Mijn vriendje wilt niet mij dragen laten deze jurk te sexy?quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:06 schreef mikemareen het volgende:
haha, geloof me, hij is mooi en glazend. Je zal het me vast sexy vinden staan ;-)
WTF...quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mijn vriendje wilt niet mij dragen laten deze jurk te sexy?
Ja sorry ik miste de dagelijkse ochtendspam vanmorgen dus dacht ik gooi hem er zelf even in.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Mijn vriendje wilt niet mij dragen laten deze jurk te sexy?
Foto van je blazer met jou erin.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:06 schreef mikemareen het volgende:
haha, geloof me, hij is mooi en glazend. Je zal het me vast sexy vinden staan ;-)
Goedkoop hoeft niet altijd duurkoop te zijn hoor
Nou, dat lijkt me dan weer sterk als die stijl bewezen wordt met kostuums van ¤ 30,-quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:22 schreef mikemareen het volgende:
hahaha, komkom, destelling was niet of je 'm mooi vindt ja de nee, maar meer wat ik zou moeten doen.
Ik durf te wedden dat ik meer stijl heb dan de gemiddelde fokker hier, dus bespaar me jullie grollen
Oh ja. Hahahaha.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:38 schreef Lienekien het volgende:
Stijl. Laten we het dan maar niet hebben over een topic openen op FOK! omdat je je afvraagt of je vriendin als prostituee aan de kost komt.
Sletje?quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:40 schreef mikemareen het volgende:
@ Lienekien: Sletje, hou je eens lekker met dit onderwerp bezig ipv lopen afkraken zonder ook maar inhoudelijk op mijn stelling te reageren.
Is toch niet zo moeilijk om achter te komen. Als je na afloop van de daad moet betalen...quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:38 schreef Lienekien het volgende:
Stijl. Laten we het dan maar niet hebben over een topic openen op FOK! omdat je je afvraagt of je vriendin als prostituee aan de kost komt.
Ja, sletje ja, je moet gewoon inhoudelijk op mijn stelling reageren. Je loopt nu alleen maar te zieken. En daarom ben je een gore stinkslet die lekker moet ophoepelen, Biatch!quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sletje?
Ja, jij moet vooral in kostuums van 30 euro gaan lopen. Die stijl past heel goed bij je. Goedkoop.
Nee, maar dingen hebben een prijs, en als iets beduidend minder kost dan wat het zou moeten kosten dan is er iets mis mee.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:37 schreef mikemareen het volgende:
@ Leandra: Ik kijk of ik iets mooi vind, en daar staat het bedrag los van. Ben jij zo'n merkgeil type dat je alleen maar iets koopt vanaf 100 euro?
Doe ff normaal.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:44 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ja, sletje ja, je moet gewoon inhoudelijk op mijn stelling reageren. Je loopt nu alleen maar te zieken. En daarom ben je een gore stinkslet die lekker moet ophoepelen, Biatch!
Ik zou gewoon nog zo'n kostuum van 30 euro doen en dan in de maat van de broek. Heb je voor 60 euro een kostuum waarin je helemaal het heertje bent!quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:44 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ja, sletje ja, je moet gewoon inhoudelijk op mijn stelling reageren. Je loopt nu alleen maar te zieken. En daarom ben je een gore stinkslet die lekker moet ophoepelen, Biatch!
Ga je nou serieus een auto vergelijken met een kledingstuk?quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar dingen hebben een prijs, en als iets beduidend minder kost dan wat het zou moeten kosten dan is er iets mis mee.
Of het is gestolen of het is kwalitatief bagger.
In India maken ze nu dat autootje van ¤ 1.500,-
Zou je dat serieus willen vergelijken met een auto van ¤ 15.000,- ??
Ben je nou echt zo dom?quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:52 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ga je nou serieus een auto vergelijken met een kledingstuk?
Dat jij hier iemand sletje zit te noemen is ook getuige van respectquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:52 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ieder zo z'n gedachtengang natuurlijk, maar respecter die dan ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Play on player!
Ik vergelijk een normale prijs vs eenzelde artikel tegen 10% van die normale prijs.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:52 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ga je nou serieus een auto vergelijken met een kledingstuk?
Ieder zo z'n gedachtengang natuurlijk, maar respecter die dan ook
Ik laat me niet afzeiken door zo'n betweterige trut die offtopic shit naar boven haalt en totaal niet relevant is voor deze stelling.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat jij hier iemand sletje zit te noemen is ook getuige van respect
Verder dan dat: een goed pak kost geld. Dat hoeft echt geen 1000 euro te zijn, maar 30 vind ik weinig. En het pak vind ik lelijk, maar hey, veel plezier ermee.
Dan nog kun je iemand respectvol behandelen op een forum - of waar dan ook.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:56 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ik laat me niet afzeiken door zo'n betweterige trut die offtopic shit naar boven haalt en totaal niet relevant is voor deze stelling.
Grotere bestellen.quote:Fijn dat je het lelijk vindt, maar dan nog is het geen antwoord op mijn vraag.
Je had niet over je stijl moeten beginnen. Daar ging het mis.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:56 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Ik laat me niet afzeiken door zo'n betweterige trut die offtopic shit naar boven haalt en totaal niet relevant is voor deze stelling.
Fijn dat je het lelijk vindt, maar dan nog is het geen antwoord op mijn vraag.
Mwah, je begint zelf je fantastische gevoel voor stijl boven dat van andere FOK!kers te stellen en dat andere topic getuigt juist van een compleet gebrek daaraan.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:56 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Fijn dat je het lelijk vindt, maar dan nog is het geen antwoord op mijn vraag.
Vind jij ja. Dat mag jij vinden, maar het hoeft niet hier worden opgerakelt. Ik heb het hier over iets heel anders. Ga jij iedereen z'n topics afstruinen als je reageert op iemand? Over stijl gesproken...quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, je begint zelf je fantastische gevoel voor stijl boven dat van andere FOK!kers te stellen en dat andere topic getuigt juist van een compleet gebrek daaraan.
Dus zo off-topic is het niet.
Zo lang was dat topic niet geleden. Daar hoefde ik niet naar te zoeken.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:02 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Vind jij ja. Dat mag jij vinden, maar het hoeft niet hier worden opgerakelt. Ik heb het hier over iets heel anders. Ga jij iedereen z'n topics afstruinen als je reageert op iemand? Over stijl gesproken...
Of ik iemands pohi check ligt aan wat die persoon post cq beweert.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:02 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Vind jij ja. Dat mag jij vinden, maar het hoeft niet hier worden opgerakelt. Ik heb het hier over iets heel anders. Ga jij iedereen z'n topics afstruinen als je reageert op iemand? Over stijl gesproken...
Maar wat heeft dat met deze stelling te maken? Waarom rakel je het op? Gewoon om te zieken toch? Een andere reden kan ik niet bedenken namelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo lang was dat topic niet geleden. Daar hoefde ik niet naar te zoeken.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:05 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Excuses zouden toch wel op z'n plaats zijn lijkt mij!
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:05 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Beste mikemaureen. Jij begon erover dat je meer stijl zou hebben dan de gemiddelde FOK!ker. Dat was ook niet erg aardig. En dubieus.quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:05 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met deze stelling te maken? Waarom rakel je het op? Gewoon om te zieken toch? Een andere reden kan ik niet bedenken namelijk.
WTF?quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:05 schreef mikemareen het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met deze stelling te maken? Waarom rakel je het op? Gewoon om te zieken toch? Een andere reden kan ik niet bedenken namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |