Als geld geen rol speelt IF Ba + Torres. IF Balotelli ook niks mis mee trouwens hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:40 schreef FUT123 het volgende:
Iemand ervaring met IF Ba of IF Balotelli ?
Zit te twijfelen tussen die 2 en Torres en Tevez?
Dit is 4-5-1 dan of?quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:05 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb me nu toch een zieke hybrid bedacht:
IF Kuffour
IF VazTe-Weston
Done-Harper-IF Wright
White-Osborn-Pearce-Otsembobor
Jones
Alles op 9 chemistry... ik zou denk ik het beste bronzen team van de wereld hebben
En die was van mij!quote:Op donderdag 5 januari 2012 00:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh fuck dat hoop ik nietHeb m nog steeds, enige trade offer was een NIF Elm.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:26 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
En die was van mij!
Hoezo heb je m niet geaccepteerd?
Het is altijd om en om inderdaad. De enige dag word ik keihard gematst en krijg ik de meest debiele doelpunten mee, en de volgende dag gebeurt precies het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:07 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga voortaan nog maar 1 dag per 2 dagen FIFA spelen denk ik. Echt continu om en om scripted kut losses..ene dag lukt alles, andere dag niets. Nu ook..verlies van een kerel die alleen maar LB+Y kan spammen en uit kansloze hoeken probeert te schieten. Hij scoort 4!!! keer omdat een schot vanaf een meter of 30 wordt geblokt door mij en dan ineens bij een spits valt voor het doel
5-4 verloren in de finale, inclusief zijn gelijkmaker in de laatste seconde van de reguliere tijd
Duh, met L1 is het ruk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:22 schreef Confetti het volgende:
Wisselen jullie ook de spelers met de rechter stick van de Xbox? Ik gebruikte alleen RB maar sinds ik die stick gebruik verlies ik bijna nooit meer![]()
Je bent zoveel sneller met reageren. Echt een aanrader.
Even afstand nemen van Fifa is best lekker kan ik uit ervaring vertellenquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:07 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga voortaan nog maar 1 dag per 2 dagen FIFA spelen denk ik. Echt continu om en om scripted kut losses..ene dag lukt alles, andere dag niets. Nu ook..verlies van een kerel die alleen maar LB+Y kan spammen en uit kansloze hoeken probeert te schieten. Hij scoort 4!!! keer omdat een schot vanaf een meter of 30 wordt geblokt door mij en dan ineens bij een spits valt voor het doel
5-4 verloren in de finale, inclusief zijn gelijkmaker in de laatste seconde van de reguliere tijd
Herkenbaar ja..flink wat silver jumbo's gehaald, maar dat was uiteraard weer verliesgevendquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Een aantal accounts om wat spullen nu te storen zou helemaal niet verkeerd zijn...
op de PS3 kan je gewoon meerdere accounts hebben. Xbox niet?quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Een aantal accounts om wat spullen nu te storen zou helemaal niet verkeerd zijn...
150 wtfquote:Op donderdag 5 januari 2012 02:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Je kan die squad fitness kaarten nu voor 150 binnenhalen. Die prijs moet op een gegeven moment weer gaan stijgen natuurlijk...
Op 360 lukt het nog niet zo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Je kan die squad fitness kaarten nu voor 150 binnenhalen. Die prijs moet op een gegeven moment weer gaan stijgen natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |