Hij speelt in de spits geloof ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, nja, ongeveer kwartiertje gespeeld.
ST-CF en CF-CAM kaartjes opkopen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij speelt in de spits geloof ikIF kaartje als spits?
Het mooiste is nog dat je eerst om advies kwam vragen en alle negatieve adviezen in de wind sloeg.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:31 schreef vandermar het volgende:
Ik ga echt 40K verlies maken op IF Pastorekut impuls aankoop. Wel 200K profit gemaakt op mijn brazilianen maar van Pastore is echt matig
Is een bekerwedstrijd hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Fabregas IF? 2 doelpunten in kwartiertje.
Everton goal: For once, this is not a typo from me, Tim Howard really has netted for Everton. The goalkeeper swipes a clearance downfield from the edge of his own area, the wind-assisted ball sails down field, bounces a good 30 yards from goal but takes off, clearing Adam Bogdan and finding the net. You have to feel for Bogdan there, that was a freak bounce.quote:
Kloptquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat je eerst om advies kwam vragen en alle negatieve adviezen in de wind sloeg.
Ja maar ze mogen wel uitzondering maken anders hebben we weer een kut-BPL TOTW. Volgens mij hebben ze eerder ook al uitzonderingen gemaakt.quote:
Op die het EA forum staat anders dat er de komende weken ook vrijwel alleen BPL teams komen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja maar ze mogen wel uitzondering maken anders hebben we weer een kut-BPL TOTW. Volgens mij hebben ze eerder ook al uitzonderingen gemaakt.
kom is clubbequote:Op woensdag 4 januari 2012 22:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Het mooiste is nog dat je eerst om advies kwam vragen en alle negatieve adviezen in de wind sloeg.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:32 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
http://videa.hu/videok/sp(...)com-fiDgEMK1lx7SFNk6
Haha, thanks!quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:32 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
http://videa.hu/videok/sp(...)com-fiDgEMK1lx7SFNk6
kom nu maar. Wat is je gamertag?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:44 schreef Thorb het volgende:
Hey, ben dit jaar wat actiever begonnen met fut. Dus ik dacht laat ik ook maar eens een forum erover opzoeken![]()
Zie dat jullie nu club gaan doen, zou ik een keer mee kunnen doen en als jullie me goed genoeg vinden kunnen joinen (xbox)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |