Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Kijk gewoon op je tradepilequote:Op woensdag 4 januari 2012 21:28 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Klopt weer niks van die webapp overigens, als ik hem zelf zoek kan ik hem niet eens vinden terwijl die er wel op staat.
ST 343 met 198k als startprijs en 249k als Bin, ik zie hem niet staat maar heb wel een tradeoffer
Ik heb dan ook serieus al meer dan 2 miljoen aan pakjes gekocht, minstens.. misschien wel 3 miljoenquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Idd. En dan ook nog even Messi erbij.!
daar had je heet wat leuks mee kunnen kopenquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb dan ook serieus al meer dan 2 miljoen aan pakjes gekocht, minstens.. misschien wel 3 miljoen
Hoe kom je aan al dat geldquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb dan ook serieus al meer dan 2 miljoen aan pakjes gekocht, minstens.. misschien wel 3 miljoen
Ik heb ook heel wat leuks gekocht hoor, heb al een prachtig BBVA team dat alleen maar beter kan met als er (S)IF's uitkomen van de spelers die ik al heb en een Messi (maar die heb ik snel verkocht toen ik hem kreeg omdat de prijs flink gaat dalen, kan ik later terugkopen) of Ronaldo (7 chemistry dan wel..).quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
daar had je heet wat leuks mee kunnen kopen
Traden traden traden en nog eens tradenquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een Serie A team met allemaal klasbakken, kan eigenlijk alleen beter met nog uit te komen IF's en Ibrahimovic maar dat vind ik een eikel IRL dus die wil ik niet.
netjes, tegen BPL pacehoeren zo te zien?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:44 schreef Fifut het volgende:
Zo, ik moest duidelijk nog even wennen aan me nieuwe team, maar mooi teruggeknokt van een 3-0 achterstand! Eerste potje:
[ afbeelding ]
Mijn ouders kijken Marc Marie Huijbregts ofzo. Je weet wel die homo met z'n kut stem, wordt gek hierquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
Ik wil ook fifa spelen maar mijn moeder moet die homo film kijken op net 5
Ja inderdaad haha maar was wel lachen potje en mooi dat hij gewoon de verlenging aan gaatquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
netjes, tegen BPL pacehoeren zo te zien?
Het is echt tijd voor een TV op je kamerquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:
Ik wil ook fifa spelen maar mijn moeder moet die homo film kijken op net 5
Sorry Pietquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Mijn ouders kijken Marc Marie Huijbregts ofzo. Je weet wel die homo met z'n kut stem, wordt gek hier
Als er geen goede alternatieven was zou ik het misschien met pijn in hart nog wel doen, maar keuze zat in de Serie A dus schijt aan Ibrahimovicquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
ach als je team daar beter van wordt
Heb ik ook maar ik heb geen kachelquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:47 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het is echt tijd voor een TV op je kamer
Oja en je woont in het hoge noorden waar het klimaat anders is.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb ik ook maar ik heb geen kachel
only in Frieslandquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
hoe laat is dat? Want we moeten Rijst the Man wel hebben om buitenspel te staan natuurlijkquote:
Zo koud is het buiten ook niet hoor, volgens mij staat mijn kachel niet eens aanquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zelfs 2 tv's. Zodra het weer wat warmer wordt verplaats ik de xbox weer naar mijn kamer maar tot die tijd
Ik ben een koukleum of koukleun hoe je het ook schrijftquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zo koud is het buiten ook niet hoor, volgens mij staat mijn kachel niet eens aanIk woon vlak onder friesland en ik kan me niet voorstellen dat er zo'n groot temperatuur verschil is
'T is natuurlijk ook een kneus eerste klas, maar als hij scoort heb ik er geen problemen mee hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als er geen goede alternatieven was zou ik het misschien met pijn in hart nog wel doen, maar keuze zat in de Serie A dus schijt aan Ibrahimovic![]()
Ik speel H2H meestal met Milan, dan stel ik hem nog wel op hoor.. I
Potje tegen mij?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:54 schreef Dudeweiser het volgende:
ik sta op standby voor clubs, eerst even mijn josti's testen
Omniraketje natuurlijk!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:56 schreef zerokil het volgende:
Wie is de beste Fokker op ps3? (fifa12)
Niet weer met 7 man kutten.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:01 schreef Kamikazie het volgende:
Ik doe misschien ook wel mee clubs, ligt eraan met hoeveel we zijn
7 man? Dan zal ik even snel de xbox verplaatsen en ben ik van de partijquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet weer met 7 man kutten.Al is het wel lachen natuurlijk.
Serieus?quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Omniraketje natuurlijk!!Deze man betaalt z'n huur en benzine door fifa te spelen
![]()
Met 7 man spelen gaan zo fucking stroef hè..quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
7 man? Dan zal ik even snel de xbox verplaatsen en ben ik van de partij
Nee maar hij heeft wel eens een toernooitje met prijzengeld gewonnen.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
Met 7 man spelen gaan zo fucking stroef hè..
Maar als Harregarre Any is gaat het alsnog beter met 7 man omdat hij minder mannetjes bestuurt![]()
geintje toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |