quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
sheepen, soempen, majo-en, visseren.....
Refreshen, had ik eerst ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Pagina wordt hier niet geladen...
Ik denk dat 'ie weer op vakantie isquote:
Dat was natuurlijk de enige reden voor de opruimactiequote:
Toen ik deze las dacht ik ook al meteen...quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik dus niet aan de slag ga ben ik echt heel kribbig en niet tof tegen Wiebel.En dan zit ik ook heel onrustig. Ik had echt gedacht dat die hele poetsdrang gewoon aan mij voorbij zou gaan. Gister werd Wiebel er ook wel een beetje gestoord van, omdat ik hem een aantal keer nodig had voor totaal overbodige klusjes. Maar hij was wel zo lief te beseffen dat ik het gewoon op m'n heupen had en heeft netjes meegeholpen.
![]()
En hij heeft ook een soort nesteldrang. Hij is al dagen de hele zolder aan het opruimen.
ik wist niet dat ze hoereerde, ze was toch zo gelovig? Ik bedoel dat ze dwaas was kon iedereen we zienquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Geen achterlijke dwaas, gewoon een achterlijke kuthoer...
Mits cadeaus!quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk de enige reden voor de opruimactie
Kun je geloof mijn bovenstaande vraag beantwoorden.
Maar wel al hoog op de lijst, toch?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:47 schreef Etcetera het volgende:
Geen huis, op naar de volgende opties
We zijn alleen gebonden aan de schoolvakanties vanwege zijn werk dus dat is lastig...quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
Of het financieel haalbaar is is natuurlijk erg afhankelijk van wanneer je boekt en voor wanneer je boekt.
In september, net buiten het hoofdseizoen is vaak wel aantrekkelijk. Dan kun je in NYC nog enorm mooi weer hebben.
Of doe wat ik en B gedaan hebben: paar dagen NYC, dan de kusttrein naar Boston.
Oh ja...dan vaak per definitie duurder. Maar mazzeltjes zijn er altijd. Als je overstappen niet erg vindt? (Ja, gevaarlijke vraagquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
We zijn alleen gebonden aan de schoolvakanties vanwege zijn werk dus dat is lastig...
Wij vonden het erg leuk. Het is natuurlijk dé bakermat van de VS. De revolutie is er begonnen en het hele Decleration of Independance verhaal natuurlijk.quote:Het liefst zou ik een dag of 10 gaan, inderdaad een paar dagen NY en dan naar een andere stad. Is Boston een aanrader?
Is het ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lijkt me ook wel een leuk tripje Nem
Overstappen is geen probleem, zag al dat het goedkoper wasquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh ja...dan vaak per definitie duurder. Maar mazzeltjes zijn er altijd. Als je overstappen niet erg vindt? (Ja, gevaarlijke vraag)
Klinkt goedquote:Wij vonden het erg leuk. Het is natuurlijk dé bakermat van de VS. De revolutie is er begonnen en het hele Decleration of Independance verhaal natuurlijk.
Dus wat historische sites, begraafplaatsen van belangrijke lui, mooie oude Engelse bouwstijl.
Wij hadden dan wel ook nog het geluk een fantastische honkbalwedstrijd van de Red Sox te hebben meegemaakt.
En de treinrit is ook erg mooi in die tijd want dan begint de Indian Summer.
Nopequote:Op woensdag 4 januari 2012 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt J trouwens zeker nog niet gesproken?
Ze hoereert niet, maar als ik iemand niet mag laat ik dat duidelijk merken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik wist niet dat ze hoereerde, ze was toch zo gelovig? Ik bedoel dat ze dwaas was kon iedereen we zien
Met overstap is bijna altijd goedkoper. Ik heb ooit eens met 2 overstappen gevlogen(dat doe ik niet zo gauw meer). Dan vlieg je van hot naar her maar het kan zomaar 100 euro schelen op de 500.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Overstappen is geen probleem, zag al dat het goedkoper wasHoewel rechtstreeks natuurlijk relaxter zou zijn want minder vlieguren maar als het niet anders kan
Zeker. En erg relaxte treinen johquote:Klinkt goed
Dat is wel de moeite inderdaadquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met overstap is bijna altijd goedkoper. Ik heb ooit eens met 2 overstappen gevlogen(dat doe ik niet zo gauw meer). Dan vlieg je van hot naar her maar het kan zomaar 100 euro schelen op de 500.
[..]
Been there, done that, AANRDADER!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel de moeite inderdaad
We zouden ook graag nog eens een paar weken langs de westkust reizen maar dat is echt een toekomstdroom
Wat is andersom dan? Ik weet niet wat de gebruikelijke route isquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Been there, done that, AANRDADER!
Zou ik 'm wel andersom doen dan de meeste mensen doen(zoals wij dus deden).
Ik heb ooit met B afgesproken dat nog een keer te gaan doen maar dat zie ik nog niet zo gauw gebeuren.
Ik vrees wel dat hotels relatief duur zijn in de VS.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Overstappen is geen probleem, zag al dat het goedkoper wasHoewel rechtstreeks natuurlijk relaxter zou zijn want minder vlieguren maar als het niet anders kan
[..]
Klinkt goed
Wat wij hebben gezien is Las Vegas > San Diego, Los Angeles, San Francisco en dan terugvliegen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is andersom dan? Ik weet niet wat de gebruikelijke route is
Maar echt TOTAAL niet te vergelijken en als ik die troosteloze hotelfotos bekijk, dan snap je wel dat NYC toch ook wel trektquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vrees wel dat hotels relatief duur zijn in de VS.
Ben zelf wel fan van het Oostblok. Super goedkoop om naartoe te reizen, verblijf kost ook geen ruk, en ondanks dat de vlucht vaak nogal kort is, is het mentaal gezien vaak wel 'ver weg'.
Denk dat als ik nu moest kiezen dit zeker een optie is:
2 uurtjes vliegen, EUR 99 retour vanaf Schiphol, EUR 52 retour vanaf Eindhoven...
SF dan. LA zal een beetje een deceptie zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:34 schreef MaJo het volgende:
Ik zie trouwens dat een ticket naar San Francisco maar 100 euro duurder is, dus een tripje SF en LA is ook een optie
We gaan van de zomer al die kant op, in ieder geval Servie en Bosniequote:Op woensdag 4 januari 2012 22:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik vrees wel dat hotels relatief duur zijn in de VS.
Ben zelf wel fan van het Oostblok. Super goedkoop om naartoe te reizen, verblijf kost ook geen ruk, en ondanks dat de vlucht vaak nogal kort is, is het mentaal gezien vaak wel 'ver weg'.
Denk dat als ik nu moest kiezen dit zeker een optie is:
2 uurtjes vliegen, EUR 99 retour vanaf Schiphol, EUR 52 retour vanaf Eindhoven...
kloptquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
SF dan. LA zal een beetje een deceptie zijn
SF is erg erg leuk.
Ik zou het zelf ook eerder op jouw manier doen, vind ik logischer ofzoquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat wij hebben gezien is Las Vegas > San Diego, Los Angeles, San Francisco en dan terugvliegen.
Veel mensen beginnen bij San Francisco.
Gek idee..maar is het een optie om die laptop mee naar boven te nemen? Of ligt 'ie aan de ketting aan de bank vast?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:35 schreef Wiebelkont het volgende:
Zo'n nieuwerwetse laptop op de bank werkt toch vlotter dan een P4 2.0Ghz Dell bakje op zolder.
Ik probeerde op dat ding en webcamlink te bouwen zodat Cathy gewoon tegen me kan kletsen als ik op zolder zit, maar dat ding is toch een beetje traag, hij had al moeite met tegelijkertijd studio brussel streamen en de SC refreshen, al ligt dat waarschijnlijk aan de layout van de laatste.
Ja wij ook.....en het voordeel is, is dat je kans hebt op en gratis veel grotere auto dan die je geboekt hebt en voor betaalt, omdat die dingen terug moeten naar SF.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook eerder op jouw manier doen, vind ik logischer ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |