Het raakt een beetje op he?quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:42 schreef Whiteguy het volgende:
Bij WIDM zouden bekende Nederlanders meedoen.
Ik ken alleen Dio en Frits Huffnagel...
Ah, nadat ze de alien-zonnebril afzette, meisje van eenvandaag / brandpunt komt ook bekend voor.
Edit: maarten van der weijden is ook een 'oh-ja' momentje.
Zolang het maar geen bluswater is is het toch geen ramp.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:01 schreef Nembrionic het volgende:
HAGEL!
En we hadden lekkage van de week
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zolang het maar geen vruchtwater is is het toch geen ramp.
quote:
"Ofy does Dallas" is deel 1?quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:26 schreef Ofyles2 het volgende:
@TT: Ik ben nog niet begonnen aan mijn nieuwste DVD-reeks...
Nope.quote:
Ah, zoiets als Fucking Åmål...quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nope.
The Bridge.
Een Zweeds-/Deense krimi.
Dat is een romantische film, niet mijn genre.quote:
Ja, ik dacht echt toen ik de foto's zag dat ze weer eens een widm hadden zonder bekende Nederlanders.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:42 schreef Whiteguy het volgende:
Bij WIDM zouden bekende Nederlanders meedoen.
Ik ken alleen Dio en Frits Huffnagel...
Ah, nadat ze de alien-zonnebril afzette, meisje van eenvandaag / brandpunt komt ook bekend voor.
Edit: maarten van der weijden is ook een 'oh-ja' momentje.
Ik kan me nog herinneren dat je die ooit aanraadde en dat die toen zo moeilijk te krijgen was.quote:
Vast niet. Ik was al in jubelstemming toen ze zei dat ik 1 cm ontsluiting heb.quote:Op donderdag 5 januari 2012 20:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toen ik zwanger was van Twan ben ik 2x gestript... zonder resultaat helaas. Strippen helpt vaker niet dan wel. Ik hoop voor Soempie dat het bij haar wel werkt...
Ja, en zonder ondertitels heb je er niks aan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat je die ooit aanraadde en dat die toen zo moeilijk te krijgen was.
Neuh niet echtquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, en zonder ondertitels heb je er niks aan.
Er ligt nog een DVD bij Fame, even kopen voordat het niet meer kan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat je die ooit aanraadde en dat die toen zo moeilijk te krijgen was.
Neuh, ik geloof het welquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Er ligt nog een DVD bij Fame, even kopen voordat het niet meer kan.
Mijn kennis van het Deens en Zweeds is gemiddeld, al is lezen natuurlijk makkelijker dan verstaan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, en zonder ondertitels heb je er niks aan.
Canvas zendt momenteel The Killing 2 uit. Was al begonnen, zie (nu nog) de noodzaak niet voor de resterende aflevering een DVD te kopen.quote:
Toen hij thuis kwam heeft ie wel in een keer vanalles opgeruimd en dergeljike, dus ik denk toen wel.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg Soemp, is Wiebel niet zenuwachtig?
Komt nog wel denk ik. Als het bijna zover isquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:14 schreef Soempie het volgende:
Toen hij thuis kwam heeft ie wel in een keer vanalles opgeruimd en dergeljike, dus ik denk toen wel.Maar behalve pijn in m'n rug en wat bloed is er niks aan de hand. Wat Diaan ook al zegt: vaak/ meestal doet het niks.
Lijkt me een goeie instellingquote:Ik ben juist helemaal niet meer zenuwachtig. Eerder nieuwsgierig naar hoe het allemaal gaat voelen en naar de baby zelf. Ik maakte me zo druk om de verloskundige die tussen m'n benen zou kijken en er vingers in zou steken enzo, voor dat deel van de bevalling. En nu weet ik hoe dat is en maakt het me ook niet meer uit. 't Gaat vast verrekte pijn doen, maar daar maak ik me dus geen zorgen om.
Nou ja, bezorgd is 'ie altijd al geweestquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:17 schreef Soempie het volgende:
Oja, hij zat vanmiddag de hele tijd beneden, terwijl hij eigenlijk wel zin had om dat schietspel te doen. Dus toen heb ik hem gerustgesteld en naar boven gestuurd.Dus toch wel wat zenuwachtig.
Hij lekt dus? Dat zou je moeten zien toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb echt een grafhumeur... mijn koffiepotje doet het niet meer nadat ik uit goeie voorzorg er een nieuwe filterring voor heb gekocht in Italie
En wat ik ook probeer, nu komt de koffie niet meer omhoog
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb echt een grafhumeur... mijn koffiepotje doet het niet meer nadat ik uit goeie voorzorg er een nieuwe filterring voor heb gekocht in Italie
Niemand nog?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
koffie is een serieus ietsquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niemand nog?
Kop ik hem wel even in:
Zo lang het bij de koffie blijft die niet meer omhoog komt.. is de schade te overzien.
ring sluit dus niet goed, geen drukopbouwquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
per pak?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:21 schreef Soempie het volgende:
WG
Bastongekoeken zijn wel heel lekker.
Ja dat welquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:21 schreef Soempie het volgende:
WG
Ducktape! Tie-raps!quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ring sluit dus niet goed, geen drukopbouw
Eensquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:21 schreef Soempie het volgende:
WG
Dan niet meer.quote:
Ja, ik heb al een voorspelling gedaan. 9 Maart.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan niet meer.
Ik zie dat er een Elfstedenforum is.
Dat was ook onze conclusie, maar de oude ring was helemaal gaar dus die is weg, en de ring van mn oude koffiepotje blijkt ook niet te helpen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ring sluit dus niet goed, geen drukopbouw
Ik denk dat de gekochte ring dunner is. Maar heb je geen lekgeluiden dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat was ook onze conclusie, maar de oude ring was helemaal gaar dus die is weg, en de ring van mn oude koffiepotje blijkt ook niet te helpen.
Dus blijkbaar is Bialetti weer zo'n kutmerk dat alleen met dure eigen onderdelen werkt
Muahahaha zat het trechtertje niet verstopt dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Vriendje heeft de koffietrechtertjes omgewisseld en nu doet ie het wel!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 21:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vast niet. Ik was al in jubelstemming toen ze zei dat ik 1 cm ontsluiting heb.Hoef ik die niet meer te doen.
Nouja, hij lekt lucht, en dat hoor je wel jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat de gekochte ring dunner is. Maar heb je geen lekgeluiden dan?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Muahahaha zat het trechtertje niet verstopt dan?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Muahahaha zat het trechtertje niet verstopt dan?
Hier noodweerquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Heerlijk weertje is het hier
Maar na het verwisselen doet 'ie het wel? En lekt dus ook niet meer?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nouja, hij lekt lucht, en dat hoor je wel ja
heb je er daar dan meer van in 1 maat?quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Hij had m nu met water alleen laten lopen, de koffieproef moet ie dus nog doorstaan, maar ik heb goeie hoop ja!quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar na het verwisselen doet 'ie het wel? En lekt dus ook niet meer?
Koffie geeft wel tegendruk en misschien dat 'ie dat dan weer niet aankan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hij had m nu met water alleen laten lopen, de koffieproef moet ie dus nog doorstaan, maar ik heb goeie hoop ja!
Nou zijn we er al een paar dagen mee aan het stoeien, dus misschien zijn die trechtertjes wel eerder verwisseld hoor...
Maar men, wat kan ik daar opgefokt van raken
Jaquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb je er daar dan meer van in 1 maat?
Oeh, die rimboemanier, dat lijkt me wel nasty als je dan toch niet voorzichtig genoeg drinktquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Koffie geeft wel tegendruk en misschien dat 'ie dat dan weer niet aankan.
En erg frustrerend inderdaad.
Anders zet je het op de rimboe manier. Koffie in je kopje en verzichtig drinken.
Ja, ooit een "lekke" cafetierre gehad. Goor joh, zo'n hap koffiegruis in je mondquote:Op donderdag 5 januari 2012 22:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeh, die rimboemanier, dat lijkt me wel nasty als je dan toch niet voorzichtig genoeg drinkt
Nou, lees ik net niet dat je nog 4 van die potjes hebt?quote:Voor noodgevallen hebben we zakjes nescafe espresso, die zijn wel te doen.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Etc, liefje![]()
En ik moest stiekem lachen om je ninja edit
Een goeie port is altijd een plezier.quote:Op donderdag 5 januari 2012 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ja maar inmiddels is de koffie op... *huil*
Het is trouwens ook al vet laat, dus ik heb ook maar niet meer zo'n nescafe genomen. Ik heb nu port
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |