Godver! Ik wil het net postenquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:07 schreef Etcetera het volgende:
Broek van kostuum te klein, blazer zit goed : dilemma! pareltje
Echt hequote:Op donderdag 5 januari 2012 10:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Godver! Ik wil het net posten
Wát een topic
nee, ik heb een entresol in de woonkamer, en mijn bovenverdieping loop over het appatement van mijn benedenbuurman heen. 2 appartementen beslaan 3 woonlagen. zijn slaapkamers liggen onder mijn woonkamer, hij heeft ze dus op de begane grond en hij komt op de eerste verdieping binnen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maisonette? Overdreven zitkuil?
Ik snap er geen flikker meer van maar ik ben dan ook moequote:Op donderdag 5 januari 2012 10:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, ik heb een entresol in de woonkamer, en mij bovenverdieping loop over het appatement van mijn benedenbuurman heen. 2 apartementen beslaan 3 woonlagen. zijn sallpkamers liggen onder mijn woonkamer, hij heeft ze dus op de begane grond en hij komt op de eerste verdieping binnen.
snap je het nog?
Ik ook niet Maar ik weet zo ook niet wat een entresol isquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap er geen flikker meer van maar ik ben dan ook moe
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tussenvloerquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook niet Maar ik weet zo ook niet wat een entresol is
Ik zeg pics!
Wat ik dacht!quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ook niet Maar ik weet zo ook niet wat een entresol is
Ik zeg pics!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:15 schreef Bart het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tussenvloer
Weer wat geleerdquote:
Ik mag toch hopen dat een mod hem aanspreekt op zijn taalgebruik jegens Lienekien, ik vind het echt te ver gaanquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Echt he'ik heb meer stijl dan de gemiddelde FOK!ker'
En dan een pak kopen van 30 euro
En dan ook nog Lienekien uitschelden voor sletje én excuses van haar verwachten
Die gast is gewoon van de wereld joh. Lienekien is wijs genoeg om te weten hoe ze dat op moet vattenquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:23 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat een mod hem aanspreekt op zijn taalgebruik jegens Lienekien, ik vind het echt te ver gaan
Klopt. En dat is wel te doen hoor, ik heb geen toilet op de verdieping omdat ik dan ergens in de keuken een koker had moeten maken waar de afvoer doorheen kan en dat was het me niet waard.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:50 schreef Soempie het volgende:
Wij hebben alleen een toilet beneden en ik denk TM ook?
quote:
Pa is weer uit het ziekenhuis, hartritmestoornissen bleken de oorzaak.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Welkom terug!
Alles nog goed afgelopen met die vader?
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ben toch wel heel blij met een wc op de verdieping, ons vorige huis had de badkamer op de klassieke jaren 30-huizen-plek, in de uitbouw achter de keuken. Onverwarmd dus steenkoud in de winter
Dat begint over een paar dagenquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:10 schreef Soempie het volgende:
Normaal gesproken hoef ik er 's nachts toch niet uit.
Heb je oud en nieuw in Edinburgh gevierd? Daar schijnt het juist een groot feest te zijnquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:25 schreef MadMaster het volgende:
Oud en nieuw was leuk, maar erg 'bekrompen' naar Nederlandse maatstaven.
Mixed feelings dus...
quote:
Dat moet ik ook, maar het waait en ik heb geen zin...quote:
Maar je krijgt er vast zóveel voor terugquote:
Ach joh, misschien heb je geluk met de grabbelton...quote:
Maar de whiskey was wel goed?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:25 schreef MadMaster het volgende:
Vakantie was chaotisch, rommelig, door alle gebeurtenissen.
De terugrit naar Edinburgh was ook een ramp, aangezien de wind met 100mph over het land ging en ik werkelijk alles heb zien vliegen wat kon. Benzine zo goed als op, bruggen afgesloten, zodat je niet de rivieren over kon steken, alle tankstations dicht, geweldig...
Oud en nieuw was leuk, maar erg 'bekrompen' naar Nederlandse maatstaven.
Mixed feelings dus...
Ja, hechtingen. 80% van de vrouwen scheurt uit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar je krijgt er vast zóveel voor terug![]()
Moet dit?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, hechtingen. 80% van de vrouwen scheurt uit.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind van nietquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Liever niet, maar dat is niet aan mijquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Liever niet, maar dat is niet aan mij
Dan kan ik met een gerust hart wat tosti's gaan bakkenquote:
Gekapt? Ze knippen toch?quote:
Hm, dat is niet tof. Vreemd sfeertje denk ik?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:53 schreef CaLeX het volgende:
Best wel heftig, de reorganisatie gesprekken zijn hier bezig.
Mensen die hier 30+ jaar hebben gewerkt krijgen een hand en mogen naar huis
Geen sociaal plan? Geen rugzakregelingen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:53 schreef CaLeX het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:53 schreef CaLeX het volgende:
Dat klinkt als een negatief iets?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:00 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh en ik ben bang dat ik na gister wel een plekje heb verworven in het quizteam van m'n collega waar ik gister en vorige week bij inviel
Nee, ik vind het leuk en het is gezellig. En het zijn allemaal 40-ers, dus ik ben wel een toegevoegde waarde in bijvoorbeeld de muziekrondesquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klinkt als een negatief iets?
Boventallig/overcompleet is vaak een erg geniepige manierquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:05 schreef CaLeX het volgende:
@Nem, wel een sociaal plan maar die hebben ze wat afgebroken vorig jaar (anders konden we meteen stoppen)
Voor mij houd het in dat als ik boventallig verkaard word dan heb ik nog een maand 100%, en daarna de WW in. Mocht ik voor de WW een andere baan vinden dan krijg ik 10k bruto mee, daarna 17,5k
Weggaan vind ik niet erg, maar na 2,5 jaar in wil ik wel eens weten waar ik aan toe ben.....
Ik heb wel een toilet op mijn eigen verdiepingquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die maat van de woonkamer op je tekening is net zo groot als een redelijke slaapkamer
wat ik veel storender zou vinden is het ontbreken van het toilet op de 1ste verdieping.....
Als je wikipedia leest is de vide schijnbaar juist het stuk waar de vloer ontbreekt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:33 schreef wyccie het volgende:
Vannacht dacht ik tijdens die regenstorm nog aan Soempie. Visioenen van een Wiebel en Soempie in een klein autootje in de harde wind.
Maar ze gaat natuurlijk thuis bevallen, dus mijn medelijden gaat nu uit naar de verloskundige.![]()
Soms is er dus weinig verschil tussen een vide en entresol, Jojo, of niet?
quote:Een vide ontstaat als een deel van een verdiepingsvloer wordt weggelaten waardoor uitzicht op een lagere verdieping ontstaat.
Het eerste is een min, het tweede een plus. Zoiets dus?quote:[entresol]...een zelfdragende constructie die geplaatst wordt tussen twee etagevloeren, en die veel wordt toegepast in een hoge ruimte voor het creëren van extra vloeroppervlakte.
Waarom pas over 3 weken? Echt zwaar klote CaLeX.quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:01 schreef CaLeX het volgende:
@Jojo, iig mans genoeg. Maar die van ons weer niet, die weet wel watvoor functies we hebben (mens volg werk of solliciteren) maar die wil het pas over 3 weken zeggen :S
Soemp vraagje: wat doe je tegenwoordig de hele dag? Ga je nog wel echt de deur uit of is het meer voor de buis hangen tot junior zich meldt?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom pas over 3 weken? Echt zwaar klote CaLeX.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |