quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:32 schreef wyccie het volgende:
Als je dan toch buiten mijn vakantie wilt bevallen, dan kan dat vanaf zes uur 's avonds, maar dan moet het wel gedaan zijn tegen elf uur. Ik moet ook een beetje aan mijn slaap komen.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:33 schreef Wiebelkont het volgende:
Hopen dat ze het mooi tussen 2 potjes Battlefield in kan plannen! Als ik te lang afk ben word ik gekicked en verlies ik mijn punten!
Ik zie je al staan naast een roodaangelopen Soempie met koptelefoon op teamspeak, roepend dat ze je niet moeten kickenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:33 schreef Wiebelkont het volgende:
Hopen dat ze het mooi tussen 2 potjes Battlefield in kan plannen! Als ik te lang afk ben word ik gekicked en verlies ik mijn punten!
Ik zie 't al helemaal voor me. *bang bang * (geen idee of het een schietspel is), even naar Soempie rennen, met washandje over haar voorhoofd, puf puf, wee weg en terug naar je pc.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:33 schreef Wiebelkont het volgende:
Jij hebt het al vaak genoeg meegemaaktquote:
Maar nog nooit online!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:39 schreef Etcetera het volgende:
Jij hebt het al vaak genoeg meegemaakt
Je kunt toch teruglezenquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:41 schreef Wiebelkont het volgende:
Maar even zere neus: Ik heb in de tijd dat Soempie hier liep te slowchatten haar bed opnieuw opgedekt, de slaapkamer opgeruimd en ik ben nu de Jerrycan met steriel water aan het vullen voor tijdens de bevalling.
Superquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:41 schreef Wiebelkont het volgende:
Maar even zere neus: Ik heb in de tijd dat Soempie hier liep te slowchatten haar bed opnieuw opgedekt, de slaapkamer opgeruimd en ik ben nu de Jerrycan met steriel water aan het vullen voor tijdens de bevalling.
Go Soempquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:06 schreef Soempie het volgende:
Even copy paste uit Z&G
Ik heb 1 cm ontsluiting en het strippen kon dus. Vervolgens zei ze dat de kleine waarschijnlijk best wat haartjes heeft, omdat ze zoiets kon voelen. En dat ze denkt dat ik echt niet meer een week rondloop. Morgen gaat het ziekenhuis bellen voor een afspraak. Allereerst voor controle maandag of dinsdag en dan eventueel voor een inleiding. Maar ik hoop dat het gewoon doorzet voor die tijd.
Ja ingedaald welquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:55 schreef Soempie het volgende:
Eerste kindjes komen inderdaad vaak later. Weet ze of de baby al is ingedaald? Ik hoop in elk geval dat ze ook fluitend door haar bevalling fietst.
Natuurlijk durft ie dat wel. Maar Battlefield gaat voor he!.quote:
Dan is het te hopen dat je niet alsnog naar het ziekenhuis moet!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:33 schreef Wiebelkont het volgende:
Nee, in Aberfeldy.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je oud en nieuw in Edinburgh gevierd? Daar schijnt het juist een groot feest te zijn
Dat lijkt me wel gezellig.quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:29 schreef MadMaster het volgende:
Wel leuk om 0.00u de klokken van de kerk en een massaal gejuich op straat. En daarna natuurlijk allemaal 'Wij houden van Oranje' (Auld Lang Syne) zingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |