voor de mensen 'at home'..quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:34 schreef Soempie het volgende:
Op alle drie de foto's staan ook steeds andere mensen, dus daar is ook aan te zien dat het goed liep.
Ze heeft alleen het vlies losgemaakt. En dat kan dan binnen 48 uur (las ik net op internet) de bevalling op gang helpen, omdat er een hormoon vrij komt. En daarna was er bloed. Maar ik denk dat het bij K. dan net wat anders is gegaan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar Soemp heeft ze nou geprobeerd een wee op de wekken? Toen ze dat deed bij K. trouwens had die al 3 cm geloof ik
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze heeft alleen het vlies losgemaakt. En dat kan dan binnen 48 uur (las ik net op internet) de bevalling op gang helpen, omdat er een hormoon vrij komt. En daarna was er bloed. Maar ik denk dat het bij K. dan net wat anders is gegaan.
Ik word een beetje gestoord van de oma's trouwens. Stelletje zenuwpezen.
Blijven ze bellen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:18 schreef Soempie het volgende:
Elke dag en berichtjes via facebook.quote:
Wat lief! Gaan jullie elkaar voor het eerst in het echie zien.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga een date regelen voor E. en mij
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:34 schreef Etcetera het volgende:
Telefoon uitzetten, op offline op facebook en kijken wat voor berichtjes er verschijnen!quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Elke dag en berichtjes via facebook.
Omdat een date voor mij gevoelsmatig iets is wat je vóór een relatie doet, niet tijdensquote:
Wiebel is er al mee begonnen zelf te bellen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Telefoon uitzetten, op offline op facebook en kijken wat voor berichtjes er verschijnen!
Maar, hoezo noem je het een date dan? Je regelt dan toch gewoon een uitje? Ik begrijp het niet.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat een date voor mij gevoelsmatig iets is wat je vóór een relatie doet, niet tijdens
Rustig maar mamaquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar, hoezo noem je het een date dan? Je regelt dan toch gewoon een uitje? Ik begrijp het niet.
Alleen doe je het volgens mij ook niet slechtquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Rustig maar mama't was meer een geintje
Ik sprak 'm aan op msn, met pssst, lekker ding, zin om een keer te daten? En hij zei: oeh, dat klinkt goed!
We zijn een beetje gestoord samen
quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:41 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Alleen doe je het volgens mij ook niet slecht
Jamaar, dat vertelde je er niet bij.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Rustig maar mama't was meer een geintje
Ik sprak 'm aan op msn, met pssst, lekker ding, zin om een keer te daten? En hij zei: oeh, dat klinkt goed!
We zijn een beetje gestoord samen
Dat eerste of dat laatstequote:Op donderdag 5 januari 2012 18:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jamaar, dat vertelde je er niet bij.
Heb je al iets leuks in gedachten?
Strandwandelingquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat eerste of dat laatste
Ik heb nog geen idee eerlijk gezegd. Wat doe je op een eerste date? (behalve bioscoop, dat doen we regelmatig)
Strandwandeling en vliegeren.quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:49 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Strandwandeling
of een onwennige afspraak in een belgisch bieren cafe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Wordt meer "wegduiken voor rondvliegende strandtenten" op het moment, verder wel één van mijn favorietenquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Strandwandeling en vliegeren.En dan warme choco drinken in een strandtent.
Ik heb gewoon nog nooit een eerste date gehadquote:Op donderdag 5 januari 2012 18:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat eerste of dat laatste
Ik heb nog geen idee eerlijk gezegd. Wat doe je op een eerste date? (behalve bioscoop, dat doen we regelmatig)
quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Schotland kende ze het in ieder geval niet.
Oelieboelies, oilballs, donuts en andere namen gaven de Schotten ze.
Hieronder wat plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja, zag ik van de week een trailer van. Kijken of het me lukt te kijkenquote:Op donderdag 5 januari 2012 19:31 schreef Soempie het volgende:
Nog een uurtje tot WIDM.Kijken er nog meer mensen hier? Diaan keek vorig jaar wel, toch?
Moet je het nú al spannend maken?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:34 schreef Etcetera het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je het nú al spannend maken?
[..]
Dus we zien je vannacht hier?quote:Op donderdag 5 januari 2012 18:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze heeft alleen het vlies losgemaakt. En dat kan dan binnen 48 uur (las ik net op internet) de bevalling op gang helpen, omdat er een hormoon vrij komt. En daarna was er bloed. Maar ik denk dat het bij K. dan net wat anders is gegaan.
Wat is het scenario? Spionnenspel?quote:
[..]
Ik denk Art, die heeft vast een dubbelrol...quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk dat Marit het gedaan heeft
Ik zie dat ik je nummer niet meer heb.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stuur me even een SMS als het vannacht zover is, dan kruip ik achter de laptop...![]()
4-6 Uur is nog relatief lang, het kan sneller gedaan zijn...quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie dat ik je nummer niet meer heb.
Maar dan nog denk ik dat je ruim de tijd hebt voordat het zover is en dat je allang weer wakker bent
Alhoewel ik wel eens verhalen heb gehoord van 4-6 uur
Yeps... ik kijk weer.quote:Op donderdag 5 januari 2012 19:31 schreef Soempie het volgende:
Nog een uurtje tot WIDM.Kijken er nog meer mensen hier? Diaan keek vorig jaar wel, toch?
Toen ik zwanger was van Twan ben ik 2x gestript... zonder resultaat helaas. Strippen helpt vaker niet dan wel. Ik hoop voor Soempie dat het bij haar wel werkt...quote:
mijn nicht was 14 uur bezig met de eerste en de 2de was er in 2 uur.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie dat ik je nummer niet meer heb.
Maar dan nog denk ik dat je ruim de tijd hebt voordat het zover is en dat je allang weer wakker bent
Alhoewel ik wel eens verhalen heb gehoord van 4-6 uur
Dat dus.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Het begrip 'strippen' vond ik altijd wel iets hebben, maar vanaf nu is dat toch wel iets minder geworden...
Schier onmogelijk...quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het veer is vandaag uit de vaart he
Verbaast me niks, een collega woont/werkt deels op Schier (ze hebben daar een boekenwinkel) en de terugtocht zondag was al pittig...quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het veer is vandaag uit de vaart he
Dat vind ik leuk om te horenquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb besloten dat E. en ik naar Schier gaan, strandwandeling, warme choco daarnaNu nog even bepalen wanneer
Wait, whutquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat vind ik leuk om te horen
Vernoemen jullie dan wel een kind naar me, aangezien ik geholpen heb de eerste date te plannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |