Hij heeft het Fok! Fut toernooi anders niet gewonnen.... :pquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:58 schreef n0ir het volgende:
[..]
Omniraketje natuurlijk!!Deze man betaalt z'n huur en benzine door fifa te spelen
![]()
Jeetje joh hebben jullie die nu al uitgespeeld?quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hij heeft het Fok! Fut toernooi anders niet gewonnen.... :p
1. Koop een xboxquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:08 schreef zerokil het volgende:
Ik wil iig morgen denk of misschien vanavond een potje tegen een echt goede fokker.
Niet dat ik goed ben.. ik hoor bij de slechte fifa spelers, daarom wil ik tegen een goede fifa speler
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:08 schreef zerokil het volgende:
een potje tegen een echt goede fokker.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
1. Koop een xbox
2. Betaal mij 5k
3. Ik speel tegen je
Zonde van m'n 1k.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:07 schreef n0ir het volgende:
[..]
Jeetje joh hebben jullie die nu al uitgespeeld?![]()
Lees ik hier tussen de regel door dat jij hem hebt gewonnen en de titel dus verdient?
Oja jij was ook goed hè. Was je een beetje vergetenquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zonde van m'n 1k.Nooit meer wat van vernomen.. Mja, vind 't wel best.
Cheater zijn is onderschatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf, die wil ik wel ff terugzienquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Goal van T. Howard.. de keeper ???
quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Fabregas IF? 2 doelpunten in kwartiertje 4 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |