Ik heb het een tijd als sig gehad: a dirty mind, a joy foreverquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel van het NSFW-spul, getuige dat recente gifje
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:42 schreef Soempie het volgende:
Sinds 2 dagen nesteldrang. Gister de hele badkamer gedaan en nog op m'n knieen de badkamervloer gepoetst en toen moest Wiebel me overeind helpen.![]()
En ik zie nu vlekjes op de plint van de keuken. Aaargh, dat kan natuurlijk niet he.Daar gaat de baby straks wakker van liggen natuurlijk.
Als ik dus niet aan de slag ga ben ik echt heel kribbig en niet tof tegen Wiebel.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:44 schreef Etcetera het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag he: kun je daar nou niets tegen doen dandie poetsdrang enzo
Je kunt er niks tegen doen. Wel iets mee doen: poetsenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:44 schreef Etcetera het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag he: kun je daar nou niets tegen doen dandie poetsdrang enzo
Een van mijn leraren op de HES zei dat wel eens tijdens een les, als een onderwerp wat dubbelzinnig kon worden besprokenquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb het een tijd als sig gehad: a dirty mind, a joy forever
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als ik dus niet aan de slag ga ben ik echt heel kribbig en niet tof tegen Wiebel.En dan zit ik ook heel onrustig. Ik had echt gedacht dat die hele poetsdrang gewoon aan mij voorbij zou gaan. Gister werd Wiebel er ook wel een beetje gestoord van, omdat ik hem een aantal keer nodig had voor totaal overbodige klusjes. Maar hij was wel zo lief te beseffen dat ik het gewoon op m'n heupen had en heeft netjes meegeholpen.
![]()
En hij heeft ook een soort nesteldrang. Hij is al dagen de hele zolder aan het opruimen.
Ah lief! Ja, ik had hier een tijdje terug gepost, omdat ik in OUD er per ongeluk achter kwam dat Soemp zwanger is. Nu blijft dit topic hangen in mijn actieve topics en ik moet elke week weer ff spieken of er al een kleine Soempie isquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef iamredleader het volgende:
Nesteldrang FTW en WTF tegelijk![]()
Hee, Jojoortje, leuk je weer hier te zien
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef iamredleader het volgende:
Hee, Jojoortje, leuk je weer hier te zien
Ik weigerquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als de rest van de SC nou ook baby's maakt, dan blijft ze terugkomen.![]()
Ik verwacht een AKQ babyboom nu he!?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jojoor, hoe is het bij jou?
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik verwacht een AKQ babyboom nu he!?
Hier ook goedIedereen om me heen wordt zwanger
En iedereen vraagt wanneer ik de volgende ben!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik woon sinds een half jaar samen
Jaaaa! Heel gelukkig in onze nieuwe crib. Ook klaar met studeren. Leerkracht groep 5 atmquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaat het allemaal goed? En ben je ook klaar met studeren?
Wacht ff... die zolder kon je toch alleen met een trapje bij, en dat kon jij toch niet meer doen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef Soempie het volgende:
En hij heeft ook een soort nesteldrang. Hij is al dagen de hele zolder aan het opruimen.
Fixedquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
Nu blijft dit topic hangen in mijn actieve topics en ik moet elke paar uur weer ff spieken of er al een kleine Soempie is
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:52 schreef Soempie het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]duurt nog wel zo'n 18-20 weken, maar #2 is op weg
Nesteldrang / vluchtgedrag.... Patatoe, Patetoequote:Op woensdag 4 januari 2012 15:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik sla ook een rondje over en niet alleen omdat ik geen babyomhulsel hebquote:
Hoe weet jij datquote:
Wat goed! Je hebt het mooi voor elkaar dus allemaal.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jaaaa! Heel gelukkig in onze nieuwe crib. Ook klaar met studeren. Leerkracht groep 5 atm
Tsja, die van ons was nog bekleed met oud tapijt. Dus het was:quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo de trap staat in de verf. En een in de grondverf geleverde trap, die tijdens het klussen in beschermd door board op de tredes, schuur je licht op met de hand en schilder je, in een uur of 5
Ik ben bang dat ik het van je win qua urenquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsja, die van ons was nog bekleed met oud tapijt. Dus het was:
1. tapijt verwijderen
2. lijmresten verwijderen met chemische rotzooi
3. met grof geweld alles schuren
4. met "minder grof" geweld alle kleine hoekjes schuren
5. grondlaag
6. licht opschuren
7. eerste coat
8. heel licht opschuren
9. aflakken
10. anti-slip strips leggen en vastmaken
Al met al heel wat uurtjes dusmaar nogmaals: in dit huis zitten alleen al aan vrijwilligers-uren heel wat dagen... zal eens een schatting maken.... ik denk zeker 2.000 uur aan eigen tijd (en van de vele vrijwilligers)
Ik weet dat gewoonquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat
Ja, het is geweldig, vooral omdat mijn vrouw nu veel eerder de kleine voelde bewegen (en ik ook), en ons zoontje (bijna 3) ook echt bewust ermee bezig is op een geweldige manier. Echt waar: kusjes op de buik, praten tegen de kleine, tekeningen maken, extra lief zijn voor mama, dat soort dingen![]()
Daarom denken ze ook dat ik de volgende benquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat goed! Je hebt het mooi voor elkaar dus allemaal.
Mjah, ik heb ook een aantal dingen uitbesteed, dat zal nog wel wat uurtjes opleveren. Maar ik weet vrij zeker dat ik het van je win qua budgetquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben bang dat ik het van je win qua uren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah, gezien de randvoorwaarden is het ook niet gek dat mensen nu denken dat jij binnenkort ook eraan gaat gelovenquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:30 schreef wyccie het volgende:
Beter nesteldrang dan koopdrang.Kind is veel duurderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in 20 jaar ben je gemiddeld EUR 100.000,- "kwijt" aan een kind.
En dan nu de inkopper van de week:
MAAR JE KRIJGT ER ZO VEEL VOOR TERUG![]()
Of verlies, net hoe je het zietquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, ik heb ook een aantal dingen uitbesteed, dat zal nog wel wat uurtjes opleveren. Maar ik weet vrij zeker dat ik het van je win qua budget
Zo'n beetje de hele top bestaat uit de AKQSCquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
Cobra4
MadMaster
Its-Jojo-4you
Nembrionic
Etcetera
TradeMarkie
Diaan73
Puntenslijpsel
LadyBlack
Soempie
tong80
Hawaii_Tim
Whiteguy
wyccie
Bart
Ofyles2
CaLeX
lubje25
JustinK
MaJo
PhysicsRules
De_Hertog
Socios
_Ophelia_
Yurithemaster
SuperwormJim
Arcee
Huppelmuts
Mark
Flitspaal
DiegoArmandoMaradona
-_Guitarist_-
Beach
Michhas
Trevland
HaJee
the-brother-of-uzunumaki
Stuurloos
Hooidraad
DaviniaHR
Giertje
Cynix ®
trolololo
ToT
Nico_S.
Da_Sandman
B.ertha
laffer
Jojoortje
Little_Miss_Naughty
Dat is ook waarquote:
Ik sta er ook inquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:43 schreef iamredleader het volgende:
Even een leuke:
[..]
Zo'n beetje de hele top bestaat uit de AKQSC![]()
![]()
Ik klaag ook niet, zo zonder kinderen maar met eigen huisquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is ook waar
Hoe dan ook: ik ben zielsgelukkig in ons prachtige huis, met m'n mooie gezinnetje (inclusief aanstaande uitbreiding), en zie de toekomst zonnig in
Zal bij mij ook wel het geval zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:43 schreef iamredleader het volgende:
Even een leuke:
[..]
Zo'n beetje de hele top bestaat uit de AKQSC![]()
![]()
Ook vrij voorspelbaarquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
MadMaster
Its-Jojo-4you
Nembrionic
Etcetera
Cobra4
Diaan73
Soempie
minthy
iamredleader
Puntenslijpsel
LadyBlack
Bart
MaJo
wyccie
3rdRock
Whiteguy
Hawaii_Tim
CaLeX
Qunix
alors
lubje25
Pino112
themauster
Wasknijper21
Ml-etje
Ofyles2
Timo20
Baszh
Flitspaal
Mark
Quyxz_
_Ophelia_
hole1988
Paul-89
MREn
CindieY
tomtomaat
SilentChaos
Yankee
outtayourleague
ß
banaantjeEE
Yurithemaster
Vonkenboer
Cee
TheZapster
Iridal
Sersjee
Evertjan
Allrounder
Beter nesteldrang dan koopdrang.Leuk toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Top 15 is bij mij AKQSC daarna komen de maffia spelers bij mijquote:
Beter nesteldrang dan koopdrang.Dat is geen koopdrang maar mazzelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |