heb je uitgenodigd als vriend, moet je daarna even mijn party joinen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:46 schreef Thorb het volgende:
barbathor Kom eraan (newcastle wint dit toch wel (Y) )
sorry, je mag zo wel erbijquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zitten jullie al te clubben? Ik ben net mn Israel team testen.
David Silvaquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:46 schreef DutchSL het volgende:
Het is voor de Copa del Rey, dus geen SIF Fabregas
Misschien wel TOTY, met Xavi en Iniesta op het middenveld
twitter:SPORT1_nl twitterde op woensdag 04-01-2012 om 22:32:33Howard staat nu dus op 1 goal dit seizoen en dat is er nog maar 1 minder dan Fernando Torres #en1meerdanDeGea reageer retweet
Ja wie is dat elke keer. Volgens mij Harre of Rijst. Ik hoor mijzelf ook steeds dubbel en dan denk ik jezus wat een kut stem heb ik en dan praat ik niet meerquote:
Ik zit niet eens in de party.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja wie is dat elke keer. Volgens mij Harre of Rijst. Ik hoor mijzelf ook steeds dubbel en dan denk ik jezus wat een kut stem heb ik en dan praat ik niet meer
club is FC pinoquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:55 schreef Thorb het volgende:
Als iemand me kan inviten ofzo
Positie maakt me niet uit, pro ook nog niet heel hoog, zolang het geen keep is.
Ik ook niet maar ik zit er vaak in als jij er ook in zit, vandaar dat ik jou verdachtquote:Op woensdag 4 januari 2012 22:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik zit niet eens in de party.
Denk niet dat iemand interesse heeft, de prijzen zijn nou niet echt fantastisch en als iemand interesse had was er denk ik wel gereageerdquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:07 schreef FUT123 het volgende:
Iemand interesse ?
Pato 4-3-3 25k
IF Nagatomo 4-3-3 26k
IF Coloccini 4-3-1-2 23k
PS3 trouwens
Doe de Tim Howard uittrap!quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb gisteren goalkeeper al beetje getrained.
Kevin zeker?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:16 schreef Rijst het volgende:
Kent je bent een homo. Tenmisnte dat zeggen ze in de party.
Je bent hier net. Beetje dimmen.quote:
Kalm aan he homooquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je bent hier net. Beetje dimmen.
Donder jij maar weer op.quote:
Ja leuk!quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:28 schreef detennismaster het volgende:
Kevin Simons. Leiderdorp. Moet ik verder gaan?
Spaar jij alle kits? Hoeveel zijn er eigenlijk?quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik koop gewoon de 400c packs, en ik krijg 2 zilveren rares achter elkaar. Son 4-1-2-1-2 en een kit die ik nog niet had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |