wij van wc eend...quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:05 schreef mymoodfentje het volgende:
Dat blijkt uit een onderzoek onder tienduizend Britten door een fabrikant van dieetondersteunende middelen, meldt de Daily Mail.![]()
Oh, wacht... WC-eend.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:05 schreef mymoodfentje het volgende:
Dat blijkt uit een onderzoek onder tienduizend Britten door een fabrikant van dieetondersteunende middelen, meldt de Daily Mail.![]()
Precies, die zouden gewoon zeggen "goed plan, misschien doe ik dat ooit ook nog eens" waarna er weer een kroket naar binnen geschoven wordtquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:02 schreef ikjijallebei het volgende:
Mannen zouden elkaar steunen, niks jaloersheid etc, sterker nog: mannen boeit het gewoon niet. Die chillen.
Daarom: mannen
Maar in veel gevallen kan het ook geen kwaad (wat gezondheid betreft).quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:05 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als iemand wil vermageren - wat in veel gevallen totaal onnodig is - dan boeit me dat geen ene flikker. Hun lijf, hun gezondheid en hun probleem.
Neemt niet weg dat vrouwen ergere backstabbers zijn naar het eigen geslacht.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:05 schreef mymoodfentje het volgende:
Genoeg vrouwen die melden op dieet te gaan terwijl ze nu al wegwaaien bij stormwind...quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar in veel gevallen kan het ook geen kwaad (wat gezondheid betreft).
"IK BEN TE DIK!quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die melden op dieet te gaan terwijl ze nu al wegwaaien bij stormwind...
Vrouwen zijn altijd fantastisch. Ook heel bescheiden!quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:10 schreef kikoooooo het volgende:
Vrouwen zijn in dit soort dingen zo fantastisch
Zo lang het niet slecht is voor hun gezondheid, boeiend.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die melden op dieet te gaan terwijl ze nu al wegwaaien bij stormwind...
Dat is idd de werkelijke reden dat ze het doen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"IK BEN TE DIK!"
Allemaal aandachtshoerderij.
Zoiets kun je ook beter discreet doen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:13 schreef Chai het volgende:
Dat is idd de werkelijke reden dat ze het doen.Iemand die allemaal weerstand tegen haar (serieuze) diëetplannen verwacht zal dat niet zo uitgebreid aan iedereen mede delen, tenzij het vooral voor de aandacht is.
Ik vind dit soort dingen echt geniaal aan vrouwen, heerlijk. Mijn vriendin viel ook een paar kilo af, echt duidelijk te zien. Een van haar beste vriendinnen, die afgelopen jaar wel 10kg aankwam, zei dat ze er helemaal niks van kon zien. Heerlijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vrouwen zijn altijd fantastisch. Ook heel bescheiden!
Nu weet ik zeker dat ik goede vriendinnen heb.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen echt geniaal aan vrouwen, heerlijk. Mijn vriendin viel ook een paar kilo af, echt duidelijk te zien. Een van haar beste vriendinnen, die afgelopen jaar wel 10kg aankwam, zei dat ze er helemaal niks van kon zien. Heerlijk
Da's lachen heh, dan weet je dat ze jaloers zijn. Prachtig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen echt geniaal aan vrouwen, heerlijk. Mijn vriendin viel ook een paar kilo af, echt duidelijk te zien. Een van haar beste vriendinnen, die afgelopen jaar wel 10kg aankwam, zei dat ze er helemaal niks van kon zien. Heerlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |