Is dat een reactie of een vraag?quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:56 schreef Jojoortje het volgende:
Pics van Soempie met een bolle buik trouwens
Een eis?quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat een reactie of een vraag?
Moet je even in de laatste 2 topics kijken, daar zou hij bij moeten staan (in een spoiler)quote:
je hebt geen vertrouwen in je eigen werkgever?quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:28 schreef CaLeX het volgende:
fijne vakantie
ik hoop zoooooo erg dat de bus nog komt
daar heb je gelijk in, banken crashen wel vaker in Amerikaquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet nog wel een goeie bank inde VS waar je op kan crashen MaJo
Ik was ook al begonnen met het opnoemen van wat banken maar vond het te flauwquote:Op donderdag 5 januari 2012 06:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in, banken crashen wel vaker in Amerika
*boem*quote:Op donderdag 5 januari 2012 06:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
om hem nog flauwer te maken,
In Noord Holland crashen ook wel eens banken
Ik zie een verband....
Hij slaapt op de babykamer.quote:
Of in een tentje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:04 schreef Soempie het volgende:
Hier stormt het echt.
Fijn om dan binnen te zitten.
tentje is leuk zo lang je maar niet op het laagste punt staat (en je enig vertrouwen in de stormvastheid van je tent hebt)quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of in een tentje.
Hier heeft het de hele nacht gespookt. En dat gaat dus nog aanhouden.
klinkt me wel bekend, klinkt een beetje als een zware verkoudheid. Zit een beetje tussen verkouden en griep in (of had je er ook maagklachten bij?)quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:05 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm was mijn koorts weg en mijn keelpijn minder, ben ik nu verkouden en loop te hoesten met iets dat dieper in mijn keel zit
Ik ben nooit zo aan het kwakkelen
Ja, dat lukt me allebei welquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
tentje is leuk zo lang je maar niet op het laagste punt staat (en je enig vertrouwen in de stormvastheid van je tent hebt)
Direct na O&N was het maagklachten, keelpijn en behoorlijke koorts.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
klinkt me wel bekend, klinkt een beetje als een zware verkoudheid. Zit een beetje tussen verkouden en griep in (of had je er ook maagklachten bij?)
Ja.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:07 schreef Soempie het volgende:
't Komt ook na elkaar, dat is toch ook vreemd.
Op zich wel, maar door verragt slaapritme is mijn weerstand natuurlijk niet optimaalquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:18 schreef Soempie het volgende:
Beterschap dan maar.Heb je nu rustige dagen? Dat je even echt uit kunt zieken?
Best wel, ik ben weer 3de (nu 2x, en zijn best mooie huizenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar wel al hoog op de lijst, toch?
Neem er 1 met een USB aansluiting, doet E. ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:38 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik ga niet elke keer die laptop mee naar boven nemen, ik knutsel daar alleen maar en daarvoor heb ik een diskettestation nodig (heeft mijn laptop niet meer) en verder alleen maar internet, daar is die Dell snel genoeg voor. Het is een onhandig trapje en ik hou mijn laptop graag heel.
En anders nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 06:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zolang je niet in Groningen in een polder woont
goedemorgen
Waaromquote:Op donderdag 5 januari 2012 07:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij slaapt op de babykamer.
Heb wel de Auping voor mezelf.
je morgen is niet zo goed als je polder gaat vollopenquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En anders niet![]()
[..]
Ik heb regenlaarzen en regenbroek aangehad op de heenweg. Bleef. Het. Droog.
Oh dat is wel onhandig inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:30 schreef Soempie het volgende:
3e, netjes Etcie, dan gaat het vast niet lang meer duren!
En hij slaapt daar, omdat we elkaar wakker houden. Ik met gedraai en adem heel zwaar/ snurk omdat ik het steeds benauwd heb (longen hebben denk ik niet zoveel ruimte meer) en hij mij omdat het veel te warm is samen (verwarming staat uit op de slaapkamer), hij ook draait en soms ook snurkt. En vanaf 4 uur ben ik meestal sowieso een aantal uur wakker en dan ga ik lezen.
Daar ga ik ook maar vanuitquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je morgen is niet zo goed als je polder gaat vollopen
en als je je laarzen en regenbroek niet had aangetrokken was het gaan regenen
Omdat ik vanaf het station nog 20 minuten loop over het algemeen. Niet altijd, maar als ik de stadsbus mis heb ik geen zin om te wachtenquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Etcie, jij ging toch met de bus naar je werk, waarom dan regenbroek (en laarzen)?
Verkouden word je niet door regen of kou maar door een virusquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omdat ik vanaf het station nog 20 minuten loop over het algemeen. Niet altijd, maar als ik de stadsbus mis heb ik geen zin om te wachtenEn ik was dinsdag sjompesnat geworden op de terugweg, waardoor ik denk nu zo verkouden ben
Weet ik, maar 1,5 uur een zeiknatte broek aanhebben zal niet hebben geholpenquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Verkouden word je niet door regen of kou maar door een virus
Waar je vatbaarder voor bent als je weerstand wat naar beneden is. En dat is als je nat en koud bentquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je. Plu mee!quote:Wat een rotweer was het vannachtIk zag dat er in Berlijn voor de komende dagen ook regen was voorspeld. Ik hoop dat het meevalt
westenwind, dus je weet wat eraan komtquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat een rotweer was het vannachtIk zag dat er in Berlijn voor de komende dagen ook regen was voorspeld. Ik hoop dat het meevalt
Saai, ja. Ik mis hem ook echt wel, juist omdat hij overdag ook op zolder zit.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat is wel onhandig inderdaadmaar het lijkt me ook saai om alleen te slapen?
Wanneer hoor je meer over je baan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:34 schreef Etcetera het volgende:
Hoop dat het inderdaad niet meer te lang duurt. Maar aan de andere kant: m'n baan hangt dus echt af van budget. En dat vind ik naar, geeft een vervelend voorgevoelAlhoewel we vast niet níet gaan samenwonen als ik geen baan heb, want we hebben er allebei zin in
Dat is wel verstandigquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Saai, ja. Ik mis hem ook echt wel, juist omdat hij overdag ook op zolder zit.Ik bedoel, overdag is hij meestal bezig met iets en dan was het 's avonds in bed en 's morgens in bed de tijd om te knuffelen en te kletsen enzo. Overdag zit ie niet zo makkelijk stil.
Eerst ook stug volgehouden bij elkaar te blijven slapen, maar ik was zo moe. En nu ik een tikkend tijdbommetje in m'n buik heb moet ik wel een beetje uitgerust zijn.
Deze maand, als de budgetten bekend zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wanneer hoor je meer over je baan?
fixedquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is wel verstandigGewoon snel ploppen. Alhoewel het er niet rustiger op zal worden, kun je weer samen slapen liggen
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:09 schreef Nembrionic het volgende:
Het gemak dient de mens, de natuur heeft zich maar aan te passen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |