Direct na O&N was het maagklachten, keelpijn en behoorlijke koorts.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
klinkt me wel bekend, klinkt een beetje als een zware verkoudheid. Zit een beetje tussen verkouden en griep in (of had je er ook maagklachten bij?)
Ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:07 schreef Soempie het volgende:
't Komt ook na elkaar, dat is toch ook vreemd.
Op zich wel, maar door verragt slaapritme is mijn weerstand natuurlijk niet optimaalquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:18 schreef Soempie het volgende:
Beterschap dan maar.Heb je nu rustige dagen? Dat je even echt uit kunt zieken?
Best wel, ik ben weer 3de (nu 2x, en zijn best mooie huizenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar wel al hoog op de lijst, toch?
Neem er 1 met een USB aansluiting, doet E. ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:38 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik ga niet elke keer die laptop mee naar boven nemen, ik knutsel daar alleen maar en daarvoor heb ik een diskettestation nodig (heeft mijn laptop niet meer) en verder alleen maar internet, daar is die Dell snel genoeg voor. Het is een onhandig trapje en ik hou mijn laptop graag heel.
En anders nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 06:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zolang je niet in Groningen in een polder woont
goedemorgen
Waaromquote:Op donderdag 5 januari 2012 07:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij slaapt op de babykamer.
Heb wel de Auping voor mezelf.
je morgen is niet zo goed als je polder gaat vollopenquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En anders niet![]()
[..]
Ik heb regenlaarzen en regenbroek aangehad op de heenweg. Bleef. Het. Droog.
Oh dat is wel onhandig inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:30 schreef Soempie het volgende:
3e, netjes Etcie, dan gaat het vast niet lang meer duren!
En hij slaapt daar, omdat we elkaar wakker houden. Ik met gedraai en adem heel zwaar/ snurk omdat ik het steeds benauwd heb (longen hebben denk ik niet zoveel ruimte meer) en hij mij omdat het veel te warm is samen (verwarming staat uit op de slaapkamer), hij ook draait en soms ook snurkt. En vanaf 4 uur ben ik meestal sowieso een aantal uur wakker en dan ga ik lezen.
Daar ga ik ook maar vanuitquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je morgen is niet zo goed als je polder gaat vollopen
en als je je laarzen en regenbroek niet had aangetrokken was het gaan regenen
Omdat ik vanaf het station nog 20 minuten loop over het algemeen. Niet altijd, maar als ik de stadsbus mis heb ik geen zin om te wachtenquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Etcie, jij ging toch met de bus naar je werk, waarom dan regenbroek (en laarzen)?
Verkouden word je niet door regen of kou maar door een virusquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat ik vanaf het station nog 20 minuten loop over het algemeen. Niet altijd, maar als ik de stadsbus mis heb ik geen zin om te wachtenEn ik was dinsdag sjompesnat geworden op de terugweg, waardoor ik denk nu zo verkouden ben
Weet ik, maar 1,5 uur een zeiknatte broek aanhebben zal niet hebben geholpenquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Verkouden word je niet door regen of kou maar door een virus
Waar je vatbaarder voor bent als je weerstand wat naar beneden is. En dat is als je nat en koud bentquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je. Plu mee!quote:Wat een rotweer was het vannachtIk zag dat er in Berlijn voor de komende dagen ook regen was voorspeld. Ik hoop dat het meevalt
westenwind, dus je weet wat eraan komtquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat een rotweer was het vannachtIk zag dat er in Berlijn voor de komende dagen ook regen was voorspeld. Ik hoop dat het meevalt
Saai, ja. Ik mis hem ook echt wel, juist omdat hij overdag ook op zolder zit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat is wel onhandig inderdaadmaar het lijkt me ook saai om alleen te slapen?
Wanneer hoor je meer over je baan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:34 schreef Etcetera het volgende:
Hoop dat het inderdaad niet meer te lang duurt. Maar aan de andere kant: m'n baan hangt dus echt af van budget. En dat vind ik naar, geeft een vervelend voorgevoelAlhoewel we vast niet níet gaan samenwonen als ik geen baan heb, want we hebben er allebei zin in
Dat is wel verstandigquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Saai, ja. Ik mis hem ook echt wel, juist omdat hij overdag ook op zolder zit.Ik bedoel, overdag is hij meestal bezig met iets en dan was het 's avonds in bed en 's morgens in bed de tijd om te knuffelen en te kletsen enzo. Overdag zit ie niet zo makkelijk stil.
Eerst ook stug volgehouden bij elkaar te blijven slapen, maar ik was zo moe. En nu ik een tikkend tijdbommetje in m'n buik heb moet ik wel een beetje uitgerust zijn.
Deze maand, als de budgetten bekend zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wanneer hoor je meer over je baan?
fixedquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is wel verstandigGewoon snel ploppen. Alhoewel het er niet rustiger op zal worden, kun je weer samen slapen liggen
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:09 schreef Nembrionic het volgende:
Het gemak dient de mens, de natuur heeft zich maar aan te passen
Ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:10 schreef Etcetera het volgende:
Kunnen jullie dit openenhttp://markt.actiumwonen.(...)ssessorlaan%2027.pdf en
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:09 schreef Nembrionic het volgende:
Het gemak dient de mens, de natuur heeft zich maar aan te passen
Ah zoquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:12 schreef Etcetera het volgende:
Jawelmaar ik vroeg me af of je misschien ingelogd moest zijn om het te kunnen bekijken
Nee en ik snap sowieso wel dat je het na 9 maanden en een boel pijn gewoon zat bentquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kan me geen zak schelen trouwens. Ik heb geen zin om in het ziekenhuis te moeten bevallen.
Er zijn heel veel mensen die liever geen open keuken hebben. Wij hebben een open keuken en ik vind dat zo veel gezelliger.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah zo. Zonde van dat muurtje tussen de keuken en de woonkamer... Voor de rest is het toch een mooie woning zo!
Ik ben ook zo ontzettend blij met de open keuken die ik nu heb, geniet er elke dag van, ook al is het nog maar een tijdelijke keukenquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die liever geen open keuken hebben. Wij hebben een open keuken en ik vind dat zo veel gezelliger.
Mooie huizen, Etcie!
Nouja, m'n nichtje was een paar dagen te laat en bijna dood, omdat de placenta 'op' was. Bij anderen in het topic in OUD was het bijvoorbeeld zo dat het vruchtwater bijna niet meer aanwezig was. Dat zijn toch ook gewoon echte risico's. Daarom ook voor de zekerheid die controles in het ziekenhuis en dan kun je alsnog zelf beslissen af te wachten tot 42 weken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee en ik snap sowieso wel dat je het na 9 maanden en een boel pijn gewoon zat bent
Maar ik blijf het wel een grappig fenomeen vinden dat men er blijkbaar zo panisch over doet en gelijk noodplannen trekt indien baby zich niet aandient op uitgerekende datum.
Vonden wij ook, goede buurt ook wel (niet geheel onbelangrijkquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah zo. Zonde van dat muurtje tussen de keuken en de woonkamer... Voor de rest is het toch een mooie woning zo!
Ik wil gewoon een huisquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die liever geen open keuken hebben. Wij hebben een open keuken en ik vind dat zo veel gezelliger.
Mooie huizen, Etcie!
Ja precies. Samenwonen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een huisopen keuken of niet komt wel als we een huis kunnen kopen
Daar zijn die controles dan toch juist voor? Om te weten of dat zo is? Ik zeg niet dat die controles niet uitgevoerd moeten wordenquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, m'n nichtje was een paar dagen te laat en bijna dood, omdat de placenta 'op' was. Bij anderen in het topic in OUD was het bijvoorbeeld zo dat het vruchtwater bijna niet meer aanwezig was. Dat zijn toch ook gewoon echte risico's. Daarom ook voor de zekerheid die controles in het ziekenhuis en dan kun je alsnog zelf beslissen af te wachten tot 42 weken.
Wel knus.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het worden idd erg kleine kamers beneden als die muur blijft staan. een woonkamer van 4*4 is niet veel.
4,5 bij 3,8quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het worden idd erg kleine kamers beneden als die muur blijft staan. een woonkamer van 4*4 is niet veel.
Je moet gewoon vergelijken met de woonkamer die jullie nu hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:22 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik vond het er nog best groot uitzieneerst maar eens afwachten of we aan de beurt komen met deze huizen
Ja, dat is ook zo. Dat is ook wat ik zeg?quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar zijn die controles dan toch juist voor? Om te weten of dat zo is? Ik zeg niet dat die controles niet uitgevoerd moeten worden
Men..."men" doet. Dus in het algemeen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Dat is ook wat ik zeg?
Ik bedoelde te zeggen dat niemand panisch doet? Ik ben niet verplicht dat inwendige onderzoek uit te laten voeren, dus de verloskundige doet daar ook niet panisch over.
Je hebt de eetkamer ook apart.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:22 schreef Etcetera het volgende:
Oh ik vond het er nog best groot uitzieneerst maar eens afwachten of we aan de beurt komen met deze huizen
Oke, nooit wat van gemerkt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Men..."men" doet. Dus in het algemeen.
Oh, dat kan ik nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet gewoon vergelijken met de woonkamer die jullie nu hebben.
Dan weet je ongeveer hoe groot het in werkelijkheid is
Dat kan gewoon voldoende zijn
Niet iedereen heeft de keuze om een woonkamer van 80m2 te hebben.
Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik nietik lijk op m'n moeder wat dat betreft. Als iemand zegt dat iets 10 m2 is, dan kan ik me daar geen beeld bij vormen. Als ik iets zie, dus in een ruimte sta, kan ik het wel vergelijken met andere ruimtes die ik ken
Dan vergelijk je vanavond.quote:
Oh ik dacht dat je de afmetingen van de een weet, en die van de ander, dat je dan kunt vergelijken zonder dat je het echt hoeft te zienquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
Je weet toch de maten van de woonkamer van je ouders? Zo niet, dan vraag je dat. Dan weet je het dus. Dus stel nou dat dat 32m2 is, dan weet je dat je in dat andere huis de helft van die kamer hebt. Trek je daar even een touwtje.
Och, die hebben ze ook niet bij E., is tegenwoordig misschien heel standaard maar eigenlijk best een luxe als je erover nadenkt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die maat van de woonkamer op je tekening is net zo groot als een redelijke slaapkamer
wat ik veel storender zou vinden is het ontbreken van het toilet op de 1ste verdieping.....
Maisonette? Overdreven zitkuil?quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
slaap op de eerste verdieping en toilet is op de eerste verdieping. Heb nogal een atypische indeling. Mijn woonkamer is gedeeltelijk 2 verdiepingen hoog (5m)
Tnx! Keuken zit er nog niet in, maar voor de rest is het aardig afquote:
Hoezo? Is ie stuk?quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:59 schreef Etcetera het volgende:
Bart, dvd is binnengekomen gisterenEn ik koop die dingen nooit meer, maar de hoesjes van tegenwoordig zijn een beetje gammel geloof ik
Nee, maar er zit in het plastic een recycle-logo gestenceld. D'r zit dus een gat in zeg maarquote:
Ach ja, gegeven paard niet in de bek kijken zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, maar er zit in het plastic een recycle-logo gestenceld. D'r zit dus een gat in zeg maaren dat hoort zo hoor, maar het maakt het doosje er niet steviger op
Ik ben er ook nog steeds blij meequote:Op donderdag 5 januari 2012 10:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach ja, gegeven paard niet in de bek kijken zullen we maar zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |