Ik ga niet elke keer die laptop mee naar boven nemen, ik knutsel daar alleen maar en daarvoor heb ik een diskettestation nodig (heeft mijn laptop niet meer) en verder alleen maar internet, daar is die Dell snel genoeg voor. Het is een onhandig trapje en ik hou mijn laptop graag heelquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek idee..maar is het een optie om die laptop mee naar boven te nemen? Of ligt 'ie aan de ketting aan de bank vast?
Dat heb ik wel vaker gehoord jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja wij ook.....en het voordeel is, is dat je kans hebt op en gratis veel grotere auto dan die je geboekt hebt en voor betaalt, omdat die dingen terug moeten naar SF.
Eeeeeeeh vraag dat ergens in December 2012 nog eensquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:36 schreef Wiebelkont het volgende:
Even wat anders trouwens. Nem, zou jij in zijn voor een nieuwjaarsduik met mij en enkele anderen in het meer vlakbij Breda? Ik wil iets opzetten voor oudjaar 2012.
Anders kun je ook nog wel geluk hebben hoor..maargoed.quote:
Haha dat is tofquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Anders kun je ook nog wel geluk hebben hoor..maargoed.
Wij hadden een compact auto gehuurd(het moest goedkoop) en dat zou echt heel klein zijn. Uiteindelijk moesten(ja, moesten) we een enorme (en luxe) SUV uitzoeken
Klopt, niet te vergelijken. Allebei leuk. Maar als budget een issue is, zou ik het zeker niet overslaan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar echt TOTAAL niet te vergelijken en als ik die troosteloze hotelfotos bekijk, dan snap je wel dat NYC toch ook wel trekt
Oeh, lijkt me ook cool.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
We gaan van de zomer al die kant op, in ieder geval Servie en BosnieVerblijf is inderdaad stuk goedkoper daar, dat is wel weer een nadeel van de VS
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet wel wat vuig betekentMaar snap niet wat ie bedoelt
Niet naar Lowlands gaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vuig dat je dan niet naar LL gaat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daarom: hostels.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Klopt, niet te vergelijken. Allebei leuk. Maar als budget een issue is, zou ik het zeker niet overslaan.
En dat hotel zit je toch alleen maar om te tukken
Dat ziet er wel vet uit.quote:Oeh, lijkt me ook cool.
Hoe bruut moet het zijn om met je vrachtwagen onder een 14e eeuws kasteel te scheuren:
[ afbeelding ]
Dat vond ik wel minder aan de VS; bijna alles is 'nieuw'.
Ik ga al een paar jaar niet omdat ik iedere keer wanneer de kaartjes de verkoop ingaan hoop dat ik tegen die tijd in de plopfase zit en niet meer kan/ wilquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vuig dat je dan niet naar LL gaat.
Lowlandskaartjes kun je ALTIJD kwijt. Kun je ze nergens anders kwijt(wat me stug lijkt) dan kun je ze altijd HIER kwijtquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ga al een paar jaar niet omdat ik iedere keer wanneer de kaartjes de verkoop ingaan hoop dat ik tegen die tijd in de plopfase zit en niet meer kan/ wil![]()
Heeft sowieso mijn voorkeur. Eéntje met een leuke gezamelijke bar. Altijd gezellig om mensen te ontmoeten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:53 schreef MaJo het volgende:
Hostels zullen het sowieso wel worden in de VS, anders kunnen we het echt niet betalen
Dat ook nog jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heeft sowieso mijn voorkeur. Eéntje met een leuke gezamelijke bar. Altijd gezellig om mensen te ontmoeten.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus mocht je moeten ploppen, dan is er geen man over boord.
Ik zat ook tickets te kijken voor Londen en dat is toch wel een stuk aantrekkelijkerquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:56 schreef Nembrionic het volgende:
De leukste die ik ken is één van de St Christoffer hostels in London. Grote feestboel daar
Misschien moet je dat maar gewoon doen dan en een jaar later naar de VSquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zat ook tickets te kijken voor Londen en dat is toch wel een stuk aantrekkelijker
Misschien wel jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moet je dat maar gewoon doen dan en een jaar later naar de VS
Ja dat is het grappig, London is opzich erg snel te doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Sparen en dan ineens spontaan naar Londen zodra je er zin in hebt
Jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
Sparen en dan ineens spontaan naar Londen zodra je er zin in hebt
Couchsurfen kan ook nog.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heeft sowieso mijn voorkeur. Eéntje met een leuke gezamelijke bar. Altijd gezellig om mensen te ontmoeten.
Dat zou ik zelf niet zo snel doen. Is dat als stel sowieso een optie?quote:
Yupquote:
Ja. Kijk maar op de sitequote:Op woensdag 4 januari 2012 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou ik zelf niet zo snel doen. Is dat als stel sowieso een optie?
Ah ok, misschien toch maar eens checkenquote:
Tuurlijk. Vond het eerst ook wel een apart idee, maar bijv. in Sofia nog gedaan laatst, beviel prima.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou ik zelf niet zo snel doen. Is dat als stel sowieso een optie?
Via couchsurfing kun ook mensen zoeken voor alleen een kop koffie, of een avondje stappen, zonder er te slapenquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tuurlijk. Vond het eerst ook wel een apart idee, maar bijv. in Sofia nog gedaan laatst, beviel prima.
En net als met hostels; je ontmoet zo wel makkelijk locals die de leuke dingen van de stad weten buiten de super toeristische dingen om.
Uiteraardquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:21 schreef MaJo het volgende:
Mijn tas is gepakt
Tot over een paar dagen
En Soemp niet stiekem bevallen als ik weg ben heNem hou jij me op de hoogte als het wel zover is? Ik wil niks missen
Waar zijn we nou mee bezig?quote:
Is dat een reactie of een vraag?quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:56 schreef Jojoortje het volgende:
Pics van Soempie met een bolle buik trouwens
Een eis?quote:Op donderdag 5 januari 2012 03:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat een reactie of een vraag?
Moet je even in de laatste 2 topics kijken, daar zou hij bij moeten staan (in een spoiler)quote:
je hebt geen vertrouwen in je eigen werkgever?quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:28 schreef CaLeX het volgende:
fijne vakantie
ik hoop zoooooo erg dat de bus nog komt
daar heb je gelijk in, banken crashen wel vaker in Amerikaquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet nog wel een goeie bank inde VS waar je op kan crashen MaJo
Ik was ook al begonnen met het opnoemen van wat banken maar vond het te flauwquote:Op donderdag 5 januari 2012 06:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in, banken crashen wel vaker in Amerika
*boem*quote:Op donderdag 5 januari 2012 06:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
om hem nog flauwer te maken,
In Noord Holland crashen ook wel eens banken
Ik zie een verband....
Hij slaapt op de babykamer.quote:
Of in een tentje.quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:04 schreef Soempie het volgende:
Hier stormt het echt.
Fijn om dan binnen te zitten.
tentje is leuk zo lang je maar niet op het laagste punt staat (en je enig vertrouwen in de stormvastheid van je tent hebt)quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of in een tentje.
Hier heeft het de hele nacht gespookt. En dat gaat dus nog aanhouden.
klinkt me wel bekend, klinkt een beetje als een zware verkoudheid. Zit een beetje tussen verkouden en griep in (of had je er ook maagklachten bij?)quote:Op donderdag 5 januari 2012 08:05 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm was mijn koorts weg en mijn keelpijn minder, ben ik nu verkouden en loop te hoesten met iets dat dieper in mijn keel zit
Ik ben nooit zo aan het kwakkelen
Ja, dat lukt me allebei welquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
tentje is leuk zo lang je maar niet op het laagste punt staat (en je enig vertrouwen in de stormvastheid van je tent hebt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |