Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Kijk gewoon op je tradepilequote:Op woensdag 4 januari 2012 21:28 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Klopt weer niks van die webapp overigens, als ik hem zelf zoek kan ik hem niet eens vinden terwijl die er wel op staat.
ST 343 met 198k als startprijs en 249k als Bin, ik zie hem niet staat maar heb wel een tradeoffer
Ik heb dan ook serieus al meer dan 2 miljoen aan pakjes gekocht, minstens.. misschien wel 3 miljoenquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Idd. En dan ook nog even Messi erbij.!
daar had je heet wat leuks mee kunnen kopenquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb dan ook serieus al meer dan 2 miljoen aan pakjes gekocht, minstens.. misschien wel 3 miljoen
Hoe kom je aan al dat geldquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb dan ook serieus al meer dan 2 miljoen aan pakjes gekocht, minstens.. misschien wel 3 miljoen
Ik heb ook heel wat leuks gekocht hoor, heb al een prachtig BBVA team dat alleen maar beter kan met als er (S)IF's uitkomen van de spelers die ik al heb en een Messi (maar die heb ik snel verkocht toen ik hem kreeg omdat de prijs flink gaat dalen, kan ik later terugkopen) of Ronaldo (7 chemistry dan wel..).quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
daar had je heet wat leuks mee kunnen kopen
Traden traden traden en nog eens tradenquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een Serie A team met allemaal klasbakken, kan eigenlijk alleen beter met nog uit te komen IF's en Ibrahimovic maar dat vind ik een eikel IRL dus die wil ik niet.
netjes, tegen BPL pacehoeren zo te zien?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:44 schreef Fifut het volgende:
Zo, ik moest duidelijk nog even wennen aan me nieuwe team, maar mooi teruggeknokt van een 3-0 achterstand! Eerste potje:
[ afbeelding ]
Mijn ouders kijken Marc Marie Huijbregts ofzo. Je weet wel die homo met z'n kut stem, wordt gek hierquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
Ik wil ook fifa spelen maar mijn moeder moet die homo film kijken op net 5
Ja inderdaad haha maar was wel lachen potje en mooi dat hij gewoon de verlenging aan gaatquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
netjes, tegen BPL pacehoeren zo te zien?
Het is echt tijd voor een TV op je kamerquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
Ik wil ook fifa spelen maar mijn moeder moet die homo film kijken op net 5
Sorry Pietquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Mijn ouders kijken Marc Marie Huijbregts ofzo. Je weet wel die homo met z'n kut stem, wordt gek hier
Als er geen goede alternatieven was zou ik het misschien met pijn in hart nog wel doen, maar keuze zat in de Serie A dus schijt aan Ibrahimovicquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
ach als je team daar beter van wordt
Heb ik ook maar ik heb geen kachelquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:47 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het is echt tijd voor een TV op je kamer
Oja en je woont in het hoge noorden waar het klimaat anders is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb ik ook maar ik heb geen kachel
only in Frieslandquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
hoe laat is dat? Want we moeten Rijst the Man wel hebben om buitenspel te staan natuurlijkquote:
Zo koud is het buiten ook niet hoor, volgens mij staat mijn kachel niet eens aanquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zelfs 2 tv's. Zodra het weer wat warmer wordt verplaats ik de xbox weer naar mijn kamer maar tot die tijd
Ik ben een koukleum of koukleun hoe je het ook schrijftquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zo koud is het buiten ook niet hoor, volgens mij staat mijn kachel niet eens aanIk woon vlak onder friesland en ik kan me niet voorstellen dat er zo'n groot temperatuur verschil is
'T is natuurlijk ook een kneus eerste klas, maar als hij scoort heb ik er geen problemen mee hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als er geen goede alternatieven was zou ik het misschien met pijn in hart nog wel doen, maar keuze zat in de Serie A dus schijt aan Ibrahimovic![]()
Ik speel H2H meestal met Milan, dan stel ik hem nog wel op hoor.. I
Potje tegen mij?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:54 schreef Dudeweiser het volgende:
ik sta op standby voor clubs, eerst even mijn josti's testen
Omniraketje natuurlijk!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:56 schreef zerokil het volgende:
Wie is de beste Fokker op ps3? (fifa12)
Niet weer met 7 man kutten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:01 schreef Kamikazie het volgende:
Ik doe misschien ook wel mee clubs, ligt eraan met hoeveel we zijn
7 man? Dan zal ik even snel de xbox verplaatsen en ben ik van de partijquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet weer met 7 man kutten.Al is het wel lachen natuurlijk.
Serieus?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Omniraketje natuurlijk!!Deze man betaalt z'n huur en benzine door fifa te spelen
![]()
Met 7 man spelen gaan zo fucking stroef hè..quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
7 man? Dan zal ik even snel de xbox verplaatsen en ben ik van de partij
Nee maar hij heeft wel eens een toernooitje met prijzengeld gewonnen.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
Met 7 man spelen gaan zo fucking stroef hè..
Maar als Harregarre Any is gaat het alsnog beter met 7 man omdat hij minder mannetjes bestuurt![]()
geintje toch
Hij heeft het Fok! Fut toernooi anders niet gewonnen.... :pquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Omniraketje natuurlijk!!Deze man betaalt z'n huur en benzine door fifa te spelen
![]()
Jeetje joh hebben jullie die nu al uitgespeeld?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij heeft het Fok! Fut toernooi anders niet gewonnen.... :p
1. Koop een xboxquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:08 schreef zerokil het volgende:
Ik wil iig morgen denk of misschien vanavond een potje tegen een echt goede fokker.
Niet dat ik goed ben.. ik hoor bij de slechte fifa spelers, daarom wil ik tegen een goede fifa speler
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:08 schreef zerokil het volgende:
een potje tegen een echt goede fokker.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
1. Koop een xbox
2. Betaal mij 5k
3. Ik speel tegen je
Zonde van m'n 1k.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:07 schreef n0ir het volgende:
[..]
Jeetje joh hebben jullie die nu al uitgespeeld?![]()
Lees ik hier tussen de regel door dat jij hem hebt gewonnen en de titel dus verdient?
Oja jij was ook goed hè. Was je een beetje vergetenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zonde van m'n 1k.Nooit meer wat van vernomen.. Mja, vind 't wel best.
Cheater zijn is onderschatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf, die wil ik wel ff terugzienquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Goal van T. Howard.. de keeper ???
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Fabregas IF? 2 doelpunten in kwartiertje 4 minuten.
Hij speelt in de spits geloof ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, nja, ongeveer kwartiertje gespeeld.
ST-CF en CF-CAM kaartjes opkopen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij speelt in de spits geloof ikIF kaartje als spits?
Het mooiste is nog dat je eerst om advies kwam vragen en alle negatieve adviezen in de wind sloeg.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:31 schreef vandermar het volgende:
Ik ga echt 40K verlies maken op IF Pastorekut impuls aankoop. Wel 200K profit gemaakt op mijn brazilianen maar van Pastore is echt matig
Is een bekerwedstrijd hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Fabregas IF? 2 doelpunten in kwartiertje.
Everton goal: For once, this is not a typo from me, Tim Howard really has netted for Everton. The goalkeeper swipes a clearance downfield from the edge of his own area, the wind-assisted ball sails down field, bounces a good 30 yards from goal but takes off, clearing Adam Bogdan and finding the net. You have to feel for Bogdan there, that was a freak bounce.quote:
Kloptquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat je eerst om advies kwam vragen en alle negatieve adviezen in de wind sloeg.
Ja maar ze mogen wel uitzondering maken anders hebben we weer een kut-BPL TOTW. Volgens mij hebben ze eerder ook al uitzonderingen gemaakt.quote:
Op die het EA forum staat anders dat er de komende weken ook vrijwel alleen BPL teams komen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja maar ze mogen wel uitzondering maken anders hebben we weer een kut-BPL TOTW. Volgens mij hebben ze eerder ook al uitzonderingen gemaakt.
kom is clubbequote:Op woensdag 4 januari 2012 22:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat je eerst om advies kwam vragen en alle negatieve adviezen in de wind sloeg.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:32 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
http://videa.hu/videok/sp(...)com-fiDgEMK1lx7SFNk6
Haha, thanks!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:32 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
http://videa.hu/videok/sp(...)com-fiDgEMK1lx7SFNk6
kom nu maar. Wat is je gamertag?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:44 schreef Thorb het volgende:
Hey, ben dit jaar wat actiever begonnen met fut. Dus ik dacht laat ik ook maar eens een forum erover opzoeken![]()
Zie dat jullie nu club gaan doen, zou ik een keer mee kunnen doen en als jullie me goed genoeg vinden kunnen joinen (xbox)?
heb je uitgenodigd als vriend, moet je daarna even mijn party joinen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:46 schreef Thorb het volgende:
barbathor Kom eraan (newcastle wint dit toch wel (Y) )
sorry, je mag zo wel erbijquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zitten jullie al te clubben? Ik ben net mn Israel team testen.
David Silvaquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:46 schreef DutchSL het volgende:
Het is voor de Copa del Rey, dus geen SIF Fabregas
Misschien wel TOTY, met Xavi en Iniesta op het middenveld
twitter:SPORT1_nl twitterde op woensdag 04-01-2012 om 22:32:33Howard staat nu dus op 1 goal dit seizoen en dat is er nog maar 1 minder dan Fernando Torres #en1meerdanDeGea reageer retweet
Ja wie is dat elke keer. Volgens mij Harre of Rijst. Ik hoor mijzelf ook steeds dubbel en dan denk ik jezus wat een kut stem heb ik en dan praat ik niet meerquote:
Ik zit niet eens in de party.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja wie is dat elke keer. Volgens mij Harre of Rijst. Ik hoor mijzelf ook steeds dubbel en dan denk ik jezus wat een kut stem heb ik en dan praat ik niet meer
club is FC pinoquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:55 schreef Thorb het volgende:
Als iemand me kan inviten ofzo
Positie maakt me niet uit, pro ook nog niet heel hoog, zolang het geen keep is.
Ik ook niet maar ik zit er vaak in als jij er ook in zit, vandaar dat ik jou verdachtquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik zit niet eens in de party.
Denk niet dat iemand interesse heeft, de prijzen zijn nou niet echt fantastisch en als iemand interesse had was er denk ik wel gereageerdquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:07 schreef FUT123 het volgende:
Iemand interesse ?
Pato 4-3-3 25k
IF Nagatomo 4-3-3 26k
IF Coloccini 4-3-1-2 23k
PS3 trouwens
Doe de Tim Howard uittrap!quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb gisteren goalkeeper al beetje getrained.
Kevin zeker?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:16 schreef Rijst het volgende:
Kent je bent een homo. Tenmisnte dat zeggen ze in de party.
Je bent hier net. Beetje dimmen.quote:
Kalm aan he homooquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je bent hier net. Beetje dimmen.
Donder jij maar weer op.quote:
Ja leuk!quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:28 schreef detennismaster het volgende:
Kevin Simons. Leiderdorp. Moet ik verder gaan?
Spaar jij alle kits? Hoeveel zijn er eigenlijk?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik koop gewoon de 400c packs, en ik krijg 2 zilveren rares achter elkaar. Son 4-1-2-1-2 en een kit die ik nog niet had.
kijk eens naar zijn profiel en denk eens goed na.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:28 schreef detennismaster het volgende:
Kevin Simons. Leiderdorp. Moet ik verder gaan?
Iets in de 1000.. ik heb ze nog niet allemaal omdat ik ze in packs probeer te krijgen of ik probeer ze goedkoop te vinden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Spaar jij alle kits? Hoeveel zijn er eigenlijk?
Dat is wel vet, maar kost wel een vermogen! (als je ze allemaal zou kopen) wat is de duurste? Unam ofzo?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iets in de 1000.. ik heb ze nog niet allemaal omdat ik ze in packs probeer te krijgen of ik probeer ze goedkoop te vinden.
In het Paninitijdperk lieten we ook geen stickers/plaatjes liggenquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Spaar jij alle kits? Hoeveel zijn er eigenlijk?
?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kijk eens naar zijn profiel en denk eens goed na.
De Kaizer Chiefs home kit, die is nu nog iets van 5-6k ofzo.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is wel vet, maar kost wel een vermogen! (als je ze allemaal zou kopen) wat is de duurste? Unam ofzo?
Paniniquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:38 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
In het Paninitijdperk lieten we ook geen stickers/plaatjes liggen![]()
Vaz Te heeft uiteindelijk een nieuwe werkgever gevonden voor 169.000, kan weer meer pakjes openen
Oh die heb ik maar even verkopen!quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De Kaizer Chiefs home kit, die is nu nog iets van 5-6k ofzo.
Sorry ik volg je niet..quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
check de naam, denk dan nog eens na.
http://tinyurl.com/36xgjlvquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jezus kent ben je nou echt zo achterlijk?ken jij helemaal niemand die Bas heet?
Oh zo, Snap hem al. Maar ik heb ook de masters gewonnen maar dan in de Leidse regio en in iets lagere categorie.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jezus kent ben je nou echt zo achterlijk?ken jij helemaal niemand die Bas heet?
stoer hoor, maar daar gaat het hier niet overquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:49 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh zo, Snap hem al. Maar ik heb ook de masters gewonnen maar dan in de Leidse regio en in iets lagere categorie.
Wel 650 euro mee gewonnen.
Net of jij hem wel snapt.quote:
Dan weet ik het echt niet.quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
stoer hoor, maar daar gaat het hier niet over
Geen tips, zeg het gewoon.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:00 schreef Fifut het volgende:
Serieus tennismaster? Hoeveel tips wil je nog hebben?
Nee, dat is toch niet leukquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Geen tips, zeg het gewoon.
Jij bent niet leukquote:
Oh Bassie! Welkom. Sorry het zal wel door de tijd komen.quote:
Hahaha ok ja klopt we zitten wel op ziek chille dag ingedeeld en we verslaan dat groepje met gemak, maar nou genoeg hierover ik denk dat die mensen dit irritant vinden. Let's talk about FIFAquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh Bassie! Welkom. Sorry het zal wel door de tijd komen.we moeten ff na de vakantie wat aan debat doen.
Ik heb dit jaar alleen maar silver teams gehad en die zijn juist allemaal immens duurder geworden.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:29 schreef DutchSL het volgende:
Ik Arshavin verkopen omdat hij niet meer in mijn Russische competitie team past.. pijnlijke herinnering aan hoe ik 8k voor hem betaald hem in het begin van het spel. Hij is nu nog geen 2k waard
Oh fuck dat hoop ik nietquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die bronzen en zilveren Jumbos verpesten alles.
Hoe is het trouwens afgelopen met die Ephraim? Volgens mij komt hij terug bij QPR, maar ik weet niet of ze hem dan weer uit gaan geven.
Ik denk niet dat ze dat gaan doen. Ik heb zelf ook een paar zeldzame kaarten: Yobo, Situ en Collins (de oude Stoke versie) Die laatste 2 zullen niet meer terug in packs komen, van Yobo weet ik het niet zeker.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh fuck dat hoop ik nietHeb m nog steeds, enige trade offer was een NIF Elm.
Jonge Vennegoor!quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:55 schreef GuRBuH het volgende:
[ http://img441.imageshack.us/img441/8631/screenshot20120103at855.png (copy/paste deze link) ]
te triest dit
of helemaal niet, gezien ze geen spelers toe kunnen voegen.quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil dat ze die zero weight spelers die in het echt wedstrijden hebben gespeeld uitbrengen in packs (o.a. Ligeon en Jenkinson) maar dat doen ze waarschijnlijk alleen bij een IF of een UP
Als geld geen rol speelt IF Ba + Torres. IF Balotelli ook niks mis mee trouwens hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:40 schreef FUT123 het volgende:
Iemand ervaring met IF Ba of IF Balotelli ?
Zit te twijfelen tussen die 2 en Torres en Tevez?
Dit is 4-5-1 dan of?quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:05 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb me nu toch een zieke hybrid bedacht:
IF Kuffour
IF VazTe-Weston
Done-Harper-IF Wright
White-Osborn-Pearce-Otsembobor
Jones
Alles op 9 chemistry... ik zou denk ik het beste bronzen team van de wereld hebben
En die was van mij!quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh fuck dat hoop ik nietHeb m nog steeds, enige trade offer was een NIF Elm.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:26 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
En die was van mij!
Hoezo heb je m niet geaccepteerd?
Het is altijd om en om inderdaad. De enige dag word ik keihard gematst en krijg ik de meest debiele doelpunten mee, en de volgende dag gebeurt precies het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:07 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga voortaan nog maar 1 dag per 2 dagen FIFA spelen denk ik. Echt continu om en om scripted kut losses..ene dag lukt alles, andere dag niets. Nu ook..verlies van een kerel die alleen maar LB+Y kan spammen en uit kansloze hoeken probeert te schieten. Hij scoort 4!!! keer omdat een schot vanaf een meter of 30 wordt geblokt door mij en dan ineens bij een spits valt voor het doel
5-4 verloren in de finale, inclusief zijn gelijkmaker in de laatste seconde van de reguliere tijd
Duh, met L1 is het ruk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:22 schreef Confetti het volgende:
Wisselen jullie ook de spelers met de rechter stick van de Xbox? Ik gebruikte alleen RB maar sinds ik die stick gebruik verlies ik bijna nooit meer![]()
Je bent zoveel sneller met reageren. Echt een aanrader.
Even afstand nemen van Fifa is best lekker kan ik uit ervaring vertellenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:07 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga voortaan nog maar 1 dag per 2 dagen FIFA spelen denk ik. Echt continu om en om scripted kut losses..ene dag lukt alles, andere dag niets. Nu ook..verlies van een kerel die alleen maar LB+Y kan spammen en uit kansloze hoeken probeert te schieten. Hij scoort 4!!! keer omdat een schot vanaf een meter of 30 wordt geblokt door mij en dan ineens bij een spits valt voor het doel
5-4 verloren in de finale, inclusief zijn gelijkmaker in de laatste seconde van de reguliere tijd
Herkenbaar ja..flink wat silver jumbo's gehaald, maar dat was uiteraard weer verliesgevendquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Een aantal accounts om wat spullen nu te storen zou helemaal niet verkeerd zijn...
op de PS3 kan je gewoon meerdere accounts hebben. Xbox niet?quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Een aantal accounts om wat spullen nu te storen zou helemaal niet verkeerd zijn...
150 wtfquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Je kan die squad fitness kaarten nu voor 150 binnenhalen. Die prijs moet op een gegeven moment weer gaan stijgen natuurlijk...
Op 360 lukt het nog niet zo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Je kan die squad fitness kaarten nu voor 150 binnenhalen. Die prijs moet op een gegeven moment weer gaan stijgen natuurlijk...
Tevez is een baas, ik heb met hun 2 samen gespeeld en het werkte prima, daarna torres verkocht en IF Adebayor gehaald. Tevez zelf is een een snellere en kleinere versie van van Persie.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:06 schreef Reemi het volgende:
Is Tevez wat om naast Torres te zetten? Iemand ervaring met hem in FUT?
Ik vind Tevez helemaal niets. Hij is wel snel maar 't voelde allemaal zo log met hem.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tevez is een baas, ik heb met hun 2 samen gespeeld en het werkte prima, daarna torres verkocht en IF Adebayor gehaald. Tevez zelf is een een snellere en kleinere versie van van Persie.
Thanksquote:Op donderdag 5 januari 2012 11:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Tevez is een baas, ik heb met hun 2 samen gespeeld en het werkte prima, daarna torres verkocht en IF Adebayor gehaald. Tevez zelf is een een snellere en kleinere versie van van Persie.
Waarom wilde je gisteren geen potje doen?quote:
Wou wel alleen had geen zin in party.quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:32 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Waarom wilde je gisteren geen potje doen?
WTF, waarom heb ik nooit zoietsquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
WTF, ik zoek naar gold max BIN 300, en wat kom ik tegen? Een IF Bruno Alves 4-1-2-1-2 voor 200![]()
Die stond er voor 6 uren op en ik heb hem gekocht
Zet ik net ff een topic op de EA forums om Ephraim te verkopen, zegt zo'n gast dat er 1 op de markt staat. Klopte inderdaad, 1.1k BIN. Meteen ook maar gekochtquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
De bronze pack method werkt nu ook niet meer. Ik kan mijn healing kaarten bijna niet eens voor 150 BIN verkopen. Maar het is nog niet zo druk, daar kan het ook aan liggen.
Vind je Gervinho fijner als Nani?quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:25 schreef FUT123 het volgende:
Mijn team nu : http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#bk058CUzbcr24![]()
Nu even kijken of die lekker speelt!!
dan*quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:50 schreef zerokil het volgende:
[..]
Vind je Gervinho fijner als Nani?
Ja had er maar 3 binnengehaald ofzo hoor. De rest werd ook allemaal overboden. Maar ik had ze er gewoon voor 1400 BIN opgezet en daar was er nog 1 van verkocht vanacht.quote:
Mooi teamquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:25 schreef FUT123 het volgende:
Mijn team nu : http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#bk058CUzbcr24![]()
Nu even kijken of die lekker speelt!!
Als ik dat doe staat er nooit iemand voor 300 BIN opquote:Op donderdag 5 januari 2012 12:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
WTF, ik zoek naar gold max BIN 300, en wat kom ik tegen? Een IF Bruno Alves 4-1-2-1-2 voor 200![]()
Die stond er voor 6 uren op en ik heb hem gekocht
Een team wat uit twee 'delen' bestaat. Bijvoorbeeld links allemaal argentijnen en rechts allemaal brazilianen.quote:
Mix van meerdere onderdelen. Bijvoorbeeld een team met Brazilianen en Japanners.quote:
Ok dankjequote:Op donderdag 5 januari 2012 13:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Een team wat uit twee 'delen' bestaat. Bijvoorbeeld links allemaal argentijnen en rechts allemaal brazilianen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
Ik verkoop ze allemaal met gemak voor 850 BINquote:Op donderdag 5 januari 2012 13:49 schreef Tobi-wan het volgende:
Net ook weer 3 opgepikt. Ik heb er dan 1 voor 150 maar degene die erna komt gaat dan voor 800. Je moet dus wel wat geluk hebben
[ afbeelding ]
Ik zit maar op 3.5.... maar wel alles online.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:55 schreef DannyDeko het volgende:
Ik heb toch mooi een 4.05 KD na zo'n 550 wedstrijden spelen. Had hoger geweest als ik niet zo vaak disconnects kreeg... </3 Ziggo
Ik bewaar ze even en verkoop ze volgende week gewoon weer voor 1500.quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik verkoop ze allemaal met gemak voor 850 BIN(PS3)
xbox of PS3?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik zit maar op 3.5.... maar wel alles online.
[..]
Ik bewaar ze even en verkoop ze volgende week gewoon weer voor 1500.
Kill/Death ratio in fifa?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:55 schreef DannyDeko het volgende:
Ik heb toch mooi een 4.05 KD na zo'n 550 wedstrijden spelen. Had hoger geweest als ik niet zo vaak disconnects kreeg... </3 Ziggo
komt Foppe terug?quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kill/Death ratio in fifa?![]()
Ron Jans bokt op bij Hveen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kom je aan zo weinig cups eigenlijk? Je hebt meer gewonnen dan ik maar minder dan de helft van de cups, speel je zo vaak single matches?quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:55 schreef DannyDeko het volgende:
xboxquote:
Die is van mijquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:20 schreef el-blanchito het volgende:
Ik heb ook een Ephraim! 41212 voor maar 2500!
er gaat er ook nog eentje voor 50000, misschien dat er nog geïnterresseerde zijn?
hij staat er op voor 400kquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:24 schreef Rijst het volgende:
WIL IEMAND CAM41212 SIF YAKUBU VOOR ME KOPEN? HIJ STAAT ER NU OP VOOR 38K. JE KRIJGT ER IF MERTENS EN IF VERTHONGEN VOOR TERUG (10K WINST )
Thanks. !!quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij staat er op voor 400kstuur maar tradeoffer, club is FC Awesome.
Topic is al ver weggezakt, niemand die interesse toondequote:Op donderdag 5 januari 2012 14:30 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
heb je een linkje naar dat topic over Ephraim?
CM met Evra erachter.quote:Op donderdag 5 januari 2012 14:37 schreef Rijst het volgende:
Eigenlijk moet ik Suarez op CAM zetten.
Krul zit al in de NederBelgians team!quote:
Kan je niet IF/SIF Ba nog kopen?quote:
SIF niet maar de IF welquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kan je niet IF/SIF Ba nog kopen?
Is dat zo?quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:11 schreef zerokil het volgende:
Maar hun zien die naam Kim dan toch niet ?
Harre is old skool en bedoelt Bonaventura Kalouquote:Op donderdag 5 januari 2012 15:14 schreef zerokil het volgende:
Lijkt me wel redelijk lastig spelen.
Heeft die Traore nou 4 star skills of die andere,
EDIT:
Als dat lukt en ze zien dat, dan is dat zeker vet.
Maar zo ver ik weet heet Kalou toch echt Salamon Kalou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |