Oh, dat kan ik nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet gewoon vergelijken met de woonkamer die jullie nu hebben.
Dan weet je ongeveer hoe groot het in werkelijkheid is
Dat kan gewoon voldoende zijn
Niet iedereen heeft de keuze om een woonkamer van 80m2 te hebben.
Dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik nietik lijk op m'n moeder wat dat betreft. Als iemand zegt dat iets 10 m2 is, dan kan ik me daar geen beeld bij vormen. Als ik iets zie, dus in een ruimte sta, kan ik het wel vergelijken met andere ruimtes die ik ken
Dan vergelijk je vanavond.quote:
Oh ik dacht dat je de afmetingen van de een weet, en die van de ander, dat je dan kunt vergelijken zonder dat je het echt hoeft te zienquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
Je weet toch de maten van de woonkamer van je ouders? Zo niet, dan vraag je dat. Dan weet je het dus. Dus stel nou dat dat 32m2 is, dan weet je dat je in dat andere huis de helft van die kamer hebt. Trek je daar even een touwtje.
Och, die hebben ze ook niet bij E., is tegenwoordig misschien heel standaard maar eigenlijk best een luxe als je erover nadenkt.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die maat van de woonkamer op je tekening is net zo groot als een redelijke slaapkamer
wat ik veel storender zou vinden is het ontbreken van het toilet op de 1ste verdieping.....
Maisonette? Overdreven zitkuil?quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
slaap op de eerste verdieping en toilet is op de eerste verdieping. Heb nogal een atypische indeling. Mijn woonkamer is gedeeltelijk 2 verdiepingen hoog (5m)
Tnx! Keuken zit er nog niet in, maar voor de rest is het aardig afquote:
Hoezo? Is ie stuk?quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:59 schreef Etcetera het volgende:
Bart, dvd is binnengekomen gisterenEn ik koop die dingen nooit meer, maar de hoesjes van tegenwoordig zijn een beetje gammel geloof ik
Nee, maar er zit in het plastic een recycle-logo gestenceld. D'r zit dus een gat in zeg maarquote:
Ach ja, gegeven paard niet in de bek kijken zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 5 januari 2012 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee, maar er zit in het plastic een recycle-logo gestenceld. D'r zit dus een gat in zeg maaren dat hoort zo hoor, maar het maakt het doosje er niet steviger op
Ik ben er ook nog steeds blij meequote:Op donderdag 5 januari 2012 10:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach ja, gegeven paard niet in de bek kijken zullen we maar zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |