Mijn vriendje wilt niet mij dragen laten deze jurk te sexy?quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:06 schreef mikemareen het volgende:
haha, geloof me, hij is mooi en glazend. Je zal het me vast sexy vinden staan ;-)
WTF...quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mijn vriendje wilt niet mij dragen laten deze jurk te sexy?
Ja sorry ik miste de dagelijkse ochtendspam vanmorgen dus dacht ik gooi hem er zelf even in.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mijn vriendje wilt niet mij dragen laten deze jurk te sexy?
Foto van je blazer met jou erin.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:06 schreef mikemareen het volgende:
haha, geloof me, hij is mooi en glazend. Je zal het me vast sexy vinden staan ;-)
Goedkoop hoeft niet altijd duurkoop te zijn hoor
Nou, dat lijkt me dan weer sterk als die stijl bewezen wordt met kostuums van ¤ 30,-quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:22 schreef mikemareen het volgende:
hahaha, komkom, destelling was niet of je 'm mooi vindt ja de nee, maar meer wat ik zou moeten doen.
Ik durf te wedden dat ik meer stijl heb dan de gemiddelde fokker hier, dus bespaar me jullie grollen
Oh ja. Hahahaha.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:38 schreef Lienekien het volgende:
Stijl. Laten we het dan maar niet hebben over een topic openen op FOK! omdat je je afvraagt of je vriendin als prostituee aan de kost komt.
Sletje?quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:40 schreef mikemareen het volgende:
@ Lienekien: Sletje, hou je eens lekker met dit onderwerp bezig ipv lopen afkraken zonder ook maar inhoudelijk op mijn stelling te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |